Ja die vrouw vroeg welke kerststol het lekkerste is. En die van de Lidl is gewoon het lekkerstquote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Een hele andere kant van jou zeg, wat een rebel
Whahaha wtf. Gezelligquote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het niet helemaal goed ging met de tekenaar en dat er iemand in de manga uiteindelijk zelfmoord pleegde en de tekenaar zelf op mysterieuze wijze is verdwenen toen 'ie een bergwandeling maakte.
Uh, oké. Dan moet ik ook wel zeggen dat ik sommige posts van users minder aandachtig lees.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd als ik mezelf sherlock (JA DAT DOE IK) zie ik dat er hier over me gepraat wordt. Meestal in combinatie met mijn afwijkende masturbatiegedrag.
Wacht, ben jij niet blond met blauwe ogen?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wie jij? Want ik ben ook Indo.
wow
many same
much common
wow
#sof
Ofzoiets.
Dat effect heb ik wel vakerquote:Op woensdag 18 december 2013 21:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nu ben ik gesmolten. Bedankt weer.
Vind ik wel leuk hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben raar, niks mis mee toch
Bedankt voor de tip, ga ik die kopenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja die vrouw vroeg welke kerststol het lekkerste is. En die van de Lidl is gewoon het lekkerst
Appel isquote:
zo weinig dat ik na 3 uurtjes slaap weer naar huis kon rijdenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef 2Happy4U het volgende: [..] Wat hebben jullie op die avond?
Niet overdreven veel. Alleen wel soms, terwijl ik hier nauwelijks postquote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, oké. Dan moet ik ook wel zeggen dat ik sommige posts van users minder aandachtig lees.
wowquote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wie jij? Want ik ben ook Indo.
wow
many same
much common
wow
#sof
Ofzoiets.
Nouja, je kent de bergen in Japan misschien wel. Daar zitten soms ook diepe afgronden bij. Waar tegenwoordig ook netten onder hangen.quote:
Vind je het leuk dat iedereen je mag?quote:
Zo lijkt het er anders niet op.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo weinig dat ik na 3 uurtjes slaap weer naar huis kon rijden
Hmm nee daar wist ik niks van. Ik kom nooit in Japan en heb die ambitie ook totaal nietquote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, je kent de bergen in Japan misschien wel. Daar zitten soms ook diepe afgronden bij. Waar tegenwoordig ook netten onder hangen.
Dus dan weet je het wel.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja die vrouw vroeg welke kerststol het lekkerste is. En die van de Lidl is gewoon het lekkerst
Geen zorgen, ik heb je rug, aankomende HP meet.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar appel ik heb haar geen knuffel voor je gegeven
HP meet?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik heb je rug, aankomende HP meet.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo lijkt het er anders niet op.
Mensen die geen spijs lusten.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Op zich zal je eerlijkheid nog gewaardeerd worden ook. Maar begint bij de Lidl kerststol het spijs eerder? Dat blijft een gat in markt, wie zit er nou te wachten op de 3 eerste plakjes zonder
Oh, het lijkt me nog wel leuk als vakantie. Maar ik zou er als westerling niet willen wonen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm nee daar wist ik niks van. Ik kom nooit in Japan en heb die ambitie ook totaal niet.
Inderdaad. Die zou ik wel willen knuffelen.quote:
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Maar die kerststol is gewoon niet zo droog. Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet verwoorden zonder dat het vies klinkt.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Op zich zal je eerlijkheid nog gewaardeerd worden ook. Maar begint bij de Lidl kerststol het spijs eerder? Dat blijft een gat in markt, wie zit er nou te wachten op de 3 eerste plakjes zonder
Soms ben jequote:
Mee eens.quote:
Spannend. Ik overweeg nog serieus te komen ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik heb je rug, aankomende HP meet.
Ik had op mijn werk vandaag die van de Makro. Die is ook wel lekker.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Maar die kerststol is gewoon niet zo droog. Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet verwoorden zonder dat het vies klinkt.
Hij is ook al beste getest
Je komt wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens.
[..]
Spannend. Ik overweeg nog serieus te komen ook.
Hema.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef AdoraBelle het volgende:
Weten jullie ook bij welke supermarkt er de lekkerste oliebollen zijn?
Heel Azië trekt me niet als vakantielandquote:Op woensdag 18 december 2013 21:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, het lijkt me nog wel leuk als vakantie. Maar ik zou er als westerling niet willen wonen.
Ik ga een voorraad kopen en vries ze in.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik had op mijn werk vandaag die van de Makro. Die is ook wel lekker.
Geen, die dingen zijn nooit lekker in die zakkenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef AdoraBelle het volgende:
Elke stad/dorp heeft toch wel een kraam staan? Uit het schap bij een supermarkt zal het wel om het even zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef AdoraBelle het volgende:
Stom is dat. Heb je een keer vakantie...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zou er dan zelf ook nog veel over nadenken waarschijnlijk![]()
Wat is dat voor iets danHet is 2013, wifi is een vereiste.
Ik typte precies hetzelfde voordat ik die zin lasdus gewoon doen, je hóeft er niet per se aan te werken die week
Ja is zo, maar ben liever productief
YeeeyWat voor straf heeft hij/zij?
Same. Maar durf dat nooit te zeggen ;squote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel Azië trekt me niet als vakantieland. Nieuw-Zeeland, Australië, Amerika en Zuid-Afrika wel trouwens
.
Welterusten, fijn om te zien dat jullie nog levenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nou tijd om te gaan slapen, trustenn
Wait, who? Sof of die vreemde vogel?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ze is verslaafd aan after eight bleek maar weer
en stiekem
heel stiekem
is het ook retelekker
Dankjewelquote:
Ga je het wel voorsnijden?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga een voorraad kopen en vries ze in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |