Ik ben er 1 vanquote:
Ohquote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet, daar moet ik bij de naam "fopje" aan denken.
Niet bij mij hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Waar is ook een goede vraag.
Jij eerst.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, erg leuk, jammer dat niemand pics heeft.
Woon je al op jezelf?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Waar is ook een goede vraag.
Gooi Crack haar dromen maar in duigenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
OhNja dat kan he
![]()
Bij "crack" denk ik aan uitgemergelde junkiesMaar dat ben jij volgens mij niet.
Ik wil bff met jou zijn... please?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:01 schreef xcachet het volgende:
En dan mag je toto niet en nu zijn jullie bff'jes
echt?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die heeft Tjacka al aangevraagd.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
OhNja dat kan he
![]()
Bij "crack" denk ik aan uitgemergelde junkiesMaar dat ben jij volgens mij niet.
Wil je even heel gouw je mond houden... please?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik wil bff met jou zijn... please?
Uit mijn lange Fok! geschiedenis heb ik wel geleerd dat dat nooit een goed idee isquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je even heel gouw je mond houden... please?
Geweldig.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gooi Crack haar dromen maar in duigen![]()
Crack ik zie je wel als een slanke vrouw hoor.
Oke, dan wij ook niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uit mijn lange Fok! geschiedenis heb ik wel geleerd dat dat nooit een goed idee is.
Oja, dat is ook een crack.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Ja dat kan wel kloppen maar ik ben dat niet nee. Ik ben eerder een crack van een scheurtje oid al zou ik niet weten waarom
.
Sorry...quote:Op woensdag 18 december 2013 23:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je even heel gouw je mond houden... please?
ik.ga mn best doen om.heel.thuis te komenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oja, dat is ook een crack.
Vanaf nu denk ik aan bilspleten als ik jouw naam zie.
Ik ga slapen trouwens.
Truste en laat elkaar een beetje heel
Dat zou kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien als ik naar jullie toe groei in de loop der tijd.
Haha had ze jou ook ge dm t?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
En kom ook niet terug als J.James.
Niet meer. En aangezien ik nu op 20 minuten van mijn opleiding woonquote:
Geef maar. Die van jou ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Bij deze bied ik Smoofie zijn Facebook aan.
[..]
Niet meer. En aangezien ik nu op 20 minuten van mijn opleiding woon
Niet doen, dan krijg ik al die chicks hier achter me aan man.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie? Die ken ik niet hoor..quote:Op woensdag 18 december 2013 23:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
En kom ook niet terug als J.James.
Dat is toch wel vreselijk ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:08 schreef essnhills het volgende:
Tjacka, ik maakte laatst een grapje over dat.jij een blauwe was. Helaad snapte.niemand de diepere.betekenis
Dus bij mij kan niet, bij jou niet en bij Sof niet. Tijd om Fok-it heel lief aan te kijken.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga hier niet meer op in. Je staat op blok. Dag.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wie? Die ken ik niet hoor..
En ik hoef toch niet weg te gaan of wel?
Nee.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wie? Die ken ik niet hoor..
En ik hoef toch niet weg te gaan of wel?
LOLquote:
Ligt meer aan de datum.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus bij mij kan niet, bij jou niet en bij Sof niet. Tijd om Fok-it heel lief aan te kijken.
Jij zei dat het bij jou konquote:Op woensdag 18 december 2013 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus bij mij kan niet, bij jou niet en bij Sof niet. Tijd om Fok-it heel lief aan te kijken.
Ja, ik voelde me zó onbegrepenquote:
Ohquote:Op woensdag 18 december 2013 23:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga hier niet meer op in. Je staat op blok. Dag.
Ik wacht !!!quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
AB.. Of hij wel onder dat account in GRTD kon gaan posten
Anton Barend.quote:
Iedereen speculeert ik doe mee. Al zou ik hier een stuk eerder meeten dan VBL jou uitgezonderd uiteraard.quote:
Rond kerst was de planning.quote:
Waarom hier eerder?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iedereen speculeert ik doe mee. Al zou ik hier een stuk eerder meeten dan VBL jou uitgezonderd uiteraard.
Al gedaan. Moet je maar niet met kanker gaan schelden naar mij toe. Dat pik ik van geen kant.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh.
Zolang je maar niks met foto's doet.
ik geloof je nietquote:
Dat heb ik nooit daadwerkelijk gezegd. Enkel dat het mij tof lijkt.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iedereen speculeert ik doe mee. Al zou ik hier een stuk eerder meeten dan VBL jou uitgezonderd uiteraard.
oooooooooooh. okequote:Op woensdag 18 december 2013 23:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit daadwerkelijk gezegd. Enkel dat het mij tof lijkt.
Als je verstandig bent, maak je screens van de DM's en stuur je het naar Yvonne. Dan kan zij er ook wat mee. Zo werkt het ook niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Al gedaan. Moet je maar niet met kanker gaan schelden naar mij toe. Dat pik ik van geen kant.
ik.ben hierquote:
Omdat hier niet iedereen haantje de voorste wil zijn.quote:
"Blokkeer maar" Is het voorspelbare antwoord.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je verstandig bent, maak je screens van de DM's en stuur je het naar Yvonne. Dan kan zij er ook wat mee. Zo werkt het ook niet.
Waarom denk je dat OF een ban kreeg nav zijn DM naar Jimbo?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Blokkeer maar" Is het voorspelbare antwoord.
Misschien dat mijn familie weggaat en dat ik dan wel wat zou kunnen regelen maar dan zou dat nogal last minute zijn.quote:
Haaiquote:
Gezelligquote:Op woensdag 18 december 2013 23:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haai![]()
Ik.ben er weer zoals.je kunt lezen
Hey Tjackaquote:
ik.heb teveel gedronken op de 2 kerstborrels netquote:
Ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey Tjacka
Blij dat je gewacht hebt ja?
Ga je weg?quote:
Gezellig gehad though?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik.heb teveel gedronken op de 2 kerstborrels neten jij?
Uhuhquote:
nee hoorquote:
Komt door jou.quote:
Ik heb eerder gekit gehad via DM. Kreeg dat als antwoord toen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom denk je dat OF een ban kreeg nav zijn DM naar Jimbo?
Troll jij dan? Je komt zo serieus over vaakquote:Op woensdag 18 december 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat hier niet iedereen haantje de voorste wil zijn.Hier heb ik zowaar de behoefde niet om te trollen, ik bedoel maar.
hmm lastig ditquote:Op woensdag 18 december 2013 23:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien dat mijn familie weggaat en dat ik dan wel wat zou kunnen regelen maar dan zou dat nogal last minute zijn.
Tenzij het een tyfuslijer of tyfuslijerin is natuurlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 23:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb eerder gekit gehad via DM. Kreeg dat als antwoord toen.
Niks van mee gekregen. Ben er ook niet om iemand een ban aan te smeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |