quote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een aardige user ja.
Hij welquote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh.
Vind hij mijn masturbatiekunsten zo interessant dan?
raar hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd als ik mezelf sherlock (JA DAT DOE IK) zie ik dat er hier over me gepraat wordt. Meestal in combinatie met mijn afwijkende masturbatiegedrag.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Kwam gewoon naar ons toe:
"Weten jullie, dat als je 18 bent en je je paspoort ophaalt, niemand je meer iets kan opleggen?"
ehhhhhh. oke
En ze is verslaafd aan after eight bleek maar weerquote:
Oh, nouja misschien is knutselen een beter woord. Ik heb een ICT opleiding gedaan maar als hobby vind ik het ook leuk om te doen. Dingen repareren zetten en iets nieuws maken enzo...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat fijn.Wat pruts je dan aan computers?
Films vind ik ook leuk.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Goed idee. We kunnen ook prijsbordjes verwisselen
Een hele andere kant van jou zeg, wat een rebelquote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef Muto het volgende:
[..]
ze stuurde laatst nog een klant naar de Lidl volgens mij
Hmm, lijkt me niks.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sambal is altijd lekker. Beetje pittig maken. Doe het nu ook bij mijn broodje gekookte ei
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef Taexon het volgende:
Nou Tjacka speciaal voor jou moet ik nog een foto neerzetten
Qlimax
[ afbeelding ]
Wat hebben jullie op die avond?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef Taexon het volgende:
Qlimax
[ afbeelding ]
Geen idee.quote:
mag ik hem in mijn fobo zetten?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef Taexon het volgende:
Qlimax
[ afbeelding ]
Het is vooral zwaar irritant. Ik wil gewoon klaar zijn ermee. Scriptie is niks voor mij, in mijn eentje op mijn kamertje zitten. Tijd dat ik het helemaal afrond enzo en ga werken.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hai, ik heb hetzelfde probleem. Gezellig.
En ze bleef haar punt maar herhalen, steeds anders verwoordquote:
Dan zie je spokenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd als ik mezelf sherlock (JA DAT DOE IK) zie ik dat er hier over me gepraat wordt. Meestal in combinatie met mijn afwijkende masturbatiegedrag.
Ik weet alleen dat het niet helemaal goed ging met de tekenaar en dat er iemand in de manga uiteindelijk zelfmoord pleegde en de tekenaar zelf op mysterieuze wijze is verdwenen toen 'ie een bergwandeling maakte.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee de serie was verschillend. Dat werd niet in Nederland uitgezonden. En ik begrijp heel goed waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |