Op die manier zou ik het waarschijnlijk niet heel storend vinden, maar er zijn ook situaties met dronken mannen enzo die doen alsof ze aan je vastgeplakt zitten en shit. Onzinnig.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom deed ik het ook niet
Bel nu 0900-heppie en je krijgt 'm gratis thuisbezorgd mét zweep! Je werk is gegarandeerd af na twee dagen.quote:
Hmm, maar ik sla liever waterputten aan. Huizen zijn zo tijdelijk in Afrika.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Je hebt toch vakantie in de zomer.
Ik ben trots op jequote:
Net zo lief als konijntjes?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik ben ook enorm lief.
Ik heb het geprobeerd net maar het werkt niet echt. Misschien dat het beter helpt als iemand anders het zegt.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Daarom moet je dat zeggen tegen jezelf.
Ja oké daar heb je een punt, jouw toekomst is belangrijker dan de netheid van mijn kamer op dit momentquote:Op woensdag 18 december 2013 22:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zelf doen, boefje. Ik moet eigenlijk betere dingen doen, weet je nog.
Of night goggles. Dat ziet er vast komisch uit.
Oke, waterputten dan.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm, maar ik sla liever waterputten aan. Huizen zijn zo tijdelijk in Afrika.
[..]
Ik ben trots op je
Dacht al.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Was een grap.
Ik ga in januari ook beginnen met solliciteren. Dat gaat echt wel als motivatie werken.
Toen ik de eerste helft van de zin las dacht ik dat het ergens anders over ging.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bel nu 0900-heppie en je krijgt 'm gratis thuisbezorgd mét zweep! Je werk is gegarandeerd af na twee dagen.
Wat voor soort?quote:
Ik kan jou niet meer serieus nemen sorry.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd net maar het werkt niet echt. Misschien dat het beter helpt als iemand anders het zegt.
Of weet je nog iets anders?
Werd tijd. Verstandig.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan jou niet meer serieus nemen sorry.
Bij deze wil ik dit gesprek graag afsluiten en niet meer voort zetten
Doeg.
Nouja, nu ik het zo bekijk is een opgeruimde kamer ook wel érg belangrijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja oké daar heb je een punt, jouw toekomst is belangrijker dan de netheid van mijn kamer op dit moment
Jaaaaa van die hele kleine
Sorry.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Toen ik de eerste helft van de zin las dacht ik dat het ergens anders over ging.
Ik hou van meisjes knuffelen lieve kusjes geven terwijl we samen romantisch dansen op muziek in de kamer.quote:
Klacht ingediend?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik was net uiteten maar het viel beetje tegen. Was met een groep van in totaal 8 man en ik zat helemaal in een hoekje en het was super lawaaierig daar dus kon alleen diegene die naast mij zat verstaan (er zat namelijk ook niemand tegenover mij) en super jammer
.
Sorry maar ik nam jou al niet meer serieus toen je begon over vingers afhakkenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan jou niet meer serieus nemen sorry.
Bij deze wil ik dit gesprek graag afsluiten en niet meer voort zetten
Doeg.
Ze vinden je niet liefquote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik was net uiteten maar het viel beetje tegen. Was met een groep van in totaal 8 man en ik zat helemaal in een hoekje en het was super lawaaierig daar dus kon alleen diegene die naast mij zat verstaan (er zat namelijk ook niemand tegenover mij) en super jammer
.
Maar nu het belangrijkste. Was het lekker?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
.
Dansen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou van meisjes knuffelen lieve kusjes geven terwijl we samen romantisch dansen op muziek in de kamer.
Ik geef dan wel vaak hi5's Maar dat terzijdequote:Op woensdag 18 december 2013 22:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Op die manier zou ik het waarschijnlijk niet heel storend vinden, maar er zijn ook situaties met dronken mannen enzo die doen alsof ze aan je vastgeplakt zitten en shit. Onzinnig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |