Lijkt me juist een hoop gedoe.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:35 schreef LadyKiller het volgende:
Het is de droom van bijna iedere man....om een harem te hebben. Samen te leven met meer dan één vrouw
Anton Heyboer woonde met vijf vrouwen samen op een communequote:Op donderdag 5 december 2013 13:43 schreef LadyKiller het volgende:
Wel is Polygamie per wet verboden in Nederland, maar dan gaat bij mij de vraag op wie zegt dat ik wil trouwen ^^ je kan ook een samenlevingscontract samenstellen en dat vieren als een huwelijk
En met een stuk of 5 katten?quote:Op donderdag 5 december 2013 13:44 schreef LittleLady het volgende:
Ik wil al niet samenwonen met een man, laat staan met een man en al die vrouwen erbij
Doe wat je niet laten kan.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:43 schreef LadyKiller het volgende:
Wel is Polygamie per wet verboden in Nederland, maar dan gaat bij mij de vraag op wie zegt dat ik wil trouwen ^^ je kan ook een samenlevingscontract samenstellen en dat vieren als een huwelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |