Ja klopt. Die zijn ook wel lekker.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dankjewel. Ga ik daar een voorraadje van inslaan. Ik had vorig jaar die van AH, die waren ook best lekker.
Waarom zou ik.quote:
Die in Delft zijn ook goed getest.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik had op mijn werk vandaag die van de Makro. Die is ook wel lekker.
Ik was nog zo subtiel over het badkuip mengsel.quote:
Waarom niet? Je hebt toch gewoon een meningquote:Op woensdag 18 december 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Same. Maar durf dat nooit te zeggen ;s
Ik weet niet hoe serieus de rest is. Lijkt mij wel tof maar zal dan wel niet bij mij thuis zijn, te veel kleine broertjes / zusje dat hier rondloopt en mijn kamer is zo groot niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spannend. Ik overweeg nog serieus te komen ook.
after eight.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wait, who? Sof of die vreemde vogel?
Mensen vinden dat over het algemeen maar vreemd.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hebt toch gewoon een mening
denk dat dat beter is door de spijs.. Dus soort van plakken.quote:
Mensen vinden wel meer vreemd. Schijt aan hun.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Mensen vinden dat over het algemeen maar vreemd.
Ja preciesquote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Stom is dat. Heb je een keer vakantie...
Ja, geen idee. Mja, Furdi zal het waarschijnlijk wel aanschaffen, dus dan kan ik in ieder geval nog mail checken enzo, lekker handig met lopende sollicitaties.
Gewoon meenemen denk je? Hmm.
Kooistraf. En geen snoepjes. Hij haat dat. Lekker puh.
Genoeg mensen delen die mening lijkt me?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Same. Maar durf dat nooit te zeggen ;s
Ja okequote:Op woensdag 18 december 2013 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen vinden wel meer vreemd. Schijt aan hun.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef Ezell het volgende:
ik heb een heel lief vriendinnetje, maar ze is soms echt zo ontzettend dom
Dat klinkt best leuk.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, nouja misschien is knutselen een beter woord. Ik heb een ICT opleiding gedaan maar als hobby vind ik het ook leuk om te doen. Dingen repareren zetten en iets nieuws maken enzo...
Oh, ik hou ook wel van boeken lezen.
Wat bak jij zoal? En waar ben je goed in?
Verklaar je naderquote:Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef Ezell het volgende:
Ik probeer mij over mijn Azie afkeer heen te krijgen. Maar de Japanse cultuur bijvoorbeeld, en ik begrijp dat het ook grotendeels stereotype vorming in Nederland is. Trekt mij echt totaal niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Mensen vinden dat over het algemeen maar vreemd.
Ze is zeker een echte ezel soms of niet?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef Ezell het volgende:
Blij dat jij mijn goede smaak bevestigd. Dank LR.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die in Delft zijn ook goed getest.
Was getekend,
Een voormalig Makro medewerker.
[..]
KnutdeIJsbeerquote:Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik probeer mij over mijn Azie afkeer heen te krijgen. Maar de Japanse cultuur bijvoorbeeld, en ik begrijp dat het ook grotendeels stereotype vorming in Nederland is. Trekt mij echt totaal niet.
Dus ik steun je.
Alleen ik ben bang dat ik er weer teveel van ga etenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt. Die zijn ook wel lekker.
Geloof er niks vanquote:Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben goed in knuffelen, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |