ik vind haar ogen engquote:Op woensdag 18 december 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Anna Drijver in een morphsuit
Hier ook, echt niet meer dan 2 straten. Maar bezorgen is gratis dus ach, lang leve de luiheid enzulksquote:Op woensdag 18 december 2013 22:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat ik jou inmiddels wel een beetje ken
[..]Die pizzazaak (raar woord zo) zit hier vlakbij, dus dat gaat sowieso niet lang duren.
Dus omdat ze het niet verwachten, vullen ze zelf vieze dingen in? Logisch.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat men het niet bij jou verwacht denk ik.
nahhhhhquote:
Precies.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hier ook, echt niet meer dan 2 straten. Maar bezorgen is gratis dus ach, lang leve de luiheid enzulks
Had je toch in de trein gemaakt?quote:
Noesss.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Half half. Die had wel iemand tegenover zich en naast zich enzoooo dus die kon daar ook mee praten en ik gewoon niet
.
Dus soms beetje eenzaam. Zou er niet weer heen gaan met een grotere groep iig.
dan maak je der een kleine alcoholistquote:Op woensdag 18 december 2013 22:14 schreef essnhills het volgende:
Ik.heb wel.zin in eentosti eigenlijk, teveep gedronken net opbde.kerstborrel op werk
Logica is ver te zoeken.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dus omdat ze het niet verwachten, vullen ze zelf vieze dingen in? Logisch.
yessquote:Op woensdag 18 december 2013 22:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Noesss.Volgende keer ergens anders.
Wat een nare woorden weer.quote:
quote:
Ezellquote:
Enkel omdat het gratis isquote:Op woensdag 18 december 2013 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Precies.Heb hier wel een snackbar in de straat, maar tot bezorgen overgaan is mij dan wel iets te ver.
Lieve schat. Ik heb bijna ondergewicht. Dus stil maar.quote:
jaquote:Op woensdag 18 december 2013 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Precies.Heb hier wel een snackbar in de straat, maar tot bezorgen overgaan is mij dan wel iets te ver.
[..]
Had je toch in de trein gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |