Tja, ieder heeft zo z'n eigen interesses hequote:Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat klinkt best leuk.Ik heb bij een webshop voor elektronica gewerkt, achter de schermen. Nouja, ik werk er eigenlijk nog steeds, maar oproepbaar. Dus ken de merken wel, maar was nooit super geïnteresseerd in het assembleren enzo.
Boeken vind ik ook erg leuk. Ik lees voornamelijk in het Engels, want dat begrijp ik op de één of andere manier beter.
De laatste tijd heb ik een paar appeltaarten (hoe toepasselijk) gebakken en een paar uur geleden nog cupcakes om morgen mee te nemen naar de kerstlunch.
Ik ben goed in knuffelen, denk ik.
4chan/int is het enige forum buiten Fok! wat ik weleens bezoek. En dan niet omdat ik zelf post, maar omdat het grappig is hoe de onderlaag uit elke cultuur op elkaar inhaktquote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hé dat klinkt als een site waar ik vaak heenga.
Oh.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
after eight.
Daar had ik het over.
En dat wijf, naja, nee
Een vriendin van mij is Chinees en ze is echt heel lief. Maar als ze dan verteld over haar familie en over wat ze wel en niet mag enzo, dan schrik ik soms best welquote:Op woensdag 18 december 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel afstandelijk ook, en oh zo racistisch. Als rijke Westerling word je nog wel gepruimd maar als Aziaat uit een ander land...
[..]
Afrika lijkt mij ook wel een ervaring ja. Al is Afrika wel een heel ruim genomen vakantieland natuurlijk
Ik post soms Varg daar.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4chan/int is het enige forum buiten Fok! wat ik weleens bezoek. En dan niet omdat ik zelf post, maar omdat het grappig is hoe de onderlaag uit elke cultuur op elkaar inhakt
Thanks.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja preciesKomt wel goed Apfel
Ja dat is dan wel handigmisschien mist hij gewoon anders zijn FOK!matties te veel
Lijkt mij het beste ja, lijkt mij sterk dat je constant bezig bent met iets
Terechte straf, wat zei hij ervan?
Als ze 18 is en een paspoort heeft, mag niemand haar iets opleggenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is Chinees en ze is echt heel lief. Maar als ze dan verteld over haar familie en over wat ze wel en niet mag enzo, dan schrik ik soms best wel
Dat mag. Al zou ik je Somalië, Mali en beide Congo's toch afraden.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
En wat als ik heel Afrika nou leuk vind
En dan krijg je Heil Breivik terug?quote:
Zeg tegen jezelf dat je je in moet houden en als je dat niet doet, dat je dan je vinger eraf hakt.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik doe m'n best maar soms kan ik die verleidingen gewoon niet weerstaan.
Ouderwetse ouders dan. Of laf meisje.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is Chinees en ze is echt heel lief. Maar als ze dan verteld over haar familie en over wat ze wel en niet mag enzo, dan schrik ik soms best wel
En wat als ik heel Afrika nou leuk vind
Oke dan ga ik daar niet heenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag. Al zou ik je Somalië, Mali en beide Congo's toch afraden.
Geen idee, want ik eet nooit frikandel speciaal.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat zeggen dat een frikandel speciaal met curry is.
Meisje geeft te veel om ze om ze te kwetsen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ouderwetse ouders dan. Of laf meisje.
Gniffelen zeker.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik was vooral verward en heb achter mijn hand zitten lachen.
Nee, dat heb ik mezelf verboden.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga multiquoten, je hebt mijn zegen.
Met de nadruk op rijk dan.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel afstandelijk ook, en oh zo racistisch. Als rijke Westerling word je nog wel gepruimd maar als Aziaat uit een ander land...
Just let me have this one.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel blond, maar geen blauwe ogen.
En toch Indo.
[..]
De konijnen hè, de konijnen.
Heb je je ideeën al opgeschreven? Misschien krijg je inspiratie als je die verder probeert uit te werken?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Naja, ik heb ook geen inspiratie. Ik heb ook wel ideeën, maar het is zeg maar een economisch model-achtige scriptie. En dat is verdomd lastig.
Dat is het volgende probleem, ik heb geen deadline. Mag alles zelf bepalen...![]()
Nu ga ik na mijn vakantie wel mezelf soort van rooster opleggen. Of gewoon dat ik tussen 09:00 en 12:00 alleen scriptie en niks anders doe ofzo.
Maar ik meet niet meer.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je zelf maar een keer gaan doen denk ik
Ik ook aan hem, maar zeg het niet. Dan word ik autistischquote:Op woensdag 18 december 2013 21:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Thanks.
Hij is erg aan jullie gehecht, ja.
Ik ben best goed in bezig zijn.
Hij was vooral aan het mopperen. In z'n sneue hoekje. En aan het staren, dat is wel creepy.
Ja maar dat durf ik toch niet... die vinger eraf hakken...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Zeg tegen jezelf dat je je in moet houden en als je dat niet doet, dat je dan je vinger eraf hakt.
Dan doe ik het de volgende keer wel als die er komtquote:
Mwoah, dat vind ik altijd zo raar. Je kan nooit altijd doen wat mams en paps helemaal te gek vinden.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Meisje geeft te veel om ze om ze te kwetsen.
Sommige mensen daar posten mee, zijn ook een paar die zeggen dat hij een moordenaar is maar iedereen weet dat zij fout zitten.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan krijg je Heil Breivik terug?
Dat houdt het interessant.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja, ieder heeft zo z'n eigen interesses he.
En dat is alleen maar goed. Sowieso zijn veel boeken die naar het Nederlands vertaald zijn, echt waardeloos om te lezen. Vooral als ze de namen hetzelfde gelaten hebben. Dan ben ik iedere keer weer uit het verhaal als ik een naam lees die niet past in een Nederlands verhaal.
Appeltaarten zijn ook gewoon lekker. Oh, cupcakes... die maak ik even niet want iedereen doet dat al
.
Ja dat wel. Maar er komt steeds iets nieuws tussen/bij. Haalt ook vaak je kleine motivatie weer weg. Ga ook persoonlijke deadlines maken. Moet alleen nog goede straf bedenken als ik ze niet haal.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb je je ideeën al opgeschreven? Misschien krijg je inspiratie als je die verder probeert uit te werken?
Oh, dat werkt echt voor geen meter.Ik heb deadlines echt nodig, want ik werk de nacht ervoor het best. Gewoon niet slapen en knallen.
Komt vast goed.
daarom zie je vaak ook andere namen en geen letterlijke vertalingen, is imo ook het fijnstquote:Op woensdag 18 december 2013 21:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat houdt het interessant.
Ik vind het juist vervelend als ze die namen vertalen. Jon Sneeuw ofzo, wtf? Uit principe niet.![]()
Klopt.Ja, dat is wel jammer. Maar ik heb tegenwoordig een cupcakemaker en dan ben ik binnen 10 minuten klaar.
Dat heb ik met Lord of the Rings/The Hobbit.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat houdt het interessant.
Ik vind het juist vervelend als ze die namen vertalen. Jon Sneeuw ofzo, wtf? Uit principe niet.![]()
Klopt.Ja, dat is wel jammer. Maar ik heb tegenwoordig een cupcakemaker en dan ben ik binnen 10 minuten klaar.
Hij sherlockt wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ook aan hem, maar zeg het niet. Dan word ik autistisch
Volgens mij ben jij wel zo'n persoon dat veel doet jaEn als je 'niets' te doen hebt ga je wel je huis opruimen oid
Zo zie ik jou
Doe een doek over zijn kooi
Ja, oké.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan doe ik het de volgende keer wel als die er komt
Maar weet niet over ze er zo vrolijk van wordt
Mijn hartjequote:
Heel herkenbaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar er komt steeds iets nieuws tussen/bij. Haalt ook vaak je kleine motivatie weer weg.
Natuurlijk komt het goed. Ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |