Ja die vrouw vroeg welke kerststol het lekkerste is. En die van de Lidl is gewoon het lekkerstquote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Een hele andere kant van jou zeg, wat een rebel
Whahaha wtf. Gezelligquote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het niet helemaal goed ging met de tekenaar en dat er iemand in de manga uiteindelijk zelfmoord pleegde en de tekenaar zelf op mysterieuze wijze is verdwenen toen 'ie een bergwandeling maakte.
Uh, oké. Dan moet ik ook wel zeggen dat ik sommige posts van users minder aandachtig lees.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd als ik mezelf sherlock (JA DAT DOE IK) zie ik dat er hier over me gepraat wordt. Meestal in combinatie met mijn afwijkende masturbatiegedrag.
Wacht, ben jij niet blond met blauwe ogen?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wie jij? Want ik ben ook Indo.
wow
many same
much common
wow
#sof
Ofzoiets.
Dat effect heb ik wel vakerquote:Op woensdag 18 december 2013 21:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nu ben ik gesmolten. Bedankt weer.
Vind ik wel leuk hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben raar, niks mis mee toch
Bedankt voor de tip, ga ik die kopenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja die vrouw vroeg welke kerststol het lekkerste is. En die van de Lidl is gewoon het lekkerst
Appel isquote:
zo weinig dat ik na 3 uurtjes slaap weer naar huis kon rijdenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef 2Happy4U het volgende: [..] Wat hebben jullie op die avond?
Niet overdreven veel. Alleen wel soms, terwijl ik hier nauwelijks postquote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, oké. Dan moet ik ook wel zeggen dat ik sommige posts van users minder aandachtig lees.
wowquote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wie jij? Want ik ben ook Indo.
wow
many same
much common
wow
#sof
Ofzoiets.
Nouja, je kent de bergen in Japan misschien wel. Daar zitten soms ook diepe afgronden bij. Waar tegenwoordig ook netten onder hangen.quote:
Vind je het leuk dat iedereen je mag?quote:
Zo lijkt het er anders niet op.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo weinig dat ik na 3 uurtjes slaap weer naar huis kon rijden
Hmm nee daar wist ik niks van. Ik kom nooit in Japan en heb die ambitie ook totaal nietquote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, je kent de bergen in Japan misschien wel. Daar zitten soms ook diepe afgronden bij. Waar tegenwoordig ook netten onder hangen.
Dus dan weet je het wel.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja die vrouw vroeg welke kerststol het lekkerste is. En die van de Lidl is gewoon het lekkerst
Geen zorgen, ik heb je rug, aankomende HP meet.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar appel ik heb haar geen knuffel voor je gegeven
HP meet?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik heb je rug, aankomende HP meet.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo lijkt het er anders niet op.
Mensen die geen spijs lusten.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Op zich zal je eerlijkheid nog gewaardeerd worden ook. Maar begint bij de Lidl kerststol het spijs eerder? Dat blijft een gat in markt, wie zit er nou te wachten op de 3 eerste plakjes zonder
Oh, het lijkt me nog wel leuk als vakantie. Maar ik zou er als westerling niet willen wonen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm nee daar wist ik niks van. Ik kom nooit in Japan en heb die ambitie ook totaal niet.
Inderdaad. Die zou ik wel willen knuffelen.quote:
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Maar die kerststol is gewoon niet zo droog. Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet verwoorden zonder dat het vies klinkt.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Op zich zal je eerlijkheid nog gewaardeerd worden ook. Maar begint bij de Lidl kerststol het spijs eerder? Dat blijft een gat in markt, wie zit er nou te wachten op de 3 eerste plakjes zonder
Soms ben jequote:
Mee eens.quote:
Spannend. Ik overweeg nog serieus te komen ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik heb je rug, aankomende HP meet.
Ik had op mijn werk vandaag die van de Makro. Die is ook wel lekker.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Maar die kerststol is gewoon niet zo droog. Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet verwoorden zonder dat het vies klinkt.
Hij is ook al beste getest
Je komt wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens.
[..]
Spannend. Ik overweeg nog serieus te komen ook.
Hema.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef AdoraBelle het volgende:
Weten jullie ook bij welke supermarkt er de lekkerste oliebollen zijn?
Heel Azië trekt me niet als vakantielandquote:Op woensdag 18 december 2013 21:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, het lijkt me nog wel leuk als vakantie. Maar ik zou er als westerling niet willen wonen.
Ik ga een voorraad kopen en vries ze in.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik had op mijn werk vandaag die van de Makro. Die is ook wel lekker.
Geen, die dingen zijn nooit lekker in die zakkenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef AdoraBelle het volgende:
Elke stad/dorp heeft toch wel een kraam staan? Uit het schap bij een supermarkt zal het wel om het even zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef AdoraBelle het volgende:
Stom is dat. Heb je een keer vakantie...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zou er dan zelf ook nog veel over nadenken waarschijnlijk![]()
Wat is dat voor iets danHet is 2013, wifi is een vereiste.
Ik typte precies hetzelfde voordat ik die zin lasdus gewoon doen, je hóeft er niet per se aan te werken die week
Ja is zo, maar ben liever productief
YeeeyWat voor straf heeft hij/zij?
Same. Maar durf dat nooit te zeggen ;squote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel Azië trekt me niet als vakantieland. Nieuw-Zeeland, Australië, Amerika en Zuid-Afrika wel trouwens
.
Welterusten, fijn om te zien dat jullie nog levenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nou tijd om te gaan slapen, trustenn
Wait, who? Sof of die vreemde vogel?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ze is verslaafd aan after eight bleek maar weer
en stiekem
heel stiekem
is het ook retelekker
Dankjewelquote:
Ga je het wel voorsnijden?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga een voorraad kopen en vries ze in.
Ja klopt. Die zijn ook wel lekker.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dankjewel. Ga ik daar een voorraadje van inslaan. Ik had vorig jaar die van AH, die waren ook best lekker.
Waarom zou ik.quote:
Die in Delft zijn ook goed getest.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik had op mijn werk vandaag die van de Makro. Die is ook wel lekker.
Ik was nog zo subtiel over het badkuip mengsel.quote:
Waarom niet? Je hebt toch gewoon een meningquote:Op woensdag 18 december 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Same. Maar durf dat nooit te zeggen ;s
Ik weet niet hoe serieus de rest is. Lijkt mij wel tof maar zal dan wel niet bij mij thuis zijn, te veel kleine broertjes / zusje dat hier rondloopt en mijn kamer is zo groot niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spannend. Ik overweeg nog serieus te komen ook.
after eight.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wait, who? Sof of die vreemde vogel?
Mensen vinden dat over het algemeen maar vreemd.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hebt toch gewoon een mening
denk dat dat beter is door de spijs.. Dus soort van plakken.quote:
Mensen vinden wel meer vreemd. Schijt aan hun.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Mensen vinden dat over het algemeen maar vreemd.
Ja preciesquote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Stom is dat. Heb je een keer vakantie...
Ja, geen idee. Mja, Furdi zal het waarschijnlijk wel aanschaffen, dus dan kan ik in ieder geval nog mail checken enzo, lekker handig met lopende sollicitaties.
Gewoon meenemen denk je? Hmm.
Kooistraf. En geen snoepjes. Hij haat dat. Lekker puh.
Genoeg mensen delen die mening lijkt me?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Same. Maar durf dat nooit te zeggen ;s
Ja okequote:Op woensdag 18 december 2013 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen vinden wel meer vreemd. Schijt aan hun.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef Ezell het volgende:
ik heb een heel lief vriendinnetje, maar ze is soms echt zo ontzettend dom
Dat klinkt best leuk.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, nouja misschien is knutselen een beter woord. Ik heb een ICT opleiding gedaan maar als hobby vind ik het ook leuk om te doen. Dingen repareren zetten en iets nieuws maken enzo...
Oh, ik hou ook wel van boeken lezen.
Wat bak jij zoal? En waar ben je goed in?
Verklaar je naderquote:Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef Ezell het volgende:
Ik probeer mij over mijn Azie afkeer heen te krijgen. Maar de Japanse cultuur bijvoorbeeld, en ik begrijp dat het ook grotendeels stereotype vorming in Nederland is. Trekt mij echt totaal niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Mensen vinden dat over het algemeen maar vreemd.
Ze is zeker een echte ezel soms of niet?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef Ezell het volgende:
Blij dat jij mijn goede smaak bevestigd. Dank LR.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die in Delft zijn ook goed getest.
Was getekend,
Een voormalig Makro medewerker.
[..]
KnutdeIJsbeerquote:Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik probeer mij over mijn Azie afkeer heen te krijgen. Maar de Japanse cultuur bijvoorbeeld, en ik begrijp dat het ook grotendeels stereotype vorming in Nederland is. Trekt mij echt totaal niet.
Dus ik steun je.
Alleen ik ben bang dat ik er weer teveel van ga etenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt. Die zijn ook wel lekker.
Geloof er niks vanquote:Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben goed in knuffelen, denk ik.
dikzakquote:Op woensdag 18 december 2013 21:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alleen ik ben bang dat ik er weer teveel van ga eten.
ga wegquote:
belachelijke opvattingen (zonder argumenten), discussieert met emoties en wordt boos om niks bij discussiesquote:
Met alleen zijn heb ik weinig moeite. Met inspiratiemomenten wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is vooral zwaar irritant. Ik wil gewoon klaar zijn ermee. Scriptie is niks voor mij, in mijn eentje op mijn kamertje zitten. Tijd dat ik het helemaal afrond enzo en ga werken.
Gemiddeld meisje dus?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
ga weg
[..]
belachelijke opvattingen (zonder argumenten), discussieert met emoties en wordt boos om niks
Is ze nog kleiner dan jij?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef Ezell het volgende:
Hé dat klinkt als een site waar ik vaak heenga.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
belachelijke opvattingen (zonder argumenten), discussieert met emoties en wordt boos om niks
Heb je boos gekeken?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ze bleef haar punt maar herhalen, steeds anders verwoord
JA OKAY THANKS GA WEG
Dat anime enzo? Dat vind ik ook niet zo leuk. Snap die hype niet echt.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik probeer mij over mijn Azie afkeer heen te krijgen. Maar de Japanse cultuur bijvoorbeeld, en ik begrijp dat het ook grotendeels stereotype vorming in Nederland is. Trekt mij echt totaal niet.
Dus ik steun je.
hahaquote:Op woensdag 18 december 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gemiddeld meisje dus?
nee, maar wel twee keer zo smalquote:
fok.nl?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hé dat klinkt als een site waar ik vaak heenga.
Nee ik was vooral verward en heb achter mijn hand zitten lachen.quote:
haha ga afvallen johquote:
onder anderequote:
Ga multiquoten, je hebt mijn zegen.quote:
Wel blond, maar geen blauwe ogen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wacht, ben jij niet blond met blauwe ogen?
De konijnen hè, de konijnen.quote:[..]
Dat effect heb ik wel vaker
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
wow
such doge
very nice
much appreciate
Ohnoes, wat nu?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar appel ik heb haar geen knuffel voor je gegeven
Heel afstandelijk ook, en oh zo racistisch. Als rijke Westerling word je nog wel gepruimd maar als Aziaat uit een ander land...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat anime enzo? Dat vind ik ook niet zo leuk. Snap die hype niet echt.
Afrika lijkt me veel leuker
Afrika lijkt mij ook wel een ervaring ja. Al is Afrika wel een heel ruim genomen vakantieland natuurlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat anime enzo? Dat vind ik ook niet zo leuk. Snap die hype niet echt.
Afrika lijkt me veel leuker
Naja, ik heb ook geen inspiratie. Ik heb ook wel ideeën, maar het is zeg maar een economisch model-achtige scriptie. En dat is verdomd lastig.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Met alleen zijn heb ik weinig moeite. Met inspiratiemomenten wel.In mijn hoofd heb ik alles al bedacht en helemaal rond, maar het moet ook nog op papier. En ik wil het altijd belachelijk uitgebreid. Wat doe ik mezelf aan...
Wanneer moet je het inleveren?
Moet je zelf maar een keer gaan doen denk ikquote:
Ik vind het leuk als iedereen lief doet tegen elkaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind je het leuk dat iedereen je mag?
Tja, ieder heeft zo z'n eigen interesses hequote:Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat klinkt best leuk.Ik heb bij een webshop voor elektronica gewerkt, achter de schermen. Nouja, ik werk er eigenlijk nog steeds, maar oproepbaar. Dus ken de merken wel, maar was nooit super geïnteresseerd in het assembleren enzo.
Boeken vind ik ook erg leuk. Ik lees voornamelijk in het Engels, want dat begrijp ik op de één of andere manier beter.
De laatste tijd heb ik een paar appeltaarten (hoe toepasselijk) gebakken en een paar uur geleden nog cupcakes om morgen mee te nemen naar de kerstlunch.
Ik ben goed in knuffelen, denk ik.
4chan/int is het enige forum buiten Fok! wat ik weleens bezoek. En dan niet omdat ik zelf post, maar omdat het grappig is hoe de onderlaag uit elke cultuur op elkaar inhaktquote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hé dat klinkt als een site waar ik vaak heenga.
Oh.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
after eight.
Daar had ik het over.
En dat wijf, naja, nee
Een vriendin van mij is Chinees en ze is echt heel lief. Maar als ze dan verteld over haar familie en over wat ze wel en niet mag enzo, dan schrik ik soms best welquote:Op woensdag 18 december 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel afstandelijk ook, en oh zo racistisch. Als rijke Westerling word je nog wel gepruimd maar als Aziaat uit een ander land...
[..]
Afrika lijkt mij ook wel een ervaring ja. Al is Afrika wel een heel ruim genomen vakantieland natuurlijk
Ik post soms Varg daar.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4chan/int is het enige forum buiten Fok! wat ik weleens bezoek. En dan niet omdat ik zelf post, maar omdat het grappig is hoe de onderlaag uit elke cultuur op elkaar inhakt
Thanks.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja preciesKomt wel goed Apfel
Ja dat is dan wel handigmisschien mist hij gewoon anders zijn FOK!matties te veel
Lijkt mij het beste ja, lijkt mij sterk dat je constant bezig bent met iets
Terechte straf, wat zei hij ervan?
Als ze 18 is en een paspoort heeft, mag niemand haar iets opleggenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is Chinees en ze is echt heel lief. Maar als ze dan verteld over haar familie en over wat ze wel en niet mag enzo, dan schrik ik soms best wel
Dat mag. Al zou ik je Somalië, Mali en beide Congo's toch afraden.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
En wat als ik heel Afrika nou leuk vind
En dan krijg je Heil Breivik terug?quote:
Zeg tegen jezelf dat je je in moet houden en als je dat niet doet, dat je dan je vinger eraf hakt.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik doe m'n best maar soms kan ik die verleidingen gewoon niet weerstaan.
Ouderwetse ouders dan. Of laf meisje.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is Chinees en ze is echt heel lief. Maar als ze dan verteld over haar familie en over wat ze wel en niet mag enzo, dan schrik ik soms best wel
En wat als ik heel Afrika nou leuk vind
Oke dan ga ik daar niet heenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag. Al zou ik je Somalië, Mali en beide Congo's toch afraden.
Geen idee, want ik eet nooit frikandel speciaal.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat zeggen dat een frikandel speciaal met curry is.
Meisje geeft te veel om ze om ze te kwetsen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ouderwetse ouders dan. Of laf meisje.
Gniffelen zeker.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik was vooral verward en heb achter mijn hand zitten lachen.
Nee, dat heb ik mezelf verboden.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga multiquoten, je hebt mijn zegen.
Met de nadruk op rijk dan.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel afstandelijk ook, en oh zo racistisch. Als rijke Westerling word je nog wel gepruimd maar als Aziaat uit een ander land...
Just let me have this one.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel blond, maar geen blauwe ogen.
En toch Indo.
[..]
De konijnen hè, de konijnen.
Heb je je ideeën al opgeschreven? Misschien krijg je inspiratie als je die verder probeert uit te werken?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Naja, ik heb ook geen inspiratie. Ik heb ook wel ideeën, maar het is zeg maar een economisch model-achtige scriptie. En dat is verdomd lastig.
Dat is het volgende probleem, ik heb geen deadline. Mag alles zelf bepalen...![]()
Nu ga ik na mijn vakantie wel mezelf soort van rooster opleggen. Of gewoon dat ik tussen 09:00 en 12:00 alleen scriptie en niks anders doe ofzo.
Maar ik meet niet meer.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je zelf maar een keer gaan doen denk ik
Ik ook aan hem, maar zeg het niet. Dan word ik autistischquote:Op woensdag 18 december 2013 21:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Thanks.
Hij is erg aan jullie gehecht, ja.
Ik ben best goed in bezig zijn.
Hij was vooral aan het mopperen. In z'n sneue hoekje. En aan het staren, dat is wel creepy.
Ja maar dat durf ik toch niet... die vinger eraf hakken...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Zeg tegen jezelf dat je je in moet houden en als je dat niet doet, dat je dan je vinger eraf hakt.
Dan doe ik het de volgende keer wel als die er komtquote:
Mwoah, dat vind ik altijd zo raar. Je kan nooit altijd doen wat mams en paps helemaal te gek vinden.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Meisje geeft te veel om ze om ze te kwetsen.
Sommige mensen daar posten mee, zijn ook een paar die zeggen dat hij een moordenaar is maar iedereen weet dat zij fout zitten.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan krijg je Heil Breivik terug?
Dat houdt het interessant.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja, ieder heeft zo z'n eigen interesses he.
En dat is alleen maar goed. Sowieso zijn veel boeken die naar het Nederlands vertaald zijn, echt waardeloos om te lezen. Vooral als ze de namen hetzelfde gelaten hebben. Dan ben ik iedere keer weer uit het verhaal als ik een naam lees die niet past in een Nederlands verhaal.
Appeltaarten zijn ook gewoon lekker. Oh, cupcakes... die maak ik even niet want iedereen doet dat al
.
Ja dat wel. Maar er komt steeds iets nieuws tussen/bij. Haalt ook vaak je kleine motivatie weer weg. Ga ook persoonlijke deadlines maken. Moet alleen nog goede straf bedenken als ik ze niet haal.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb je je ideeën al opgeschreven? Misschien krijg je inspiratie als je die verder probeert uit te werken?
Oh, dat werkt echt voor geen meter.Ik heb deadlines echt nodig, want ik werk de nacht ervoor het best. Gewoon niet slapen en knallen.
Komt vast goed.
daarom zie je vaak ook andere namen en geen letterlijke vertalingen, is imo ook het fijnstquote:Op woensdag 18 december 2013 21:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat houdt het interessant.
Ik vind het juist vervelend als ze die namen vertalen. Jon Sneeuw ofzo, wtf? Uit principe niet.![]()
Klopt.Ja, dat is wel jammer. Maar ik heb tegenwoordig een cupcakemaker en dan ben ik binnen 10 minuten klaar.
Dat heb ik met Lord of the Rings/The Hobbit.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vind het juist vervelend als ze die namen vertalen. Jon Sneeuw ofzo, wtf? Uit principe niet.![]()
Klopt.Ja, dat is wel jammer. Maar ik heb tegenwoordig een cupcakemaker en dan ben ik binnen 10 minuten klaar.
Hij sherlockt wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ook aan hem, maar zeg het niet. Dan word ik autistisch
Volgens mij ben jij wel zo'n persoon dat veel doet jaEn als je 'niets' te doen hebt ga je wel je huis opruimen oid
Zo zie ik jou
Doe een doek over zijn kooi
Ja, oké.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan doe ik het de volgende keer wel als die er komt
Maar weet niet over ze er zo vrolijk van wordt
Mijn hartjequote:
Heel herkenbaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar er komt steeds iets nieuws tussen/bij. Haalt ook vaak je kleine motivatie weer weg.
Natuurlijk komt het goed. Ooit.
Jupquote:Op woensdag 18 december 2013 21:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hou ooooop schei uit.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat heb ik met Lord of the Rings/The Hobbit.
De Gouw? ARE YOU KIDDING ME?
Ik ga deadlines maken. En zoek naar manieren om me daaraan te houden. Misschien dat ik wel geld stort bij PSV of Ajax als ik faal.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.Probeer jezelf te dwingen. Zoals dat bij mij ook keer op keer mislukt. Of neem Heppie in dienst, dat helpt ook.
Oh, maar maar. Konijntjes.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hartje
Ik heb dat zelfvertrouwen nodig ja, om te hosselen.
Furdinand is een malle knulquote:Op woensdag 18 december 2013 21:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij sherlockt wel.
Klopt wel ongeveer. Maar ook als ik iets moet doen zoals nu ga ik mijn huis opruimen. Alles. moet. glimmen.
Nee, hij is bang in het donker, denk ik.
Doe het voor Afrika. Daar lijden al genoeg mensen honger er hoeft er geen een bij in Europa.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:
honger en geen eten in huis
neiging om iets van pizza te bestellen
moet inhouden
Gelukkig.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nooit
Ik ben heel subtiel
www.thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 18 december 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:
honger en geen eten in huis
neiging om iets van pizza te bestellen
moet inhouden
Daarom deed ik het ook nietquote:Op woensdag 18 december 2013 21:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gelukkig.
Aangeraakt worden terwijl je dat helemaal niet wilt.
Wie wat waar?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.Probeer jezelf te dwingen. Zoals dat bij mij ook keer op keer mislukt. Of neem Heppie in dienst, dat helpt ook.
DUS IK MOET BESTELLEN?!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe het voor Afrika. Daar lijden al genoeg mensen honger er hoeft er geen een bij in Europa.
zit ik alquote:
Pizzaquote:Op woensdag 18 december 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smakelijk, geen AH producten mag ik hopen?
Daarom moet je dat zeggen tegen jezelf.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar dat durf ik toch niet... die vinger eraf hakken...
Ja. Je helpt de wereld ermee. Nog meer leed in de wereld doe je niemand een plezier mee.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
DUS IK MOET BESTELLEN?!
[..]
zit ik al
In principe nog steeds dat, maar heb nu weinig tijd in verband met afstuderen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jup.
Wat voor werk doe je nu dan?
Ja, maar ik bedoel het moet er gewoon bij passen qua naam. Als je een Nederlands verhaal hebt en dan Engelse of buitenlandse namen dan klopt het ook niet.
Oh, wat een luiheid, haha. Dan wil ik ze weleens proeven of ze net zo goed smaken als normale.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ga deadlines maken. En zoek naar manieren om me daaraan te houden. Misschien dat ik wel geld stort bij PSV of Ajax als ik faal.
Op vrijwilligersbasis? Poeh. Wellicht als we tegen die tijd beide onze opleiding definitief opgeven.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:02 schreef supersof het volgende:
LR ga je mee naar Afrika deze zomer. Dan gaan we huizen bouwen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Furdinand is een malle knul
Furdinand Furdinand Furdinand Furdinand Furdinand Furdinand Furdinand
Zeg als je niets te doen hebt hehMijn kamer
nou ja
je snapt waar ik heen ga?
Geef hem een zaklamp
Je hebt toch vakantie in de zomer.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op vrijwilligersbasis? Poeh. Wellicht als we tegen die tijd beide onze opleiding definitief opgeven.
Was een grap.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]![]()
Als het voor jou maar werkt.
Op die manier zou ik het waarschijnlijk niet heel storend vinden, maar er zijn ook situaties met dronken mannen enzo die doen alsof ze aan je vastgeplakt zitten en shit. Onzinnig.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom deed ik het ook niet
Bel nu 0900-heppie en je krijgt 'm gratis thuisbezorgd mét zweep! Je werk is gegarandeerd af na twee dagen.quote:
Hmm, maar ik sla liever waterputten aan. Huizen zijn zo tijdelijk in Afrika.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Je hebt toch vakantie in de zomer.
Ik ben trots op jequote:
Net zo lief als konijntjes?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik ben ook enorm lief.
Ik heb het geprobeerd net maar het werkt niet echt. Misschien dat het beter helpt als iemand anders het zegt.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Daarom moet je dat zeggen tegen jezelf.
Ja oké daar heb je een punt, jouw toekomst is belangrijker dan de netheid van mijn kamer op dit momentquote:Op woensdag 18 december 2013 22:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zelf doen, boefje. Ik moet eigenlijk betere dingen doen, weet je nog.
Of night goggles. Dat ziet er vast komisch uit.
Oke, waterputten dan.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm, maar ik sla liever waterputten aan. Huizen zijn zo tijdelijk in Afrika.
[..]
Ik ben trots op je
Dacht al.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Was een grap.
Ik ga in januari ook beginnen met solliciteren. Dat gaat echt wel als motivatie werken.
Toen ik de eerste helft van de zin las dacht ik dat het ergens anders over ging.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bel nu 0900-heppie en je krijgt 'm gratis thuisbezorgd mét zweep! Je werk is gegarandeerd af na twee dagen.
Wat voor soort?quote:
Ik kan jou niet meer serieus nemen sorry.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd net maar het werkt niet echt. Misschien dat het beter helpt als iemand anders het zegt.
Of weet je nog iets anders?
Werd tijd. Verstandig.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan jou niet meer serieus nemen sorry.
Bij deze wil ik dit gesprek graag afsluiten en niet meer voort zetten
Doeg.
Nouja, nu ik het zo bekijk is een opgeruimde kamer ook wel érg belangrijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja oké daar heb je een punt, jouw toekomst is belangrijker dan de netheid van mijn kamer op dit moment
Jaaaaa van die hele kleine
Sorry.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Toen ik de eerste helft van de zin las dacht ik dat het ergens anders over ging.
Ik hou van meisjes knuffelen lieve kusjes geven terwijl we samen romantisch dansen op muziek in de kamer.quote:
Klacht ingediend?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik was net uiteten maar het viel beetje tegen. Was met een groep van in totaal 8 man en ik zat helemaal in een hoekje en het was super lawaaierig daar dus kon alleen diegene die naast mij zat verstaan (er zat namelijk ook niemand tegenover mij) en super jammer
.
Sorry maar ik nam jou al niet meer serieus toen je begon over vingers afhakkenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan jou niet meer serieus nemen sorry.
Bij deze wil ik dit gesprek graag afsluiten en niet meer voort zetten
Doeg.
Ze vinden je niet liefquote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik was net uiteten maar het viel beetje tegen. Was met een groep van in totaal 8 man en ik zat helemaal in een hoekje en het was super lawaaierig daar dus kon alleen diegene die naast mij zat verstaan (er zat namelijk ook niemand tegenover mij) en super jammer
.
Maar nu het belangrijkste. Was het lekker?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
.
Dansen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou van meisjes knuffelen lieve kusjes geven terwijl we samen romantisch dansen op muziek in de kamer.
Ik geef dan wel vaak hi5's Maar dat terzijdequote:Op woensdag 18 december 2013 22:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Op die manier zou ik het waarschijnlijk niet heel storend vinden, maar er zijn ook situaties met dronken mannen enzo die doen alsof ze aan je vastgeplakt zitten en shit. Onzinnig.
quote:
Caprese: Tomatensaus, mozzarella, verse tomaat en basilicumquote:
Awh, wat balen. Wel lekker?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
.
Dus je komt langs?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nouja, nu ik het zo bekijk is een opgeruimde kamer ook wel érg belangrijk.
Met oorriempjes.![]()
Dat zei je ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik geef dan wel vaak hi5's Maar dat terzijde
Was het eten wel lekker?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
.
Dit. Mensen vallen van nature tegen. Eten maakt de dag.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar nu het belangrijkste. Was het lekker?
Geeft niet, ik weet dat jij niet van die vieze gedachtes hebt, het is mijn eigen schuld.quote:
Klinkt goddelijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Caprese: Tomatensaus, mozzarella, verse tomaat en basilicum
Neen.quote:
Ze kende mij toch nog niet!quote:
Beetjequote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou, nee. Is ver weg toch.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus je komt langs?![]()
![]()
![]()
Jaaaa![]()
en de monahoed!
Ben madjelly, alweer tijd geleden dat ik een pizza heb besteld.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
[..]
Awh, wat balen. Wel lekker?
Ik mag jullie tweequote:Op woensdag 18 december 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was het eten wel lekker?
Iedereen maakt er altijd vieze dingen van bij mij. Why.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geeft niet, ik weet dat jij niet van die vieze gedachtes hebt, het is mijn eigen schuld.
Precies voor het minimum bestelbedrag.quote:
Doe nu dan nog.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben madjelly, alweer tijd geleden dat ik een pizza heb besteld.
Ik heb een motor gedreven voertuigquote:Op woensdag 18 december 2013 22:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nou, nee. Is ver weg toch.
'T IS FEEST.
Omdat men het niet bij jou verwacht denk ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Iedereen maakt er altijd vieze dingen van bij mij. Why.
Wel stom. Kletste degene naast je wel terug? Of was die ook met andere dingen bezig? Anders was het zeker wel heel eenzaam.quote:
Vrijdag!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Precies voor het minimum bestelbedrag.
[..]
Doe nu dan nog.
Nou nee, ik houd gewoon niet zo van dansen. Ik ga altijd maar op de voeten van Furdi staan, dan kan er niks mis gaan.quote:
waarom noem je mij????quote:Op woensdag 18 december 2013 22:10 schreef Ezell het volgende:
Wilde eigenlijk Mexicaans (inb4 sof), maar dat afhaalrestaurant is al gesloten.
Ik dacht bij mijzelf 'nu al?' maar het is al 10 uur geweest. Grutjes.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:10 schreef Ezell het volgende:
Wilde eigenlijk Mexicaans (inb4 sof), maar dat afhaalrestaurant is al gesloten.
Half halfquote:Op woensdag 18 december 2013 22:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel stom. Kletste degene naast je wel terug? Of was die ook met andere dingen bezig? Anders was het zeker wel heel eenzaam.
Dat is de truc.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Precies voor het minimum bestelbedrag.
die 6,5 is achterhaald. Je zit nu vlak bij de 9.quote:
hallo schaapbadquote:
Weet niet of ik wel durf.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb een motor gedreven voertuig
Jaaa!![]()
Awwwwquote:Op woensdag 18 december 2013 22:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nou nee, ik houd gewoon niet zo van dansen. Ik ga altijd maar op de voeten van Furdi staan, dan kan er niks mis gaan.
je had me een 6.5 gegeven?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:11 schreef Muto het volgende:
[..]
die 6,5 is achterhaald. Je zit nu vlak bij de 9.
Ah, zo. Ik snap het.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
In principe nog steeds dat, maar heb nu weinig tijd in verband met afstuderen.
Ik vermijd die situaties dus maar gewoon door het in het Engels te lezen.
Oh, hmm. Duurt wel even tot ik normale kan bakken, want ik heb in mijn appartementje alleen een combi-magnetron en geen oven.Ga binnenkort mijn eerste appeltaart hier proberen.
omdat ik jou inmiddels wel een beetje kenquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik dacht bij mijzelf 'nu al?' maar het is al 10 uur geweest. Grutjes.
5,5 is ook al voldoendequote:Op woensdag 18 december 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je had me een 6.5 gegeven?
Hey, een voldoende is een voldoende
Om mijn kamer onder ogen te zien? Om mij te zien? Om bij mij in een auto te zitten? Om bij mij in een auto te zitten met mij achter het stuur?quote:
ik had het niet doorquote:Op woensdag 18 december 2013 22:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat ik jou inmiddels wel een beetje ken
[..]Die pizzazaak (raar woord zo) zit hier vlakbij, dus dat gaat sowieso niet lang duren.
ik vind haar ogen engquote:Op woensdag 18 december 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Anna Drijver in een morphsuit
Hier ook, echt niet meer dan 2 straten. Maar bezorgen is gratis dus ach, lang leve de luiheid enzulksquote:Op woensdag 18 december 2013 22:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat ik jou inmiddels wel een beetje ken
[..]Die pizzazaak (raar woord zo) zit hier vlakbij, dus dat gaat sowieso niet lang duren.
Dus omdat ze het niet verwachten, vullen ze zelf vieze dingen in? Logisch.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat men het niet bij jou verwacht denk ik.
nahhhhhquote:
Precies.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hier ook, echt niet meer dan 2 straten. Maar bezorgen is gratis dus ach, lang leve de luiheid enzulks
Had je toch in de trein gemaakt?quote:
Noesss.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Half half. Die had wel iemand tegenover zich en naast zich enzoooo dus die kon daar ook mee praten en ik gewoon niet
.
Dus soms beetje eenzaam. Zou er niet weer heen gaan met een grotere groep iig.
dan maak je der een kleine alcoholistquote:Op woensdag 18 december 2013 22:14 schreef essnhills het volgende:
Ik.heb wel.zin in eentosti eigenlijk, teveep gedronken net opbde.kerstborrel op werk
Logica is ver te zoeken.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dus omdat ze het niet verwachten, vullen ze zelf vieze dingen in? Logisch.
yessquote:Op woensdag 18 december 2013 22:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Noesss.Volgende keer ergens anders.
Wat een nare woorden weer.quote:
quote:
Ezellquote:
Enkel omdat het gratis isquote:Op woensdag 18 december 2013 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Precies.Heb hier wel een snackbar in de straat, maar tot bezorgen overgaan is mij dan wel iets te ver.
Lieve schat. Ik heb bijna ondergewicht. Dus stil maar.quote:
jaquote:Op woensdag 18 december 2013 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Precies.Heb hier wel een snackbar in de straat, maar tot bezorgen overgaan is mij dan wel iets te ver.
[..]
Had je toch in de trein gemaakt?
Hahaha, zulks een schattigheidquote:Op woensdag 18 december 2013 22:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik kan al niet zo goed dansen en ik ben ook nog eens een dwerg vergeleken met hem, dus dat schiet niet echt op. Dan maar zo.
Brand je tengels nietquote:Op woensdag 18 december 2013 22:14 schreef essnhills het volgende:
Ik.heb wel.zin in eentosti eigenlijk, teveep gedronken net opbde.kerstborrel op werk
anorexiaquote:Op woensdag 18 december 2013 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Lieve schat. Ik heb bijna ondergewicht. Dus stil maar.
Nou, niet echt. Heeft wel een ovenstand, maar is niet zo krachtig als een echte oven. Die van mij in ieder geval niet. Heb een keer in de magnetron muffins gemaakt, was alleen de voorste helft gaar. De achterste helft was nog helemaal flubberig. Hoe dan.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik snap het.
Ja, dat is een makkelijker manier om dat te vermijden dan.
Oh, is dat niet hetzelfde dan.
Wat is er gebeurd met onze familie?quote:
Heerlijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Enkel omdat het gratis isAnders niet
Ik leef in een zijstraatje van de winkelstraat dus wel alle winkels en alles in de buurt maar geen van de drukte
quote:
Nietsquote:Op woensdag 18 december 2013 22:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met onze familie?
[..]
Heerlijk.
Fapse.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Anna Drijver in een morphsuit
dat heb ik nietquote:
Meeten.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Om mijn kamer onder ogen te zien? Om mij te zien? Om bij mij in een auto te zitten? Om bij mij in een auto te zitten met mij achter het stuur?WAT durf je niet?
Ik wel.quote:
Oh, dus dan kun je alleen maar de helft van je lading erin doen. Is nogal behelpen dus. Wel jammer voor je.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Heeft wel een ovenstand, maar is niet zo krachtig als een echte oven. Die van mij in ieder geval niet. Heb een keer in de magnetron muffins gemaakt, was alleen de voorste helft gaar. De achterste helft was nog helemaal flubberig. Hoe dan.
Echt hequote:Op woensdag 18 december 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
Damn, waarom halen mensen zo snel anorexia erbij?!
1m68, valt wel mee nog, maar hij is echt een flink stuk groter.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, zulks een schattigheid
Hoe groot ben je?
Ja. Dat dus.quote:
Is hip.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
Je kent me toch wel een beetje en zo? Of bang dat een van ons te autistisch wordt?quote:
damn, waarom reageren mensen meteen zo serieusquote:Op woensdag 18 december 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |