Ik wil ook groot zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 22:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
1m68, valt wel mee nog, maar hij is echt een flink stuk groter.
Verhalen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?.
Ik volg enkel het showbizznieuws op het internetquote:
Dit had ik niet verwacht van jouquote:Op woensdag 18 december 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik volg enkel het showbizznieuws op het internet. Die berichten zijn dusdanig achterlijk en belachelijk dat ik het leuk vind worden.
welkequote:
hoi, ken ik.jou? Ik ben ess, iedereen vindt mij liefquote:
leugenaarquote:Op woensdag 18 december 2013 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
hoi, ken ik.jou? Ik ben ess, iedereen vindt mij lief
Nee, volgens mij niet. Ik had gewoon zin om een hartje terug te doenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
hoi, ken ik.jou? Ik ben ess, iedereen vindt mij lief
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit had ik niet verwacht van jou
http://www.nu.nl/achterklap/3657698/maik-boer-zaaddonor.htmlquote:Maik de Boer is zaaddonor
Maik de Boer helpt koppels om zwanger te worden. De Nederlandse stylist heeft zich beschikbaar gesteld als zaaddonor.
"Ik wil er zijn voor mensen die het zelf niet lukt om zwanger te worden."
Dat vertelt De Boer in een interview met RTL Boulevard.
De stylist besloot een aantal jaar geleden mensen te gaan helpen. De Boer weet in elk geval zeker dat er één kind op de wereld loopt door zijn hulp.
"Na de geboorte wilde ik weten hoe het met de kleine ging. Maar het kwam al snel te dichtbij en dus heb ik na verloop van tijd afstand genomen", aldus De Boer, die benadrukt dat hij geen vader, maar donor is.
De Boer hield zijn gulle daad lang geheim voor de buitenwereld, alleen zijn zus wist er van af. De moeder van de stylist hoorde het pas afgelopen week. "Ze reageerde heel luchtig en zei dat we later misschien wel in Spoorloos te zien zijn."
link krengquote:Op woensdag 18 december 2013 22:25 schreef supersof het volgende:
we kunnen ook naar die waar lb het over had
wie vind mij niet lief dan?quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
http://www.nu.nl/achterklap/3657698/maik-boer-zaaddonor.html
En dit soort spraakmakende berichten missen?
hebkniequote:
OHquote:Op woensdag 18 december 2013 22:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Ik had gewoon zin om een hartje terug te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |