Ik wacht !!!quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
AB.. Of hij wel onder dat account in GRTD kon gaan posten
Anton Barend.quote:
Iedereen speculeert ik doe mee. Al zou ik hier een stuk eerder meeten dan VBL jou uitgezonderd uiteraard.quote:
Rond kerst was de planning.quote:
Waarom hier eerder?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iedereen speculeert ik doe mee. Al zou ik hier een stuk eerder meeten dan VBL jou uitgezonderd uiteraard.
Al gedaan. Moet je maar niet met kanker gaan schelden naar mij toe. Dat pik ik van geen kant.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh.
Zolang je maar niks met foto's doet.
ik geloof je nietquote:
Dat heb ik nooit daadwerkelijk gezegd. Enkel dat het mij tof lijkt.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iedereen speculeert ik doe mee. Al zou ik hier een stuk eerder meeten dan VBL jou uitgezonderd uiteraard.
oooooooooooh. okequote:Op woensdag 18 december 2013 23:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit daadwerkelijk gezegd. Enkel dat het mij tof lijkt.
Als je verstandig bent, maak je screens van de DM's en stuur je het naar Yvonne. Dan kan zij er ook wat mee. Zo werkt het ook niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Al gedaan. Moet je maar niet met kanker gaan schelden naar mij toe. Dat pik ik van geen kant.
ik.ben hierquote:
Omdat hier niet iedereen haantje de voorste wil zijn.quote:
"Blokkeer maar" Is het voorspelbare antwoord.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je verstandig bent, maak je screens van de DM's en stuur je het naar Yvonne. Dan kan zij er ook wat mee. Zo werkt het ook niet.
Waarom denk je dat OF een ban kreeg nav zijn DM naar Jimbo?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Blokkeer maar" Is het voorspelbare antwoord.
Misschien dat mijn familie weggaat en dat ik dan wel wat zou kunnen regelen maar dan zou dat nogal last minute zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |