dikzakquote:Op woensdag 18 december 2013 21:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alleen ik ben bang dat ik er weer teveel van ga eten.
ga wegquote:
belachelijke opvattingen (zonder argumenten), discussieert met emoties en wordt boos om niks bij discussiesquote:
Met alleen zijn heb ik weinig moeite. Met inspiratiemomenten wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is vooral zwaar irritant. Ik wil gewoon klaar zijn ermee. Scriptie is niks voor mij, in mijn eentje op mijn kamertje zitten. Tijd dat ik het helemaal afrond enzo en ga werken.
Gemiddeld meisje dus?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
ga weg
[..]
belachelijke opvattingen (zonder argumenten), discussieert met emoties en wordt boos om niks
Is ze nog kleiner dan jij?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef Ezell het volgende:
ik heb een heel lief vriendinnetje, maar ze is soms echt zo ontzettend dom
Hé dat klinkt als een site waar ik vaak heenga.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
belachelijke opvattingen (zonder argumenten), discussieert met emoties en wordt boos om niks
Heb je boos gekeken?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ze bleef haar punt maar herhalen, steeds anders verwoord
JA OKAY THANKS GA WEG
Dat anime enzo? Dat vind ik ook niet zo leuk. Snap die hype niet echt.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik probeer mij over mijn Azie afkeer heen te krijgen. Maar de Japanse cultuur bijvoorbeeld, en ik begrijp dat het ook grotendeels stereotype vorming in Nederland is. Trekt mij echt totaal niet.
Dus ik steun je.
hahaquote:Op woensdag 18 december 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gemiddeld meisje dus?
nee, maar wel twee keer zo smalquote:
fok.nl?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hé dat klinkt als een site waar ik vaak heenga.
Nee ik was vooral verward en heb achter mijn hand zitten lachen.quote:
haha ga afvallen johquote:
onder anderequote:
Ga multiquoten, je hebt mijn zegen.quote:
Wel blond, maar geen blauwe ogen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wacht, ben jij niet blond met blauwe ogen?
De konijnen hè, de konijnen.quote:[..]
Dat effect heb ik wel vaker
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
wow
such doge
very nice
much appreciate
Ohnoes, wat nu?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar appel ik heb haar geen knuffel voor je gegeven
Heel afstandelijk ook, en oh zo racistisch. Als rijke Westerling word je nog wel gepruimd maar als Aziaat uit een ander land...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat anime enzo? Dat vind ik ook niet zo leuk. Snap die hype niet echt.
Afrika lijkt me veel leuker
Afrika lijkt mij ook wel een ervaring ja. Al is Afrika wel een heel ruim genomen vakantieland natuurlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat anime enzo? Dat vind ik ook niet zo leuk. Snap die hype niet echt.
Afrika lijkt me veel leuker
Naja, ik heb ook geen inspiratie. Ik heb ook wel ideeën, maar het is zeg maar een economisch model-achtige scriptie. En dat is verdomd lastig.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Met alleen zijn heb ik weinig moeite. Met inspiratiemomenten wel.In mijn hoofd heb ik alles al bedacht en helemaal rond, maar het moet ook nog op papier. En ik wil het altijd belachelijk uitgebreid. Wat doe ik mezelf aan...
Wanneer moet je het inleveren?
Moet je zelf maar een keer gaan doen denk ikquote:
Ik vind het leuk als iedereen lief doet tegen elkaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind je het leuk dat iedereen je mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |