Lijkt me juist een hoop gedoe.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:35 schreef LadyKiller het volgende:
Het is de droom van bijna iedere man....om een harem te hebben. Samen te leven met meer dan één vrouw
Anton Heyboer woonde met vijf vrouwen samen op een communequote:Op donderdag 5 december 2013 13:43 schreef LadyKiller het volgende:
Wel is Polygamie per wet verboden in Nederland, maar dan gaat bij mij de vraag op wie zegt dat ik wil trouwen ^^ je kan ook een samenlevingscontract samenstellen en dat vieren als een huwelijk
En met een stuk of 5 katten?quote:Op donderdag 5 december 2013 13:44 schreef LittleLady het volgende:
Ik wil al niet samenwonen met een man, laat staan met een man en al die vrouwen erbij
Doe wat je niet laten kan.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:43 schreef LadyKiller het volgende:
Wel is Polygamie per wet verboden in Nederland, maar dan gaat bij mij de vraag op wie zegt dat ik wil trouwen ^^ je kan ook een samenlevingscontract samenstellen en dat vieren als een huwelijk
ideaal, en een getrouwde man als fuckbuddyquote:Op donderdag 5 december 2013 14:15 schreef LittleLady het volgende:
Ik zou dat niet willen, het geeft meestal strijd tussen vrouwen, ik heb liever een partner voor mezelf, maar wil absoluut niet samenwonen, ik woon nu 5 jaar alleen met mijn dochter en vind het heerlijk, mijn bed is echt mijn bed geen strijd over de dekens, geen gedoe in de badkamer, geen gezeik over het eten, geen gedoe over mijn shop gedrag of over de inrichting van het huis.
Ik geloof best dat er vrouwen zijn die het prachtig vinden, een heel groot gezin vormen, maar daar ben ik helemaal niet geschikt voor, ik ben van de latrelatie's
Meen je dit serieus? Aan je username te zien nietquote:Op donderdag 5 december 2013 14:37 schreef LadyKiller het volgende:
Hoe zou je bijv. aan vrouwen voor kunnen stellen om een harem te starten? tips?
Getrouwde mannen geven altijd ellendequote:Op donderdag 5 december 2013 14:54 schreef Fronde het volgende:
[..]
ideaal, en een getrouwde man als fuckbuddy
ongetrouwde misschien nog wel meer, dat is tenminste de mening van mij bekende vrouwen die een relatie met een getrouwde man hebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:17 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Getrouwde mannen geven altijd ellende
Mja die hebben dan vast de kwaaie bedrogen vrouw nog nooit meegemaakt, daarbij heb ik een hekel aan stiekem gedoe.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:41 schreef Fronde het volgende:
[..]
ongetrouwde misschien nog wel meer, dat is tenminste de mening van mij bekende vrouwen die een relatie met een getrouwde man hebbenheb trouwens wel eens een vriendin gehad die een zo'n relatie had wat uitdraaide op een trio
Ik heb voldoende aan een man, ik ben er van overtuigd dat ik niet van twee mannen evenveel kan houden.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:07 schreef LadyKiller het volgende:
Nee precies, zouden er wel vrouwen zijn die dat hebben? Of is de vrouw zo onderdrukt dat ze het niet mogen? Maar wat nou mijn vraag hier is is vinden vrouwen het wel fijn om in zoiets te leven? Of willen ze de man echt 100% voor zichzelf?
Ik heb een tijd lang in een Israëlische Kibboets gewoond; sommige mensen hebben daar hippie-opvattingen over het (en vooral hun eigen) liefdesleven. Wat je ziet is dat mensen - als ze hun "echte" partner gevonden hebben toch wel graag een gezin willen hebben zonder andere volwassenen erbij.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:07 schreef Dipkip het volgende:
Ergens vind ik het wel een aantrekkelijk idee om in een soort groep te wonen, maar voorwaarde zou voor mij wel zijn dat als mijn partner meerdere partners heeft ik dat ook heb. Dus een vrouw die ook voor mij gaat, of een ander stel om mee samen te leven, zoiets.
Het lijkt me wel enorm moeilijk om dat te vinden en te laten werken, maar als het werkt lijkt het me te gek.
mee eens, ik heb een vergelijkbare ervaringquote:Op donderdag 5 december 2013 20:20 schreef ThaKiller het volgende:
Ik denk dat zoiets best kan werken en dat ook de vrouwen/meisjes zich daar best in kunenn vinden, mits die ook een goede band met elkaar hebben. Dat is een hele belangrijke, en een die het ook een stuk complexer maakt. Ik zie er wel wat in in ieder geval.
Of vrouwen ook in zo'n positie kunnen komen en leven als de man in een harem kan ik je gedeelte lijk een antwoord opgeven. Een ex-Domme van mij die had op het moment dat we een relatie hadden ook nog een relatie met 2 andere mannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |