Nee ze is minder erg dan Dearestquote:Op woensdag 18 december 2013 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
zat dearest bij jou in de klas?
Robert Gordon Universityquote:
Nee alleen als je trollt en niet op mij reageert. Bedankt.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is mooi toch? FOK! is ook leuk.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee alleen als je trollt en niet op mij reageert. Bedankt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet trollt bedoel je denk ik?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou hij echt klein zijn?quote:
Ik snap heel goed wat je bedoelt hoor, AB is zeker geen lieverdje, maar dat continu op d'r reageren is niet nodig en geniet ze alleen maar van en werkt alleen maar in je nadeel.quote:
oh daar is fopjequote:Op woensdag 18 december 2013 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap heel goed wat je bedoelt hoor, AB is zeker geen lieverdje, maar dat continu op d'r reageren is niet nodig en geniet ze alleen maar van en werkt alleen maar in je nadeel.
haha levenloosquote:
quote:
Ehh niet echt?quote:
Ik lachte op die edit van xcach. Ik probeer gewoon aardig te doen tegen haar en wil haar niet irriteren ofzo.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet grappig. Je lokt het zelf ook uit hoor.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef essnhills het volgende:
De trein had vertraging dus nucmiste ik mijn overstsp. Aan.de anfere kant kon ik nu wel een kroketje halen. Voel me.nu weer een stuk stabieler
ik.moet maar eens stoppen met flink.borrelen op werk zonder avondetenquote:
Zit er straks weer een zwerver tegenover je?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik.moet maar eens stoppen met flink.borrelen op werk zonder avondeten
Ik help AB nergens. Ik probeer je alleen te beschermen voor een ban.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan help je AB en dan weer mij. Ik snap niet.
Oke. Wanneer?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is relatief en enkel te beantwoorden bij een mogelijke HP-marathon.
Dat is een lang verhaal.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:01 schreef xcachet het volgende:
En dan mag je toto niet en nu zijn jullie bff'jes
Dit ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:01 schreef xcachet het volgende:
En dan ben je maatjes met Dearest en nu haat je d'r.
Leuk he.quote:
quote:
Er staan nu 6 grote ns mannen opbhet perrron op dezelfde trein te wachten. Ik denk dat ik het wel.overleefquote:Op woensdag 18 december 2013 23:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zit er straks weer een zwerver tegenover je?
Die heeft Tjacka al aangevraagd.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik help AB nergens. Ik probeer je alleen te beschermen voor een ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |