ik stem voor!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:19 schreef supersof het volgende:
Duurde echt VEEL te lang.
Slechte mod.
doegquote:
vlamtosti'squote:Op woensdag 18 december 2013 22:19 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik krijg honger van dat gepraat over tosti's.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:19 schreef supersof het volgende:
Slechte mod.
? waaromquote:Op woensdag 18 december 2013 22:20 schreef Ezell het volgende:
overigens enkel met 39 procent korting verkrijgbaar, jwt
Ja... Ik probeer het maar gewoon.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dus dan kun je alleen maar de helft van je lading erin doen. Is nogal behelpen dus. Wel jammer voor je.
Draait 'ie ook rond ofzo met de ovenstand? Misschien dat je appeltaart dan nog enige kans van slagen heeft.
zeker, daarom wil ik het oook. Blijf een echte hollander hee. Dus krent allezquote:Op woensdag 18 december 2013 22:20 schreef Ezell het volgende:
overigens enkel met 39 procent korting verkrijgbaar, jwt
ik wist niet zeker of ik lapo hadquote:Op woensdag 18 december 2013 22:19 schreef supersof het volgende:
Slechte mod.
Die zijn echt gruwelijk lekkerquote:
Jij hebt volgens mij altijd honger. Goedkoop om de tosti-sprekers de schuld te geven.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:19 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik krijg honger van dat gepraat over tosti's.
HAHAHA HAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 18 december 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een statement naar aanleiding van Gordon zijn grappen en grollen jegens een Chineze kandidaat
Ach, appeltaart smaakt sowieso wel toch? En anders heb je een soort cookiedough effectquote:Op woensdag 18 december 2013 22:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja... Ik probeer het maar gewoon.
Nooit echt bewust op gelet, ga ik eens doen! Hoop dat het lukt. Ik zal nog wel iets erbij kopen wat sowieso smaakt.
Ik ga je even uitschelden over waquote:Op woensdag 18 december 2013 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HAHAHA HAHAHAHAHAH
HAHAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHA
CHINEZE
Oh ik kijk geen tv meerquote:Op woensdag 18 december 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een statement naar aanleiding van Gordon zijn grappen en grollen jegens een Chineze kandidaat
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij altijd honger. Goedkoop om de tosti-sprekers de schuld te geven.
Ik wil ook groot zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 22:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
1m68, valt wel mee nog, maar hij is echt een flink stuk groter.
Verhalen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?.
Ik volg enkel het showbizznieuws op het internetquote:
Dit had ik niet verwacht van jouquote:Op woensdag 18 december 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik volg enkel het showbizznieuws op het internet. Die berichten zijn dusdanig achterlijk en belachelijk dat ik het leuk vind worden.
welkequote:
hoi, ken ik.jou? Ik ben ess, iedereen vindt mij liefquote:
leugenaarquote:Op woensdag 18 december 2013 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
hoi, ken ik.jou? Ik ben ess, iedereen vindt mij lief
Nee, volgens mij niet. Ik had gewoon zin om een hartje terug te doenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
hoi, ken ik.jou? Ik ben ess, iedereen vindt mij lief
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit had ik niet verwacht van jou
http://www.nu.nl/achterklap/3657698/maik-boer-zaaddonor.htmlquote:Maik de Boer is zaaddonor
Maik de Boer helpt koppels om zwanger te worden. De Nederlandse stylist heeft zich beschikbaar gesteld als zaaddonor.
"Ik wil er zijn voor mensen die het zelf niet lukt om zwanger te worden."
Dat vertelt De Boer in een interview met RTL Boulevard.
De stylist besloot een aantal jaar geleden mensen te gaan helpen. De Boer weet in elk geval zeker dat er één kind op de wereld loopt door zijn hulp.
"Na de geboorte wilde ik weten hoe het met de kleine ging. Maar het kwam al snel te dichtbij en dus heb ik na verloop van tijd afstand genomen", aldus De Boer, die benadrukt dat hij geen vader, maar donor is.
De Boer hield zijn gulle daad lang geheim voor de buitenwereld, alleen zijn zus wist er van af. De moeder van de stylist hoorde het pas afgelopen week. "Ze reageerde heel luchtig en zei dat we later misschien wel in Spoorloos te zien zijn."
link krengquote:Op woensdag 18 december 2013 22:25 schreef supersof het volgende:
we kunnen ook naar die waar lb het over had
wie vind mij niet lief dan?quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
http://www.nu.nl/achterklap/3657698/maik-boer-zaaddonor.html
En dit soort spraakmakende berichten missen?
hebkniequote:
OHquote:Op woensdag 18 december 2013 22:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Ik had gewoon zin om een hartje terug te doen.
Ik ben benieuwd naar jouw analyse omtrent Hoes en Verlinde en Grindr.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
http://www.nu.nl/achterklap/3657698/maik-boer-zaaddonor.html
En dit soort spraakmakende berichten missen?
Je krijgt altijd een pasgeboren kind.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan krijg je een pasgeboren kind met een makeupbaard.
Leugenaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leugenaarhad je mn bericht op fb gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind zijn minnaar een heel eng ventje. Tevens is het verschrikkelijk dat nota bene Verlinden dit overkomt. Die arme man heeft het beste voor met de wereld.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw analyse omtrent Hoes en Verlinde en Grindr.
Sorry.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:28 schreef Tjacka het volgende:
Ik krijg bedreigingen van FOK!ers via app.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:29 schreef Ezell het volgende:
Ik wacht al twintig minuten op mijn pizza.
Geen geduld.
Geef mijn fucking pizza!!!!
van wanneer?quote:
vanmiddag.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
van wanneer?ik ben gister en vsndaag niet op.facebook geweest
Na 45 minuten ben ik altijd bang dat ze al langs zijn geweest en ik het gewoon niet heb gemerkt.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:29 schreef Ezell het volgende:
Geen geduld.
ik heb op je pizza gestampt.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:29 schreef Ezell het volgende:
Geen geduld.
dan nog niet neequote:
Nee, je krijgt een kind. Maar als 'ie dan geboren is HEB je een pasgeborenkind met makeupbaard. Zo beter?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Je krijgt altijd een pasgeboren kind.
Duh.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:31 schreef supersof het volgende:
Ik heb nog nooit eten besteld voor mezelf
Ik acht die kans niet heel groot tenzij het kind verstrikt in zijn eigen navelstreng zit en om daar nou grappen over te maken :Squote:Op woensdag 18 december 2013 22:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, je krijgt een kind. Maar als 'ie dan geboren is HEB je een pasgeborenkind met makeupbaard. Zo beter?
De Pizzahut, de Pizzahut, Kentucky Fried Chicken en de Pizzahut.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:32 schreef Tjacka het volgende:
We gaan allemaal de pizzasong voor ezell zingen.
Ik ben uitgesproken over jou.quote:
Ik krijg geen kind.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, je krijgt een kind. Maar als 'ie dan geboren is HEB je een pasgeborenkind met makeupbaard. Zo beter?
Ik heb echt geen idee waar je het overhebt maar ik ben verblijd met je aanwezigheid.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:34 schreef essnhills het volgende:
Ohh dat ja miniempje![]()
Vabmiddag was de kerstborrel.en ik.heb de officiele award geziende directeur kwam hem.showen
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het overhebt maar ik ben verblijd met je aanwezigheid.
Heb ryan niet meer gesproken sinds zaterdagquote:
picssssquote:
Jee, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Door oa mijn tomeloze inzet dit jaar is mijn werkgever dit jaar verkozen tot leukste museum van Nederland 2013
Heb je ze nu al?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:37 schreef 2Happy4U het volgende:
De eerste paar boeken van HP zijn best klein eigenlijk.
dus je bent nu dronken?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:34 schreef essnhills het volgende:
Ohh dat ja miniempje![]()
Vabmiddag was de kerstborrel.en ik.heb de officiele award geziende directeur kwam hem.showen
quote:
ik heb net een klacht ingediend bij de mod tjacka.over je gedrsgquote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga ess stalken via dm. Ze is tenslotte dronken.
Ik heb enkel de HP versie te lezen in mijn FoBo gelezenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:37 schreef 2Happy4U het volgende:
De eerste paar boeken van HP zijn best klein eigenlijk.
quote:He holds up that Snitch and bellows:
'I am a beautiful animal!
'I am a destroyer of worlds!
'I am Harry Fucking Potter!'
And, dear readers, at last the world was quiet.
super nicequote:
zuiderzeemuseumquote:Op woensdag 18 december 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jee, gefeliciteerd!
Welk museum is het?
Ja wat een domme tt eigenlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef xcachet het volgende:
Maar ess was toch niet weg? En LB was er gisteren ook nog.
NOU ENquote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef xcachet het volgende:
Ja nou, eerst was er de gewone borrel met iedereen, en daarna nog de borrel net alleen horecapersoneelquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb enkel de HP versie te lezen in mijn FoBo gelezen
http://www.youtube.com/re(...)ear+reader+full&sm=1
Ik moet toch telkens weer lachen
[..]
En soberso volgende week of zo alle delen kijken met warme chocolademelkquote:
Nog tegen de muur gedrukt?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou, eerst was er de gewone borrel met iedereen, en daarna nog de borrel net alleen horecapersoneel
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou, eerst was er de gewone borrel met iedereen, en daarna nog de borrel net alleen horecapersoneel
mar ik was er gister nauwelijks, en vandaag de hele.dag.ook.nietquote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef xcachet het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 18 december 2013 22:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, ik eis een "Supersof & cachet" TT
Nou poeh poehquote:Op woensdag 18 december 2013 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
mar ik was er gister nauwelijks, en vandaag de hele.dag.ook.niet
Deel ons jouw woede.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
Ik was vandaag echt heel boos bij de mc donalds.
Vertelquote:Op woensdag 18 december 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
huilenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:42 schreef xcachet het volgende:
Ik ben er vanaf zaterdag helemaal niet meer
Ik teer op woede en hekel. Brand los.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
Kom je wel weer terug?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:42 schreef xcachet het volgende:
Ik ben er vanaf zaterdag helemaal niet meer
Neequote:
Waarom zegt zo'n iemand achter de kassa dan niet "Wilt u geen menu?"quote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
Ik bestelde een burger met friet en saus, omdat een menu duurder is. DACHT IK. Want ze waren opeens in de aanbieding. Dus nu kreeg ik veel minder voor meer geld. Mongolen.
quote:
Horen ze dan niet te vragen of je dan niet liever een menu wilt?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
Ik bestelde een burger met friet en saus, omdat een menu duurder is. DACHT IK. Want ze waren opeens in de aanbieding. Dus nu kreeg ik veel minder voor meer geld. Mongolen.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 18 december 2013 22:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom zegt zo'n iemand achter de kassa dan niet "Wilt u geen menu?"
Dummies bij de Mac..
quote:
DOE.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ik wat ga breken
kun je nagaanquote:
Ja dat vond ik dus ook raar.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Horen ze dan niet te vragen of je dan niet liever een menu wilt?
Wel naar school. Ik word altijd hoe dan ook naar school gestuurdquote:Op woensdag 18 december 2013 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
DOE.
Dan kan je niet naar school of je werk.
En nu wil je dat men er naar vraagt of niet?quote:
zimbabwequote:
Nee.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En nu wil je dat men er naar vraagt of niet?
quote:
Ik merk hier twee tegenstrijdige opmerkingen.quote:
Jij mag naar mij wel stoken.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest mij juist inhouden. Van Tjacka mag ik enkel op VBL stoken.
*jaloers is*quote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef xcachet het volgende:
Ik kan vanuit mijn opleiding naar een University in Schotland. Zonder een toelatingstest te hoeven doen
ik concludeer eruit dat het in een land tussen Spanje en Zimbabwe in moet liggebquote:Op woensdag 18 december 2013 22:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Ik merk hier twee tegenstrijdige opmerkingen.
Jij bent te makkelijk. Ik hoef enkel een post van een bepaalde user aan te halen en je gaat losquote:
Een jongen die mij heeft geplayed heeft nu een relatie met een domwicht uit mijn klas vorig jaar.quote:
nicequote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef xcachet het volgende:
Ik kan vanuit mijn opleiding naar een University in Schotland. Zonder een toelatingstest te hoeven doen
Ik vind Fok nu ook veel leukerquote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent te makkelijk. Ik hoef enkel een post van een bepaalde user aan te halen en je gaat los
Haha, paybackquote:Op woensdag 18 december 2013 22:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een jongen die mij heeft geplayed heeft nu een relatie met een domwicht uit mijn klas vorig jaar.
Geef ze 1,5 maand.
zat dearest bij jou in de klas?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een jongen die mij heeft geplayed heeft nu een relatie met een domwicht uit mijn klas vorig jaar.
Geef ze 1,5 maand.
Zolang het maar ver weg is.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik concludeer eruit dat het in een land tussen Spanje en Zimbabwe in moet liggeb
Nee ze is minder erg dan Dearestquote:Op woensdag 18 december 2013 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
zat dearest bij jou in de klas?
Robert Gordon Universityquote:
Nee alleen als je trollt en niet op mij reageert. Bedankt.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is mooi toch? FOK! is ook leuk.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee alleen als je trollt en niet op mij reageert. Bedankt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet trollt bedoel je denk ik?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou hij echt klein zijn?quote:
Ik snap heel goed wat je bedoelt hoor, AB is zeker geen lieverdje, maar dat continu op d'r reageren is niet nodig en geniet ze alleen maar van en werkt alleen maar in je nadeel.quote:
oh daar is fopjequote:Op woensdag 18 december 2013 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap heel goed wat je bedoelt hoor, AB is zeker geen lieverdje, maar dat continu op d'r reageren is niet nodig en geniet ze alleen maar van en werkt alleen maar in je nadeel.
haha levenloosquote:
quote:
Ehh niet echt?quote:
Ik lachte op die edit van xcach. Ik probeer gewoon aardig te doen tegen haar en wil haar niet irriteren ofzo.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet grappig. Je lokt het zelf ook uit hoor.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef essnhills het volgende:
De trein had vertraging dus nucmiste ik mijn overstsp. Aan.de anfere kant kon ik nu wel een kroketje halen. Voel me.nu weer een stuk stabieler
ik.moet maar eens stoppen met flink.borrelen op werk zonder avondetenquote:
Zit er straks weer een zwerver tegenover je?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik.moet maar eens stoppen met flink.borrelen op werk zonder avondeten
Ik help AB nergens. Ik probeer je alleen te beschermen voor een ban.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan help je AB en dan weer mij. Ik snap niet.
Oke. Wanneer?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is relatief en enkel te beantwoorden bij een mogelijke HP-marathon.
Dat is een lang verhaal.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:01 schreef xcachet het volgende:
En dan mag je toto niet en nu zijn jullie bff'jes
Dit ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:01 schreef xcachet het volgende:
En dan ben je maatjes met Dearest en nu haat je d'r.
Leuk he.quote:
quote:
Er staan nu 6 grote ns mannen opbhet perrron op dezelfde trein te wachten. Ik denk dat ik het wel.overleefquote:Op woensdag 18 december 2013 23:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zit er straks weer een zwerver tegenover je?
Die heeft Tjacka al aangevraagd.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik help AB nergens. Ik probeer je alleen te beschermen voor een ban.
Ik ben er 1 vanquote:
Ohquote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet, daar moet ik bij de naam "fopje" aan denken.
Niet bij mij hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Waar is ook een goede vraag.
Jij eerst.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, erg leuk, jammer dat niemand pics heeft.
Woon je al op jezelf?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Waar is ook een goede vraag.
Gooi Crack haar dromen maar in duigenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
OhNja dat kan he
![]()
Bij "crack" denk ik aan uitgemergelde junkiesMaar dat ben jij volgens mij niet.
Ik wil bff met jou zijn... please?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:01 schreef xcachet het volgende:
En dan mag je toto niet en nu zijn jullie bff'jes
echt?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die heeft Tjacka al aangevraagd.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
OhNja dat kan he
![]()
Bij "crack" denk ik aan uitgemergelde junkiesMaar dat ben jij volgens mij niet.
Wil je even heel gouw je mond houden... please?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik wil bff met jou zijn... please?
Uit mijn lange Fok! geschiedenis heb ik wel geleerd dat dat nooit een goed idee isquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je even heel gouw je mond houden... please?
Geweldig.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gooi Crack haar dromen maar in duigen![]()
Crack ik zie je wel als een slanke vrouw hoor.
Oke, dan wij ook niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uit mijn lange Fok! geschiedenis heb ik wel geleerd dat dat nooit een goed idee is.
Oja, dat is ook een crack.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Ja dat kan wel kloppen maar ik ben dat niet nee. Ik ben eerder een crack van een scheurtje oid al zou ik niet weten waarom
.
Sorry...quote:Op woensdag 18 december 2013 23:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je even heel gouw je mond houden... please?
ik.ga mn best doen om.heel.thuis te komenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oja, dat is ook een crack.
Vanaf nu denk ik aan bilspleten als ik jouw naam zie.
Ik ga slapen trouwens.
Truste en laat elkaar een beetje heel
Dat zou kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien als ik naar jullie toe groei in de loop der tijd.
Haha had ze jou ook ge dm t?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
En kom ook niet terug als J.James.
Niet meer. En aangezien ik nu op 20 minuten van mijn opleiding woonquote:
Geef maar. Die van jou ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Bij deze bied ik Smoofie zijn Facebook aan.
[..]
Niet meer. En aangezien ik nu op 20 minuten van mijn opleiding woon
Niet doen, dan krijg ik al die chicks hier achter me aan man.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie? Die ken ik niet hoor..quote:Op woensdag 18 december 2013 23:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
En kom ook niet terug als J.James.
Dat is toch wel vreselijk ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:08 schreef essnhills het volgende:
Tjacka, ik maakte laatst een grapje over dat.jij een blauwe was. Helaad snapte.niemand de diepere.betekenis
Dus bij mij kan niet, bij jou niet en bij Sof niet. Tijd om Fok-it heel lief aan te kijken.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga hier niet meer op in. Je staat op blok. Dag.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wie? Die ken ik niet hoor..
En ik hoef toch niet weg te gaan of wel?
Nee.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wie? Die ken ik niet hoor..
En ik hoef toch niet weg te gaan of wel?
LOLquote:
Ligt meer aan de datum.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus bij mij kan niet, bij jou niet en bij Sof niet. Tijd om Fok-it heel lief aan te kijken.
Jij zei dat het bij jou konquote:Op woensdag 18 december 2013 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus bij mij kan niet, bij jou niet en bij Sof niet. Tijd om Fok-it heel lief aan te kijken.
Ja, ik voelde me zó onbegrepenquote:
Ohquote:Op woensdag 18 december 2013 23:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga hier niet meer op in. Je staat op blok. Dag.
Ik wacht !!!quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
AB.. Of hij wel onder dat account in GRTD kon gaan posten
Anton Barend.quote:
Iedereen speculeert ik doe mee. Al zou ik hier een stuk eerder meeten dan VBL jou uitgezonderd uiteraard.quote:
Rond kerst was de planning.quote:
Waarom hier eerder?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iedereen speculeert ik doe mee. Al zou ik hier een stuk eerder meeten dan VBL jou uitgezonderd uiteraard.
Al gedaan. Moet je maar niet met kanker gaan schelden naar mij toe. Dat pik ik van geen kant.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh.
Zolang je maar niks met foto's doet.
ik geloof je nietquote:
Dat heb ik nooit daadwerkelijk gezegd. Enkel dat het mij tof lijkt.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iedereen speculeert ik doe mee. Al zou ik hier een stuk eerder meeten dan VBL jou uitgezonderd uiteraard.
oooooooooooh. okequote:Op woensdag 18 december 2013 23:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit daadwerkelijk gezegd. Enkel dat het mij tof lijkt.
Als je verstandig bent, maak je screens van de DM's en stuur je het naar Yvonne. Dan kan zij er ook wat mee. Zo werkt het ook niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Al gedaan. Moet je maar niet met kanker gaan schelden naar mij toe. Dat pik ik van geen kant.
ik.ben hierquote:
Omdat hier niet iedereen haantje de voorste wil zijn.quote:
"Blokkeer maar" Is het voorspelbare antwoord.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je verstandig bent, maak je screens van de DM's en stuur je het naar Yvonne. Dan kan zij er ook wat mee. Zo werkt het ook niet.
Waarom denk je dat OF een ban kreeg nav zijn DM naar Jimbo?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Blokkeer maar" Is het voorspelbare antwoord.
Misschien dat mijn familie weggaat en dat ik dan wel wat zou kunnen regelen maar dan zou dat nogal last minute zijn.quote:
Haaiquote:
Gezelligquote:Op woensdag 18 december 2013 23:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haai![]()
Ik.ben er weer zoals.je kunt lezen
Hey Tjackaquote:
ik.heb teveel gedronken op de 2 kerstborrels netquote:
Ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey Tjacka
Blij dat je gewacht hebt ja?
Ga je weg?quote:
Gezellig gehad though?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik.heb teveel gedronken op de 2 kerstborrels neten jij?
Uhuhquote:
nee hoorquote:
Komt door jou.quote:
Ik heb eerder gekit gehad via DM. Kreeg dat als antwoord toen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom denk je dat OF een ban kreeg nav zijn DM naar Jimbo?
Troll jij dan? Je komt zo serieus over vaakquote:Op woensdag 18 december 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat hier niet iedereen haantje de voorste wil zijn.Hier heb ik zowaar de behoefde niet om te trollen, ik bedoel maar.
hmm lastig ditquote:Op woensdag 18 december 2013 23:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien dat mijn familie weggaat en dat ik dan wel wat zou kunnen regelen maar dan zou dat nogal last minute zijn.
Tenzij het een tyfuslijer of tyfuslijerin is natuurlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 23:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb eerder gekit gehad via DM. Kreeg dat als antwoord toen.
Niks van mee gekregen. Ben er ook niet om iemand een ban aan te smeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |