kun je nagaanquote:
Ja dat vond ik dus ook raar.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Horen ze dan niet te vragen of je dan niet liever een menu wilt?
Wel naar school. Ik word altijd hoe dan ook naar school gestuurdquote:Op woensdag 18 december 2013 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
DOE.
Dan kan je niet naar school of je werk.
En nu wil je dat men er naar vraagt of niet?quote:
zimbabwequote:
Nee.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En nu wil je dat men er naar vraagt of niet?
quote:
Ik merk hier twee tegenstrijdige opmerkingen.quote:
Jij mag naar mij wel stoken.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest mij juist inhouden. Van Tjacka mag ik enkel op VBL stoken.
*jaloers is*quote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef xcachet het volgende:
Ik kan vanuit mijn opleiding naar een University in Schotland. Zonder een toelatingstest te hoeven doen
ik concludeer eruit dat het in een land tussen Spanje en Zimbabwe in moet liggebquote:Op woensdag 18 december 2013 22:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Ik merk hier twee tegenstrijdige opmerkingen.
Jij bent te makkelijk. Ik hoef enkel een post van een bepaalde user aan te halen en je gaat losquote:
Een jongen die mij heeft geplayed heeft nu een relatie met een domwicht uit mijn klas vorig jaar.quote:
nicequote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef xcachet het volgende:
Ik kan vanuit mijn opleiding naar een University in Schotland. Zonder een toelatingstest te hoeven doen
Ik vind Fok nu ook veel leukerquote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent te makkelijk. Ik hoef enkel een post van een bepaalde user aan te halen en je gaat los
Haha, paybackquote:Op woensdag 18 december 2013 22:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een jongen die mij heeft geplayed heeft nu een relatie met een domwicht uit mijn klas vorig jaar.
Geef ze 1,5 maand.
zat dearest bij jou in de klas?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een jongen die mij heeft geplayed heeft nu een relatie met een domwicht uit mijn klas vorig jaar.
Geef ze 1,5 maand.
Zolang het maar ver weg is.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik concludeer eruit dat het in een land tussen Spanje en Zimbabwe in moet liggeb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |