Kwam gewoon naar ons toe:quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mooi.
Whut.Gewoon out of nowhere? Weird.
Sambal? Is dat lekker daarbij?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eet wel vaker tosti's. Kaas, salami en sambal. Het is niet zo bijzonder meer.
Shin Chan in Japan is nog grappigerquote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jaaaa. Leuke serie was dat
.
Al was Shin Chan ook grappig.
haha is goeeeed, doeiquote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jazekermooizo
zeg ik spreek je wel weer, ik ga er weer vandoor, toedelss het was weer een genoegen
Shin chan heb ik alles van op dvdquote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jaaaa. Leuke serie was dat
.
Al was Shin Chan ook grappig.
Jeetjemina.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja een vriendin van sof zei iets met dingen opgedragen krijgen en daar haakte ze op in, weet niet precies waar ze op in haakte
Sambal is altijd lekker. Beetje pittig maken. Doe het nu ook bij mijn broodje gekookte eiquote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sambal? Is dat lekker daarbij?
Ik maak altijd met ham en kaas en soms met ananas. Heb ook eens gemaakt met mozzarella en pesto, dat was ook best goed te doen, maar gaf wel relatief veel rommel.
Pesto en ham is ook goed, ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sambal? Is dat lekker daarbij?
Ik maak altijd met ham en kaas en soms met ananas. Heb ook eens gemaakt met mozzarella en pesto, dat was ook best goed te doen, maar gaf wel relatief veel rommel.
Bedoel je de manga dan? De anime was toch hetzelfde?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shin Chan in Japan is nog grappiger
Niet dat ik weet, maar wellicht vang ik de codetaal niet op.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja jullie roddelen vaak over me hè
1 bonuskaart maakt nog geen zomer, tijd om het grootser aan te pakken. Theatraal met een Lidl tasje de AH betreden en zo. Dat zal ze leren.quote:
Ik vind jou wel een aardige user jaquote:Op woensdag 18 december 2013 21:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wij zijn goede vrienden op fok he.
Dat wil ik ookquote:Op woensdag 18 december 2013 21:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Shin chan heb ik alles van op dvd
Wat fijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, nou ik ben Adora en bakken vind ik ook leuk. Voor de rest pruts ik graag met computers en vind ik het leuk om films te kijken.
ze stuurde laatst nog een klant naar de Lidl volgens mijquote:Op woensdag 18 december 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar wellicht vang ik de codetaal niet op.
[..]
1 bonuskaart maakt nog geen zomer, tijd om het grootser aan te pakken. Theatraal met een Lidl tasje de AH betreden en zo. Dat zal ze leren.
Ik zou er dan zelf ook nog veel over nadenken waarschijnlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
I'll try, denk niet dat het veel uithaalt though.
Waarschijnlijk wel, Furdi zei dat je voor internet moet betalen daar. Karig.
En ik ben er nog niet over uit of ik mijn laptop meeneem, omdat ik anders echt met school bezig ga en dat zou ik wel jammer vinden. Aan de andere kant, misschien vind ik daar wel bergen inspiratie en motivatie en shit. Lastig.
Even niets kan ook lekker zijn tochh.Rustig aan doen jij!
Oh oh oh! Ik heb een nieuwe oorwarmerkoptelefoon gekocht. En konijn heeft nog steeds straf. Expres.
Nee de serie was verschillend. Dat werd niet in Nederland uitgezondenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bedoel je de manga dan? De anime was toch hetzelfde?
Goed idee. We kunnen ook prijsbordjes verwisselenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
1 bonuskaart maakt nog geen zomer, tijd om het grootser aan te pakken. Theatraal met een Lidl tasje de AH betreden en zo. Dat zal ze leren.
Altijd als ik mezelf sherlock (JA DAT DOE IK) zie ik dat er hier over me gepraat wordt. Meestal in combinatie met mijn afwijkende masturbatiegedrag.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hai, ik heb hetzelfde probleem. Gezellig.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Loop totaal niet op schema met mijn scriptie. Ben er helemaal klaar mee, maar moet echt nog een hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |