Je zit er klaar voorquote:Op woensdag 18 december 2013 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al...en ook op de kabel. Maar ik heb een nieuwe tv en die kon niet direct op de versterker, lang nutteloos verhaal.
Plaatsvervangende schaamtequote:Op woensdag 18 december 2013 19:48 schreef Mascleta het volgende:
Vroeger toen Fok! nog door wist te dringen tot IN het glazen huis.
Ben zelf ook semi-fries, dus dan mag hetquote:
Jawel, maar daar heb ik toch wel minder problemen mee.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:48 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Dat. Geldt voor meer regio's overigens.
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:49 schreef Cee het volgende:
Ik vind Friezen leuk. Ik ken er niet veel. Eigenlijk ken ik er geen. Ik zat vroeger bij een Friese jongen in de klas. Echt zo'n blonde knul met een friese naam en een rode neus. Daar was ik verliefd op. En Epke is leuk. En Rintje vond ik vroeger leuk, met z'n Sanex-lijf. Einde verhaal.
Ik heb de Backstreet Boys ooit gezien in Noord-Burgum. Ik heb de foto's nog. Dat waren dus die 3 uurtjes in Friesland.quote:
Zuid-Limburgers kan ik echt al helemaal niet volgenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, maar daar heb ik toch wel minder problemen mee.
Waylon???quote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef Stickertje het volgende:
Was er vorig jaar niet een of andere josti met een leren jas die steeds in beeld kwam?
Jaquote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef Stickertje het volgende:
Was er vorig jaar niet een of andere josti met een leren jas die steeds in beeld kwam?
Paulsje Rabbering met sin haarkesquote:
Ja, een autist FOK!erquote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef Stickertje het volgende:
Wat echt?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de Backstreet Boys ooit gezien in Noord-Burgum. Ik heb de foto's nog. Dat waren dus die 3 uurtjes in Friesland.
Oja ik was voor mijn werk in Hoorn, dat was ook zo onverstaanbaar...en die gast tegen mij zeggen dat ie kon horen dat ik uit Den Haag kwam..ik ging bijna uit mijn stekkerquote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Zuid-Limburgers kan ik echt al helemaal niet volgenEen keer gehad, wel 10 keer gevraagd of die persoon het nog een keer wilde zeggen
AfroPaulquote:Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Paulsje Rabbering met sin haarkes
SER / De man met de leren jasquote:Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef Stickertje het volgende:
Club Quatre Bras heette het of zo? Het was in december '96. 7 Jaar geleden dus.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Wat echt?Daar zit zo'n grote discotheek, daar was het zeker dan.
Quatrebras? Daar ben ik ook wel eens geweest, of zijn er meer discotheken in Friesland?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Wat echt?Daar zit zo'n grote discotheek, daar was het zeker dan.
Kansloosquote:Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef Mansjester het volgende:
Hoi allen![]()
Is dit een leuk topic om te volgen en te posten?
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Club Quatre Bras heette het of zo? Het was in december '96. 7 Jaar geleden dus.
Mei syn hierkes? Je Fries moet je nog wel ietsje bijschaven.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef Mansjester het volgende:
Hoi allen![]()
Geen idee hoe het zit... maar wat is dit dan..?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
SER / Music For Life op StuBru!
Nee, gaat veel te snel.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef Mansjester het volgende:
Hoi allen![]()
Podium óp het Glazen Huis.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Geen idee hoe het zit... maar wat is dit dan..?
[ afbeelding ]
Natuurlijk met 1 brievenbus...quote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef IPA het volgende:
Beginnen ze weer met 1 brievenbus of pakken ze het slimmer aan dit jaar?
Dat was in 2011.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
xDquote:Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Club Quatre Bras heette het of zo? Het was in december '96. 7 Jaar geleden dus.
Ik vind SR namelijk niet super interessant om te volgen, maar om hier erbij een beetje slap te lullen maakt het misschien wat dragelijkerquote:
Het valt niet mee om als Fries in Groningen te leven. Het is een minderheidquote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
Mei syn hierkes? Je Fries moet je nog wel ietsje bijschaven.
Paar jaar geleden?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |