quote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb enkel de HP versie te lezen in mijn FoBo gelezen
http://www.youtube.com/re(...)ear+reader+full&sm=1
Ik moet toch telkens weer lachen
[..]
En soberso volgende week of zo alle delen kijken met warme chocolademelkquote:
Nog tegen de muur gedrukt?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou, eerst was er de gewone borrel met iedereen, en daarna nog de borrel net alleen horecapersoneel
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou, eerst was er de gewone borrel met iedereen, en daarna nog de borrel net alleen horecapersoneel
mar ik was er gister nauwelijks, en vandaag de hele.dag.ook.nietquote:Op woensdag 18 december 2013 22:40 schreef xcachet het volgende:
Maar ess was toch niet weg? En LB was er gisteren ook nog.
Ik ookquote:Op woensdag 18 december 2013 22:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, ik eis een "Supersof & cachet" TT
Nou poeh poehquote:Op woensdag 18 december 2013 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
mar ik was er gister nauwelijks, en vandaag de hele.dag.ook.niet
Deel ons jouw woede.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
Ik was vandaag echt heel boos bij de mc donalds.
Vertelquote:Op woensdag 18 december 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
huilenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:42 schreef xcachet het volgende:
Ik ben er vanaf zaterdag helemaal niet meer
Ik teer op woede en hekel. Brand los.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
Kom je wel weer terug?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:42 schreef xcachet het volgende:
Ik ben er vanaf zaterdag helemaal niet meer
Neequote:
Waarom zegt zo'n iemand achter de kassa dan niet "Wilt u geen menu?"quote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
Ik bestelde een burger met friet en saus, omdat een menu duurder is. DACHT IK. Want ze waren opeens in de aanbieding. Dus nu kreeg ik veel minder voor meer geld. Mongolen.
quote:
Horen ze dan niet te vragen of je dan niet liever een menu wilt?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
Ik bestelde een burger met friet en saus, omdat een menu duurder is. DACHT IK. Want ze waren opeens in de aanbieding. Dus nu kreeg ik veel minder voor meer geld. Mongolen.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 18 december 2013 22:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom zegt zo'n iemand achter de kassa dan niet "Wilt u geen menu?"
Dummies bij de Mac..
quote:
DOE.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ik wat ga breken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |