Een dag niet getostied is een dag niet geleefd.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eet wel vaker tosti's. Kaas, salami en sambal. Het is niet zo bijzonder meer.
Uhhh naja de mogelijkheid was er en ja eigenlijk ook dat laatstequote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom niet thuis dan? Of konden jullie gewoon geen dag zonder elkaar te zijn?
Ja een vriendin van sof zei iets met dingen opgedragen krijgen en daar haakte ze op in, weet niet precies waar ze op in haaktequote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mooi.
Whut.Gewoon out of nowhere? Weird.
Dat is hoe ik rolquote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De buren de kerstbomen, jij je bonuskaart.
Oh, nou ik ben Adora en bakken vind ik ook leukquote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben Appel en ik houd van mijn konijn, bakken en van lieve dingen. Aangenaam.
Ah, dus alleen maar beter gewordenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja veel afwisselender enzo en tijd gaat sneller plus 32 uur dus muntjesssshoe gaat het bij jou?
Ja.quote:
Loop totaal niet op schema met mijn scriptie. Ben er helemaal klaar mee, maar moet echt nog een hoop.quote:
Dan zou het 'mijn' zijn geweest.quote:
In levende lijve.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is dat hem?
De bekkenstootman?
Dat is de matrassenneukert jaquote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is dat hem?
De bekkenstootman?
I'll try, denk niet dat het veel uithaalt though.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mja herkenbaarmaar probeer je er niet te veel op te focussen heh
En betekent dat dan dat je in die tijd helemaal niet op FOK! komt?
Mooi mooiIk heb vandaag helemaal niets gedaan
![]()
Maar voel me wel oké
Ja jullie roddelen vaak over me hèquote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is dat hem?
De bekkenstootman?
toto's schuldquote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja jullie roddelen vaak over me hè
jazekerquote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah, dus alleen maar beter geworden
Ja gaat wel oké
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Loop totaal niet op schema met mijn scriptie. Ben er helemaal klaar mee, maar moet echt nog een hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |