SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
Let op, de streams zijn nog niet allemaal online
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Brievenbus
› Callcenter / Buiten
› DJ
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden! lekker faxen heel de dag echt genot
Geen idee eigenlijk..quote:Op woensdag 18 december 2013 19:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij woont toch ook in Fryslan?
Zit er ook al een aantal te blacklisten voor de social-kolom op de 3FM.nl/live pagina.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:22 schreef Roburtt het volgende:
Die kindjes die spammen via twitter, storend.
Net sa piepequote:Op woensdag 18 december 2013 19:23 schreef asco het volgende:
Ik hoop maar dat het snel gaat vriezen anders wordt het niks met die friezen daar,
Is dat een grap?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:23 schreef asco het volgende:
Ik hoop maar dat het snel gaat vriezen anders wordt het niks met die friezen daar,
Ach, morgen is het wel weer voorbij.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zit er ook al een aantal te blacklisten voor de social-kolom op de 3FM.nl/live pagina.
Wel irritant ja... vooral omdat één van die spammers precies dezelfde is als vorig jaar rond deze tijd. Vuile profiteur...
Ik vrees van niet, dit gaat de hele week door.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:24 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ach, morgen is het wel weer voorbij.
Die mag niet van POWNED.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:24 schreef Qunix het volgende:
Iedereen is bezig met SR van 3FM, behalve Stenders hoor
Nee hoor. Ken friezen goed genoeg om te weten dat ze veel losser zijn als het echt goed koud is.quote:
Anders wordt Weesie boos.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:24 schreef Qunix het volgende:
Wel je handen wassen na de tijd he?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Om SR af te trappen ga ik maar even flink kakken.
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:24 schreef Qunix het volgende:
Knuppelig wel.quote:
Mja, dan ligt het aan mij, stoor me er altijd alleen dag één aanquote:Op woensdag 18 december 2013 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, dit gaat de hele week door.
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:25 schreef asco het volgende:
[..]
Nee hoor. Ken friezen goed genoeg om te weten dat ze veel losser zijn als het echt goed koud is.
Succes en veel plezier!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Faxen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Sorry.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zit er ook al een aantal te blacklisten voor de social-kolom op de 3FM.nl/live pagina.
Wel irritant ja... vooral omdat één van die spammers precies dezelfde is als vorig jaar rond deze tijd. Vuile profiteur...
Leuke UI trouwens, tijd voor een winterversie?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:26 schreef Oerbeer het volgende:
Straks gaan die stugge Friezen nog alles verpesten.
Ik ben er serieus een beetje bang voor.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:26 schreef Oerbeer het volgende:
Ach, het kan nooit erger dan dooie Hagenezenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:26 schreef Oerbeer het volgende:
Het is nog herfstquote:Op woensdag 18 december 2013 19:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Leuke UI trouwens, tijd voor een winterversie?
Ja inderdaad. Moet Hean maar weer fixen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Leuke UI trouwens, tijd voor een winterversie?
Het is een bullshit stelling, daar doelde ik eigenlijk op.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:26 schreef asco het volgende:
[..]
Ooooh, het gaat niet koud worden. Das kut.
HANDJES!!!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:27 schreef Pandaplint het volgende:
Tsja, ik denk dat Danny panadero nog wel langskomt
[ afbeelding ]
Ik weet het. Dan is mijn persoonlijke ervaring gewoon fout.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
Het is een bullshit stelling, daar doelde ik eigenlijk op.
Meteorologisch gezien niet.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 18 december 2013 19:27 schreef asco het volgende:
[..]
Ik ben er serieus een beetje bang voor.
Dat is dan ook wel weer zo ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ach, het kan nooit erger dan dooie Hagenezen
Jijquote:
Ik heb er laatst een paar geschoten met de buks.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:29 schreef IPA het volgende:
Over Serious Request gesproken, leven De Kraaien eigenlijk nog? Vorig jaar kon je er niet omheen, dit jaar heb ik er nog niks van gehoord.
quote:
Dames en heren, huiscabaretier alorsquote:Op woensdag 18 december 2013 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb er laatst een paar geschoten met de buks.
So true...twitter:JorisMarseille twitterde op woensdag 18-12-2013 om 18:13:33'Serious Request' is de grootste én moeilijkst-uit-te-spreken goededoelenactie van Nederland. #SR13 #sirriusriekwest reageer retweet
Dat geeft wel weer het niveau van 3FM aan.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:29 schreef IPA het volgende:
Over Serious Request gesproken, leven De Kraaien eigenlijk nog? Vorig jaar kon je er niet omheen, dit jaar heb ik er nog niks van gehoord.
Op m'n anusquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Die vragen van Sophie komen me bekend voor.
Prima, houden zo.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:29 schreef IPA het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dames en heren, huiscabaretier alors
Dat zou geweldig zijn wow, al heeft Sander iig aangegeven dat hij het nooit meer doetquote:Op woensdag 18 december 2013 19:30 schreef iBenny het volgende:
Deze 3 het huis in... Ramon, Sander en Gerard!
Een boomstronk er in ja!quote:
quote:
Vergetenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
Wel je handen wassen na de tijd he?
Alors de Breijquote:Op woensdag 18 december 2013 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hey rolfquote:Op woensdag 18 december 2013 19:32 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het wel raar dat ze zingen "pull your head out of your ass" gezien het diarree onderwerp
...
quote:
[..]
ach ja, na wijd open kan allesquote:Op woensdag 18 december 2013 19:32 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het wel raar dat ze zingen "pull your head out of your ass" gezien het diarree onderwerp
...
Afgedekt met herfstblaadjes. Astronomische herftblaadjes...quote:
Zie cam 2..quote:
Is volgens mij een spreekwoord.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:32 schreef wolfrolf het volgende:
...
Het Pietertje van Fokquote:Op woensdag 18 december 2013 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent niks gewendquote:
Ik hoorde laatst een grote Friesquote:
Dit is rustig.quote:
[..]
Heb je wel eens topics over Haren gevolgd..?quote:
Ajjkfg sdkfldfsh acdf ae cggdquote:Op woensdag 18 december 2013 19:35 schreef Pandaplint het volgende:
Jammer dat je een Frys accent niet kan typen
Dit.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Wat een gezeur over het weer, het is warm.
Of ESFquote:Op woensdag 18 december 2013 19:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Heb je wel eens topics over Haren gevolgd..?
ESF topicsquote:Op woensdag 18 december 2013 19:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Heb je wel eens topics over Haren gevolgd..?
Oh, toch welquote:
Ierse Fries is dat.quote:
In Eindhoven 5 uur lang in de snijdende kou gestaan in de sneeuw en eigenlijk amper wat van gevoeld, mensen zijn niks meer gewend.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Ja maar het is toch Friesland, dat ligt wel 0.001 breedtegraad hoger dan Amsterdam dus dan is het meteen Scandinavisch.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Ik in Den Haag, en toen was ik net uit het ziekenhuis...ik vond mezelf zooooo stoer.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:37 schreef Cee het volgende:
[..]
In Eindhoven 5 uur lang in de snijdende kou gestaan in de sneeuw en eigenlijk amper wat van gevoeld, mensen zijn niks meer gewend.
Dat is Schotsquote:
Ik in Groningenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:37 schreef Cee het volgende:
[..]
In Eindhoven 5 uur lang in de snijdende kou gestaan in de sneeuw en eigenlijk amper wat van gevoeld, mensen zijn niks meer gewend.
Het is bijna de noordpoolquote:Op woensdag 18 december 2013 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar het is toch Friesland, dat ligt wel 0.001 breedtegraad hoger dan Amsterdam dus dan is het meteen Scandinavisch.
Nou joh ga je dikke jas, muts en handschoenen pakken. Wanneer is de Elfstedentocht?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar het is toch Friesland, dat ligt wel 0.001 breedtegraad hoger dan Amsterdam dus dan is het meteen Scandinavisch.
Schotlandquote:
Kut Friezen.. ENSCHEDE!!quote:
Gaat ELF al bijna open?quote:
Je bent toch geen jeroen_12 mag ik hopen?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:38 schreef Mascleta het volgende:
Jammer dat het dit jaar in Leeuwarden is, Toch net iets te ver om langs te gaan vanuit Zeeland.
Ik in Leiden de hele nacht lang samen met Naatje_1, de autist die niets zei. Heloef was naar huis want die was aan het kotsen na een broodje döner en het regende en ik was zeiknatquote:Op woensdag 18 december 2013 19:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een grote eetlust hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 18:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zou ik er niet voor over hebben..
Ah joh.. Praktisch om de hoek.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:38 schreef Mascleta het volgende:
Jammer dat het dit jaar in Leeuwarden is, Toch net iets te ver om langs te gaan vanuit Zeeland.
En daarnaast moet je weten dat de afstand van Amsterdam naar Leeuwarden 10.000 keer langer is dan de afstand van Leeuwarden naar Amsterdamquote:Op woensdag 18 december 2013 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was wel leuk geweest...gewoon nu ook een elfstedentocht, heel Friesland in paniekquote:
Iedereen morgen aan het eind van de middag naar de Ierse pup! Paddy O'Ryan aan de Tweebaksmarkt in Leeuwarden!quote:
Je gaat 'm zwemmenquote:
Valt daar ook eens wat te beleven.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was wel leuk geweest...gewoon nu ook een elfstedentocht, heel Friesland in paniek
Heel Nederland bedoel je. Maar als er nu een Elfstedentocht had kunnen worden gereden dan was het niet door gegaan ivm SR.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was wel leuk geweest...gewoon nu ook een elfstedentocht, heel Friesland in paniek
Wat!?!?!!??!?!?quote:
Ik denk niet dat ik degene zou willen zijn die dat bekend moet maken.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
Heel Nederland bedoel je. Maar als er nu een Elfstedentocht had kunnen worden gereden dan was het niet door gegaan ivm SR.
Beter, anders wordt het weer zo uitgemolken net als EW.quote:
CEEquote:Op woensdag 18 december 2013 19:40 schreef Cee het volgende:
Ik ben ooit 3 uur in Friesland geweest. Zelfde geldt voor Groningen. Het gaat me gewoon te ver. Maar ik ben wel benieuwd. Soms kijk ik op google street view, dan rijd ik wat rond in Lemmer om te kijken hoe de huizen er daar uit zien en dan valt het me op dat het net is als hier.
Typte ik dit hardop?
Al tips?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:40 schreef Oerbeer het volgende:
Steeds meer vrouwmensen komen het topic binnendruipen. Fobo-tijd.
Ik vond die van Enschede ook wel goed hoor. Alleen het geluid was bagger maar dat was in Groningen ook zo!quote:
Wel een stuk goedkoper om te wonen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:40 schreef Cee het volgende:
Ik ben ooit 3 uur in Friesland geweest. Zelfde geldt voor Groningen. Het gaat me gewoon te ver. Maar ik ben wel benieuwd. Soms kijk ik op google street view, dan rijd ik wat rond in Lemmer om te kijken hoe de huizen er daar uit zien en dan valt het me op dat het net is als hier.
Typte ik dit hardop?
Wie?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Je bent toch geen jeroen_12 mag ik hopen?
Jammer dat ik ze niet kan versjtaeeen en andersom. Alhoewel, dat geldt voor iedere regio hè Uc?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel een stuk goedkoper om te wonen.
jeroen_12quote:
Ned 3quote:
mehhhhhhhquote:Op woensdag 18 december 2013 19:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ze doen het niet meer zoals voorheen.
Wat?!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer dat ik ze niet kan versjtaeeen en andersom. Alhoewel, dat geldt voor iedere regio hè Uc?
Moshje?quote:
Leeuwarden.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
waar staat glazen huis dit jaar?>
Texel!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
Leeuwardenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
Noord-Burgum.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
Ik zat 'braaf' op de cam te kijkenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ned 3
Ik zat nog op het Ziggo Eventkanaalmaar die zenden de radio uit.
Daar hebben ze een cursus Fries voor uitgevonden. Maar zoveel Fries wordt er niet gesproken hoor, je kunt best zonder.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer dat ik ze niet kan versjtaeeen en andersom. Alhoewel, dat geldt voor iedere regio hè Uc?
Jaquote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef Vogeltje88 het volgende:
Is dit nou de muziek die ze hele dag op 3FM draaien?
Twitteraar en die-hard 3FM die elk jaar zit te zanniken en maar loopt te zeiken dat het Glazen Huis altijd weer zo ver isquote:
Stel je voor dat het aanstekelijk zou gaan werken!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Was maar een paar seconden in beeld gelukkig.
Bij die kadaverfabriek?quote:
Vandaag mijn tv op de versterker aangesloten...ik ben er helemaal klaar voor! Jammer dat ik nog 2 dagen moet werken.quote:
Maar leeuwarden is terechte klachtquote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Twitteraar en die-hard 3FM die elk jaar zit te zanniken en maar loopt te zeiken dat het Glazen Huis altijd weer zo ver is#huiliehuilie
Antwerpen geloof ik... zie STUBRUquote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
Dan zou ik serieus wat anders gaan doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stel je voor dat het aanstekelijk zou gaan werken!
Het is net af sinds deze zomer ofzo.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:44 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Vond ik ook al. Heeft geen sfeer niks.
Er was ooit, vroegâh, een Teleac-cursus Fries op tv, dat vond ik zo interessant, dat volgde ik een paar weken. Ik was 10 of zo.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Daar hebben ze een cursus Fries voor uitgevonden. Maar zoveel Fries wordt er niet gesproken hoor, je kunt best zonder.
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Er was ooit, vroegâh, een Teleac-cursus Fries op tv, dat vond ik zo interessant, dat volgde ik een paar weken. Ik was 10 of zo.
Daar zitten ze in tenten hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:44 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Antwerpen geloof ik... zie STUBRU
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Er was ooit, vroegâh, een Teleac-cursus Fries op tv, dat vond ik zo interessant, dat volgde ik een paar weken. Ik was 10 of zo.
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:45 schreef Pandaplint het volgende:
Hennie heeft ook 360 vision![]()
Edit. oh
Hahah ik wilde ook zulks typen, maar met de stream kijken ben ik altijd te laat met zulke grappenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:45 schreef Pandaplint het volgende:
Hennie heeft ook 360 vision![]()
Edit. oh
Bredaquote:
Hij wil gewoon opvallen, al jaren, maar volgens mij lukt het gewoon nietquote:Op woensdag 18 december 2013 19:45 schreef D. het volgende:
Is Paul nu eigenlijk serieus met zijn uiterlijk, of probeert ie een karikatuur te zijn van iets of iemand?
Ik vind meisjes met een hoge stem met Fries accent wel iets hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:45 schreef Mascleta het volgende:
Mijn god. Dat Friese taaltje van al die mensen van die mensen op dat plein. Ga ik nooit aan wennen.
Met 8 FOK!kers in een gay-barquote:
Hij groeit paddestoelen in z'n haar zodat hij stiekem toch kan eten.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:45 schreef D. het volgende:
Is Paul nu eigenlijk serieus met zijn uiterlijk, of probeert ie een karikatuur te zijn van iets of iemand?
Friezen zijn volgens mij Friesland ontvlucht. Ik kwam vanmiddag nog twee van die Frieze dames tegen, verschrikkelijk dat accentquote:Op woensdag 18 december 2013 19:46 schreef IPA het volgende:
[..]
Ik vind meisjes met een hoge stem met Fries accent wel iets hebben.
Met dit koude weerquote:
watquote:
Ik heb mijn tv op het lichtnet aangeslotenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vandaag mijn tv op de versterker aangesloten...ik ben er helemaal klaar voor! Jammer dat ik nog 2 dagen moet werken.
Niet....! Gewoon in de badkamer...quote:
Ik moest ooit eens voor mijn studie naar een bedrijf ergens in donker-friesland...toen realiseerde ik mij, dat het jammer is dat je levende mensen niet kan ondertitelen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:47 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Friezen zijn volgens mij Friesland ontvlucht. Ik kwam vanmiddag nog twee van die Frieze dames tegen, verschrikkelijk dat accent
We waren met een man of 16 maar er waren 2 groepjes, en we wilden even een biertje doen in een café, dus wij lopen zo'n gracht langs en de eerste die we tegen kwamen was een gay-bar.quote:
Omdat we je vrouw beledigen?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:47 schreef Pino112 het volgende:
Haten op Friesland en zijn/haar inwonersKlap in je nek kan je krijgen.
Pinovogelquote:Op woensdag 18 december 2013 19:47 schreef Pino112 het volgende:
Ja, dat had ik al...en ook op de kabel. Maar ik heb een nieuwe tv en die kon niet direct op de versterker, lang nutteloos verhaal.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb mijn tv op het lichtnet aangesloten
SER / Music For Life op StuBru!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Niet....! Gewoon in de badkamer...
[ afbeelding ]
Dat. Geldt voor meer regio's overigens.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest ooit eens voor mijn studie naar een bedrijf ergens in donker-friesland...toen realiseerde ik mij, dat het jammer is dat je levende mensen niet kan ondertitelen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We waren met een man of 16 maar er waren 2 groepjes, en we wilden even een biertje doen in een café, dus wij lopen zo'n gracht langs en de eerste die we tegen kwamen was een gay-bar.
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:48 schreef Mascleta het volgende:
Vroeger toen Fok! nog door wist te dringen tot IN het glazen huis.
Kom jij daar vandaan?quote:
Geul om friesland graven en dan richting zee duwenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:47 schreef Pino112 het volgende:
Je zit er klaar voorquote:Op woensdag 18 december 2013 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al...en ook op de kabel. Maar ik heb een nieuwe tv en die kon niet direct op de versterker, lang nutteloos verhaal.
Plaatsvervangende schaamtequote:Op woensdag 18 december 2013 19:48 schreef Mascleta het volgende:
Vroeger toen Fok! nog door wist te dringen tot IN het glazen huis.
Ben zelf ook semi-fries, dus dan mag hetquote:
Jawel, maar daar heb ik toch wel minder problemen mee.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:48 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Dat. Geldt voor meer regio's overigens.
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:49 schreef Cee het volgende:
Ik vind Friezen leuk. Ik ken er niet veel. Eigenlijk ken ik er geen. Ik zat vroeger bij een Friese jongen in de klas. Echt zo'n blonde knul met een friese naam en een rode neus. Daar was ik verliefd op. En Epke is leuk. En Rintje vond ik vroeger leuk, met z'n Sanex-lijf. Einde verhaal.
Ik heb de Backstreet Boys ooit gezien in Noord-Burgum. Ik heb de foto's nog. Dat waren dus die 3 uurtjes in Friesland.quote:
Zuid-Limburgers kan ik echt al helemaal niet volgenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, maar daar heb ik toch wel minder problemen mee.
Waylon???quote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef Stickertje het volgende:
Was er vorig jaar niet een of andere josti met een leren jas die steeds in beeld kwam?
Jaquote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef Stickertje het volgende:
Was er vorig jaar niet een of andere josti met een leren jas die steeds in beeld kwam?
Paulsje Rabbering met sin haarkesquote:
Ja, een autist FOK!erquote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef Stickertje het volgende:
Wat echt?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de Backstreet Boys ooit gezien in Noord-Burgum. Ik heb de foto's nog. Dat waren dus die 3 uurtjes in Friesland.
Oja ik was voor mijn werk in Hoorn, dat was ook zo onverstaanbaar...en die gast tegen mij zeggen dat ie kon horen dat ik uit Den Haag kwam..ik ging bijna uit mijn stekkerquote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Zuid-Limburgers kan ik echt al helemaal niet volgenEen keer gehad, wel 10 keer gevraagd of die persoon het nog een keer wilde zeggen
AfroPaulquote:Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Paulsje Rabbering met sin haarkes
SER / De man met de leren jasquote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef Stickertje het volgende:
Club Quatre Bras heette het of zo? Het was in december '96. 7 Jaar geleden dus.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Wat echt?Daar zit zo'n grote discotheek, daar was het zeker dan.
Quatrebras? Daar ben ik ook wel eens geweest, of zijn er meer discotheken in Friesland?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Wat echt?Daar zit zo'n grote discotheek, daar was het zeker dan.
Kansloosquote:Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef Mansjester het volgende:
Hoi allen![]()
Is dit een leuk topic om te volgen en te posten?
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Club Quatre Bras heette het of zo? Het was in december '96. 7 Jaar geleden dus.
Mei syn hierkes? Je Fries moet je nog wel ietsje bijschaven.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef Mansjester het volgende:
Hoi allen![]()
Geen idee hoe het zit... maar wat is dit dan..?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
SER / Music For Life op StuBru!
Nee, gaat veel te snel.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef Mansjester het volgende:
Hoi allen![]()
Podium óp het Glazen Huis.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Geen idee hoe het zit... maar wat is dit dan..?
[ afbeelding ]
Natuurlijk met 1 brievenbus...quote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef IPA het volgende:
Beginnen ze weer met 1 brievenbus of pakken ze het slimmer aan dit jaar?
Dat was in 2011.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
xDquote:Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Club Quatre Bras heette het of zo? Het was in december '96. 7 Jaar geleden dus.
Ik vind SR namelijk niet super interessant om te volgen, maar om hier erbij een beetje slap te lullen maakt het misschien wat dragelijkerquote:
Het valt niet mee om als Fries in Groningen te leven. Het is een minderheidquote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
Mei syn hierkes? Je Fries moet je nog wel ietsje bijschaven.
Paar jaar geleden?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |