ik stem voor!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:19 schreef supersof het volgende:
Duurde echt VEEL te lang.
Slechte mod.
doegquote:
vlamtosti'squote:Op woensdag 18 december 2013 22:19 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik krijg honger van dat gepraat over tosti's.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:19 schreef supersof het volgende:
Slechte mod.
? waaromquote:Op woensdag 18 december 2013 22:20 schreef Ezell het volgende:
overigens enkel met 39 procent korting verkrijgbaar, jwt
Ja... Ik probeer het maar gewoon.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dus dan kun je alleen maar de helft van je lading erin doen. Is nogal behelpen dus. Wel jammer voor je.
Draait 'ie ook rond ofzo met de ovenstand? Misschien dat je appeltaart dan nog enige kans van slagen heeft.
zeker, daarom wil ik het oook. Blijf een echte hollander hee. Dus krent allezquote:Op woensdag 18 december 2013 22:20 schreef Ezell het volgende:
overigens enkel met 39 procent korting verkrijgbaar, jwt
ik wist niet zeker of ik lapo hadquote:Op woensdag 18 december 2013 22:19 schreef supersof het volgende:
Slechte mod.
Die zijn echt gruwelijk lekkerquote:
Jij hebt volgens mij altijd honger. Goedkoop om de tosti-sprekers de schuld te geven.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:19 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik krijg honger van dat gepraat over tosti's.
HAHAHA HAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 18 december 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een statement naar aanleiding van Gordon zijn grappen en grollen jegens een Chineze kandidaat
Ach, appeltaart smaakt sowieso wel toch? En anders heb je een soort cookiedough effectquote:Op woensdag 18 december 2013 22:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja... Ik probeer het maar gewoon.
Nooit echt bewust op gelet, ga ik eens doen! Hoop dat het lukt. Ik zal nog wel iets erbij kopen wat sowieso smaakt.
Ik ga je even uitschelden over waquote:Op woensdag 18 december 2013 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HAHAHA HAHAHAHAHAH
HAHAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHA
CHINEZE
Oh ik kijk geen tv meerquote:Op woensdag 18 december 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een statement naar aanleiding van Gordon zijn grappen en grollen jegens een Chineze kandidaat
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij altijd honger. Goedkoop om de tosti-sprekers de schuld te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |