Sorry, hij was flauw.quote:
Hmm, weet niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vraag of ze tosti's voor je maakt, want tosti's zijn fucking lekker.
lrquote:
Was gezellig hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je meet met Sof, wat jij wilt.
konden me geen contract hoger dan 12 uur biedenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom werk je niet meer bij de ah
En ja ik las het op fbzo vet
Stomquote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
konden me geen contract hoger dan 12 uur bieden
Jouw haat aan de AH begint wel buiten proporties te rakenquote:
Het was een pooier, ze probeerde jullie te werven.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was gezellig hoor
Kwam een oud wijf ons vertellen dat als we 18 zijn we ons eigen leven mogen betalen.
Dat was apart zo midden in de hema
Jaaajaaa, maar vrijdagochtend ga ik op wintersport en dan blijft het de hele vakantie in mijn hoofd.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
NooooooooMaar je weet wat ik zei heh
Hoe is het Appelflaps?
In de kerstvakantiequote:Op woensdag 18 december 2013 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw haat aan de AH begint wel buiten proporties te rakenWanneer gaan we je AH bonuskaart ritueel verbranden?
Danku danku.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En dit. Ik zou mijn geen leven kunnen voorstellen zonder tosti's.
Waarom niet thuis dan? Of konden jullie gewoon geen dag zonder elkaar te zijn?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup
Woon nu ook al... Sinds April/mei bij haar thuis dat even terzijde
Hamtaroooquote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kleine hamsters, grote avonturen.
ja veel afwisselender enzo en tijd gaat sneller plus 32 uur dus muntjessssquote:Op woensdag 18 december 2013 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
StomWel leuk nu bij de kruidvat?
Mja herkenbaarquote:Op woensdag 18 december 2013 21:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jaaajaaa, maar vrijdagochtend ga ik op wintersport en dan blijft het de hele vakantie in mijn hoofd.Eigen schuld...
Best oké, afgezien van dat dan. Verder redelijk veel gedaan vandaag in huis enzo. En met jou?
Mooi.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was gezellig hoor
Kwam een oud wijf ons vertellen dat als we 18 zijn we ons eigen leven mogen betalen.
Dat was apart zo midden in de hema
Eet wel vaker tosti's. Kaas, salami en sambal. Het is niet zo bijzonder meer.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoe kan je hier nu nog over twijfelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |