*jaloers is*quote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef xcachet het volgende:
Ik kan vanuit mijn opleiding naar een University in Schotland. Zonder een toelatingstest te hoeven doen
ik concludeer eruit dat het in een land tussen Spanje en Zimbabwe in moet liggebquote:Op woensdag 18 december 2013 22:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Ik merk hier twee tegenstrijdige opmerkingen.
Jij bent te makkelijk. Ik hoef enkel een post van een bepaalde user aan te halen en je gaat losquote:
Een jongen die mij heeft geplayed heeft nu een relatie met een domwicht uit mijn klas vorig jaar.quote:
nicequote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef xcachet het volgende:
Ik kan vanuit mijn opleiding naar een University in Schotland. Zonder een toelatingstest te hoeven doen
Ik vind Fok nu ook veel leukerquote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent te makkelijk. Ik hoef enkel een post van een bepaalde user aan te halen en je gaat los
Haha, paybackquote:Op woensdag 18 december 2013 22:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een jongen die mij heeft geplayed heeft nu een relatie met een domwicht uit mijn klas vorig jaar.
Geef ze 1,5 maand.
zat dearest bij jou in de klas?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een jongen die mij heeft geplayed heeft nu een relatie met een domwicht uit mijn klas vorig jaar.
Geef ze 1,5 maand.
Zolang het maar ver weg is.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik concludeer eruit dat het in een land tussen Spanje en Zimbabwe in moet liggeb
Nee ze is minder erg dan Dearestquote:Op woensdag 18 december 2013 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
zat dearest bij jou in de klas?
Robert Gordon Universityquote:
Nee alleen als je trollt en niet op mij reageert. Bedankt.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is mooi toch? FOK! is ook leuk.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee alleen als je trollt en niet op mij reageert. Bedankt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet trollt bedoel je denk ik?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou hij echt klein zijn?quote:
Ik snap heel goed wat je bedoelt hoor, AB is zeker geen lieverdje, maar dat continu op d'r reageren is niet nodig en geniet ze alleen maar van en werkt alleen maar in je nadeel.quote:
oh daar is fopjequote:Op woensdag 18 december 2013 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap heel goed wat je bedoelt hoor, AB is zeker geen lieverdje, maar dat continu op d'r reageren is niet nodig en geniet ze alleen maar van en werkt alleen maar in je nadeel.
haha levenloosquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |