Ik heb echt geen idee waar je het overhebt maar ik ben verblijd met je aanwezigheid.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:34 schreef essnhills het volgende:
Ohh dat ja miniempje![]()
Vabmiddag was de kerstborrel.en ik.heb de officiele award geziende directeur kwam hem.showen
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het overhebt maar ik ben verblijd met je aanwezigheid.
Heb ryan niet meer gesproken sinds zaterdagquote:
picssssquote:
Jee, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Door oa mijn tomeloze inzet dit jaar is mijn werkgever dit jaar verkozen tot leukste museum van Nederland 2013
Heb je ze nu al?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:37 schreef 2Happy4U het volgende:
De eerste paar boeken van HP zijn best klein eigenlijk.
dus je bent nu dronken?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:34 schreef essnhills het volgende:
Ohh dat ja miniempje![]()
Vabmiddag was de kerstborrel.en ik.heb de officiele award geziende directeur kwam hem.showen
quote:
ik heb net een klacht ingediend bij de mod tjacka.over je gedrsgquote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga ess stalken via dm. Ze is tenslotte dronken.
Ik heb enkel de HP versie te lezen in mijn FoBo gelezenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:37 schreef 2Happy4U het volgende:
De eerste paar boeken van HP zijn best klein eigenlijk.
quote:He holds up that Snitch and bellows:
'I am a beautiful animal!
'I am a destroyer of worlds!
'I am Harry Fucking Potter!'
And, dear readers, at last the world was quiet.
super nicequote:
zuiderzeemuseumquote:Op woensdag 18 december 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jee, gefeliciteerd!
Welk museum is het?
Ja wat een domme tt eigenlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef xcachet het volgende:
Maar ess was toch niet weg? En LB was er gisteren ook nog.
NOU ENquote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef xcachet het volgende:
Maar ess was toch niet weg? En LB was er gisteren ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |