Ik ben benieuwd naar jouw analyse omtrent Hoes en Verlinde en Grindr.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
http://www.nu.nl/achterklap/3657698/maik-boer-zaaddonor.html
En dit soort spraakmakende berichten missen?
Je krijgt altijd een pasgeboren kind.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan krijg je een pasgeboren kind met een makeupbaard.
Leugenaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leugenaarhad je mn bericht op fb gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind zijn minnaar een heel eng ventje. Tevens is het verschrikkelijk dat nota bene Verlinden dit overkomt. Die arme man heeft het beste voor met de wereld.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw analyse omtrent Hoes en Verlinde en Grindr.
Sorry.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:28 schreef Tjacka het volgende:
Ik krijg bedreigingen van FOK!ers via app.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:29 schreef Ezell het volgende:
Ik wacht al twintig minuten op mijn pizza.
Geen geduld.
Geef mijn fucking pizza!!!!
van wanneer?quote:
vanmiddag.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
van wanneer?ik ben gister en vsndaag niet op.facebook geweest
Na 45 minuten ben ik altijd bang dat ze al langs zijn geweest en ik het gewoon niet heb gemerkt.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:29 schreef Ezell het volgende:
Geen geduld.
ik heb op je pizza gestampt.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:29 schreef Ezell het volgende:
Geen geduld.
dan nog niet neequote:
Nee, je krijgt een kind. Maar als 'ie dan geboren is HEB je een pasgeborenkind met makeupbaard. Zo beter?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Je krijgt altijd een pasgeboren kind.
Duh.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:31 schreef supersof het volgende:
Ik heb nog nooit eten besteld voor mezelf
Ik acht die kans niet heel groot tenzij het kind verstrikt in zijn eigen navelstreng zit en om daar nou grappen over te maken :Squote:Op woensdag 18 december 2013 22:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, je krijgt een kind. Maar als 'ie dan geboren is HEB je een pasgeborenkind met makeupbaard. Zo beter?
De Pizzahut, de Pizzahut, Kentucky Fried Chicken en de Pizzahut.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:32 schreef Tjacka het volgende:
We gaan allemaal de pizzasong voor ezell zingen.
Ik ben uitgesproken over jou.quote:
Ik krijg geen kind.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, je krijgt een kind. Maar als 'ie dan geboren is HEB je een pasgeborenkind met makeupbaard. Zo beter?
Ik heb echt geen idee waar je het overhebt maar ik ben verblijd met je aanwezigheid.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:34 schreef essnhills het volgende:
Ohh dat ja miniempje![]()
Vabmiddag was de kerstborrel.en ik.heb de officiele award geziende directeur kwam hem.showen
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het overhebt maar ik ben verblijd met je aanwezigheid.
Heb ryan niet meer gesproken sinds zaterdagquote:
picssssquote:
Jee, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Door oa mijn tomeloze inzet dit jaar is mijn werkgever dit jaar verkozen tot leukste museum van Nederland 2013
Heb je ze nu al?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:37 schreef 2Happy4U het volgende:
De eerste paar boeken van HP zijn best klein eigenlijk.
dus je bent nu dronken?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:34 schreef essnhills het volgende:
Ohh dat ja miniempje![]()
Vabmiddag was de kerstborrel.en ik.heb de officiele award geziende directeur kwam hem.showen
quote:
ik heb net een klacht ingediend bij de mod tjacka.over je gedrsgquote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga ess stalken via dm. Ze is tenslotte dronken.
Ik heb enkel de HP versie te lezen in mijn FoBo gelezenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:37 schreef 2Happy4U het volgende:
De eerste paar boeken van HP zijn best klein eigenlijk.
quote:He holds up that Snitch and bellows:
'I am a beautiful animal!
'I am a destroyer of worlds!
'I am Harry Fucking Potter!'
And, dear readers, at last the world was quiet.
super nicequote:
zuiderzeemuseumquote:Op woensdag 18 december 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jee, gefeliciteerd!
Welk museum is het?
Ja wat een domme tt eigenlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef xcachet het volgende:
Maar ess was toch niet weg? En LB was er gisteren ook nog.
NOU ENquote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef xcachet het volgende:
Maar ess was toch niet weg? En LB was er gisteren ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |