quote:
Caprese: Tomatensaus, mozzarella, verse tomaat en basilicumquote:
Awh, wat balen. Wel lekker?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik was net uiteten maar het viel beetje tegen. Was met een groep van in totaal 8 man en ik zat helemaal in een hoekje en het was super lawaaierig daar dus kon alleen diegene die naast mij zat verstaan (er zat namelijk ook niemand tegenover mij) en super jammer
.
Dus je komt langs?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nouja, nu ik het zo bekijk is een opgeruimde kamer ook wel érg belangrijk.
Met oorriempjes.![]()
Dat zei je ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik geef dan wel vaak hi5's Maar dat terzijde
Was het eten wel lekker?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik was net uiteten maar het viel beetje tegen. Was met een groep van in totaal 8 man en ik zat helemaal in een hoekje en het was super lawaaierig daar dus kon alleen diegene die naast mij zat verstaan (er zat namelijk ook niemand tegenover mij) en super jammer
.
Dit. Mensen vallen van nature tegen. Eten maakt de dag.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar nu het belangrijkste. Was het lekker?
Geeft niet, ik weet dat jij niet van die vieze gedachtes hebt, het is mijn eigen schuld.quote:
Klinkt goddelijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Caprese: Tomatensaus, mozzarella, verse tomaat en basilicum
Neen.quote:
Ze kende mij toch nog niet!quote:
Beetjequote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou, nee. Is ver weg toch.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus je komt langs?![]()
![]()
![]()
Jaaaa![]()
en de monahoed!
Ben madjelly, alweer tijd geleden dat ik een pizza heb besteld.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
[..]
Awh, wat balen. Wel lekker?
Ik mag jullie tweequote:Op woensdag 18 december 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was het eten wel lekker?
Iedereen maakt er altijd vieze dingen van bij mij. Why.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geeft niet, ik weet dat jij niet van die vieze gedachtes hebt, het is mijn eigen schuld.
Precies voor het minimum bestelbedrag.quote:
Doe nu dan nog.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben madjelly, alweer tijd geleden dat ik een pizza heb besteld.
Ik heb een motor gedreven voertuigquote:Op woensdag 18 december 2013 22:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nou, nee. Is ver weg toch.
'T IS FEEST.
Omdat men het niet bij jou verwacht denk ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Iedereen maakt er altijd vieze dingen van bij mij. Why.
Wel stom. Kletste degene naast je wel terug? Of was die ook met andere dingen bezig? Anders was het zeker wel heel eenzaam.quote:
Vrijdag!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Precies voor het minimum bestelbedrag.
[..]
Doe nu dan nog.
Nou nee, ik houd gewoon niet zo van dansen. Ik ga altijd maar op de voeten van Furdi staan, dan kan er niks mis gaan.quote:
waarom noem je mij????quote:Op woensdag 18 december 2013 22:10 schreef Ezell het volgende:
Wilde eigenlijk Mexicaans (inb4 sof), maar dat afhaalrestaurant is al gesloten.
Ik dacht bij mijzelf 'nu al?' maar het is al 10 uur geweest. Grutjes.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:10 schreef Ezell het volgende:
Wilde eigenlijk Mexicaans (inb4 sof), maar dat afhaalrestaurant is al gesloten.
Half halfquote:Op woensdag 18 december 2013 22:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel stom. Kletste degene naast je wel terug? Of was die ook met andere dingen bezig? Anders was het zeker wel heel eenzaam.
Dat is de truc.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Precies voor het minimum bestelbedrag.
die 6,5 is achterhaald. Je zit nu vlak bij de 9.quote:
hallo schaapbadquote:
Weet niet of ik wel durf.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb een motor gedreven voertuig
Jaaa!![]()
Awwwwquote:Op woensdag 18 december 2013 22:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nou nee, ik houd gewoon niet zo van dansen. Ik ga altijd maar op de voeten van Furdi staan, dan kan er niks mis gaan.
je had me een 6.5 gegeven?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:11 schreef Muto het volgende:
[..]
die 6,5 is achterhaald. Je zit nu vlak bij de 9.
Ah, zo. Ik snap het.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
In principe nog steeds dat, maar heb nu weinig tijd in verband met afstuderen.
Ik vermijd die situaties dus maar gewoon door het in het Engels te lezen.
Oh, hmm. Duurt wel even tot ik normale kan bakken, want ik heb in mijn appartementje alleen een combi-magnetron en geen oven.Ga binnenkort mijn eerste appeltaart hier proberen.
omdat ik jou inmiddels wel een beetje kenquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik dacht bij mijzelf 'nu al?' maar het is al 10 uur geweest. Grutjes.
5,5 is ook al voldoendequote:Op woensdag 18 december 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je had me een 6.5 gegeven?
Hey, een voldoende is een voldoende
Om mijn kamer onder ogen te zien? Om mij te zien? Om bij mij in een auto te zitten? Om bij mij in een auto te zitten met mij achter het stuur?quote:
ik had het niet doorquote:Op woensdag 18 december 2013 22:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat ik jou inmiddels wel een beetje ken
[..]Die pizzazaak (raar woord zo) zit hier vlakbij, dus dat gaat sowieso niet lang duren.
ik vind haar ogen engquote:Op woensdag 18 december 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Anna Drijver in een morphsuit
Hier ook, echt niet meer dan 2 straten. Maar bezorgen is gratis dus ach, lang leve de luiheid enzulksquote:Op woensdag 18 december 2013 22:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat ik jou inmiddels wel een beetje ken
[..]Die pizzazaak (raar woord zo) zit hier vlakbij, dus dat gaat sowieso niet lang duren.
Dus omdat ze het niet verwachten, vullen ze zelf vieze dingen in? Logisch.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat men het niet bij jou verwacht denk ik.
nahhhhhquote:
Precies.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hier ook, echt niet meer dan 2 straten. Maar bezorgen is gratis dus ach, lang leve de luiheid enzulks
Had je toch in de trein gemaakt?quote:
Noesss.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Half half. Die had wel iemand tegenover zich en naast zich enzoooo dus die kon daar ook mee praten en ik gewoon niet
.
Dus soms beetje eenzaam. Zou er niet weer heen gaan met een grotere groep iig.
dan maak je der een kleine alcoholistquote:Op woensdag 18 december 2013 22:14 schreef essnhills het volgende:
Ik.heb wel.zin in eentosti eigenlijk, teveep gedronken net opbde.kerstborrel op werk
Logica is ver te zoeken.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dus omdat ze het niet verwachten, vullen ze zelf vieze dingen in? Logisch.
yessquote:Op woensdag 18 december 2013 22:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Noesss.Volgende keer ergens anders.
Wat een nare woorden weer.quote:
quote:
Ezellquote:
Enkel omdat het gratis isquote:Op woensdag 18 december 2013 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Precies.Heb hier wel een snackbar in de straat, maar tot bezorgen overgaan is mij dan wel iets te ver.
Lieve schat. Ik heb bijna ondergewicht. Dus stil maar.quote:
jaquote:Op woensdag 18 december 2013 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Precies.Heb hier wel een snackbar in de straat, maar tot bezorgen overgaan is mij dan wel iets te ver.
[..]
Had je toch in de trein gemaakt?
Hahaha, zulks een schattigheidquote:Op woensdag 18 december 2013 22:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik kan al niet zo goed dansen en ik ben ook nog eens een dwerg vergeleken met hem, dus dat schiet niet echt op. Dan maar zo.
Brand je tengels nietquote:Op woensdag 18 december 2013 22:14 schreef essnhills het volgende:
Ik.heb wel.zin in eentosti eigenlijk, teveep gedronken net opbde.kerstborrel op werk
anorexiaquote:Op woensdag 18 december 2013 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Lieve schat. Ik heb bijna ondergewicht. Dus stil maar.
Nou, niet echt. Heeft wel een ovenstand, maar is niet zo krachtig als een echte oven. Die van mij in ieder geval niet. Heb een keer in de magnetron muffins gemaakt, was alleen de voorste helft gaar. De achterste helft was nog helemaal flubberig. Hoe dan.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik snap het.
Ja, dat is een makkelijker manier om dat te vermijden dan.
Oh, is dat niet hetzelfde dan.
Wat is er gebeurd met onze familie?quote:
Heerlijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Enkel omdat het gratis isAnders niet
Ik leef in een zijstraatje van de winkelstraat dus wel alle winkels en alles in de buurt maar geen van de drukte
quote:
Nietsquote:Op woensdag 18 december 2013 22:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met onze familie?
[..]
Heerlijk.
Fapse.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Anna Drijver in een morphsuit
dat heb ik nietquote:
Meeten.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Om mijn kamer onder ogen te zien? Om mij te zien? Om bij mij in een auto te zitten? Om bij mij in een auto te zitten met mij achter het stuur?WAT durf je niet?
Ik wel.quote:
Oh, dus dan kun je alleen maar de helft van je lading erin doen. Is nogal behelpen dus. Wel jammer voor je.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Heeft wel een ovenstand, maar is niet zo krachtig als een echte oven. Die van mij in ieder geval niet. Heb een keer in de magnetron muffins gemaakt, was alleen de voorste helft gaar. De achterste helft was nog helemaal flubberig. Hoe dan.
Echt hequote:Op woensdag 18 december 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
Damn, waarom halen mensen zo snel anorexia erbij?!
1m68, valt wel mee nog, maar hij is echt een flink stuk groter.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, zulks een schattigheid
Hoe groot ben je?
Ja. Dat dus.quote:
Is hip.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
Je kent me toch wel een beetje en zo? Of bang dat een van ons te autistisch wordt?quote:
damn, waarom reageren mensen meteen zo serieusquote:Op woensdag 18 december 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |