Met 8 FOK!kers in een gay-barquote:
Hij groeit paddestoelen in z'n haar zodat hij stiekem toch kan eten.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:45 schreef D. het volgende:
Is Paul nu eigenlijk serieus met zijn uiterlijk, of probeert ie een karikatuur te zijn van iets of iemand?
Friezen zijn volgens mij Friesland ontvlucht. Ik kwam vanmiddag nog twee van die Frieze dames tegen, verschrikkelijk dat accentquote:Op woensdag 18 december 2013 19:46 schreef IPA het volgende:
[..]
Ik vind meisjes met een hoge stem met Fries accent wel iets hebben.
Met dit koude weerquote:
watquote:
Ik heb mijn tv op het lichtnet aangeslotenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vandaag mijn tv op de versterker aangesloten...ik ben er helemaal klaar voor! Jammer dat ik nog 2 dagen moet werken.
Niet....! Gewoon in de badkamer...quote:
Ik moest ooit eens voor mijn studie naar een bedrijf ergens in donker-friesland...toen realiseerde ik mij, dat het jammer is dat je levende mensen niet kan ondertitelen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:47 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Friezen zijn volgens mij Friesland ontvlucht. Ik kwam vanmiddag nog twee van die Frieze dames tegen, verschrikkelijk dat accent
We waren met een man of 16 maar er waren 2 groepjes, en we wilden even een biertje doen in een café, dus wij lopen zo'n gracht langs en de eerste die we tegen kwamen was een gay-bar.quote:
Omdat we je vrouw beledigen?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:47 schreef Pino112 het volgende:
Haten op Friesland en zijn/haar inwonersKlap in je nek kan je krijgen.
Pinovogelquote:Op woensdag 18 december 2013 19:47 schreef Pino112 het volgende:
Ja, dat had ik al...en ook op de kabel. Maar ik heb een nieuwe tv en die kon niet direct op de versterker, lang nutteloos verhaal.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb mijn tv op het lichtnet aangesloten
SER / Music For Life op StuBru!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Niet....! Gewoon in de badkamer...
[ afbeelding ]
Dat. Geldt voor meer regio's overigens.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest ooit eens voor mijn studie naar een bedrijf ergens in donker-friesland...toen realiseerde ik mij, dat het jammer is dat je levende mensen niet kan ondertitelen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We waren met een man of 16 maar er waren 2 groepjes, en we wilden even een biertje doen in een café, dus wij lopen zo'n gracht langs en de eerste die we tegen kwamen was een gay-bar.
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:48 schreef Mascleta het volgende:
Vroeger toen Fok! nog door wist te dringen tot IN het glazen huis.
Kom jij daar vandaan?quote:
Geul om friesland graven en dan richting zee duwenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:47 schreef Pino112 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |