Het is bijna de noordpoolquote:Op woensdag 18 december 2013 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar het is toch Friesland, dat ligt wel 0.001 breedtegraad hoger dan Amsterdam dus dan is het meteen Scandinavisch.
Nou joh ga je dikke jas, muts en handschoenen pakken. Wanneer is de Elfstedentocht?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar het is toch Friesland, dat ligt wel 0.001 breedtegraad hoger dan Amsterdam dus dan is het meteen Scandinavisch.
Schotlandquote:
Kut Friezen.. ENSCHEDE!!quote:
Gaat ELF al bijna open?quote:
Je bent toch geen jeroen_12 mag ik hopen?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:38 schreef Mascleta het volgende:
Jammer dat het dit jaar in Leeuwarden is, Toch net iets te ver om langs te gaan vanuit Zeeland.
Ik in Leiden de hele nacht lang samen met Naatje_1, de autist die niets zei. Heloef was naar huis want die was aan het kotsen na een broodje döner en het regende en ik was zeiknatquote:Op woensdag 18 december 2013 19:37 schreef Cee het volgende:
[..]
In Eindhoven 5 uur lang in de snijdende kou gestaan in de sneeuw en eigenlijk amper wat van gevoeld, mensen zijn niks meer gewend.
Ik heb een grote eetlust hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 18:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zou ik er niet voor over hebben..
Ah joh.. Praktisch om de hoek.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:38 schreef Mascleta het volgende:
Jammer dat het dit jaar in Leeuwarden is, Toch net iets te ver om langs te gaan vanuit Zeeland.
En daarnaast moet je weten dat de afstand van Amsterdam naar Leeuwarden 10.000 keer langer is dan de afstand van Leeuwarden naar Amsterdamquote:Op woensdag 18 december 2013 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was wel leuk geweest...gewoon nu ook een elfstedentocht, heel Friesland in paniekquote:
Iedereen morgen aan het eind van de middag naar de Ierse pup! Paddy O'Ryan aan de Tweebaksmarkt in Leeuwarden!quote:
Je gaat 'm zwemmenquote:
Valt daar ook eens wat te beleven.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was wel leuk geweest...gewoon nu ook een elfstedentocht, heel Friesland in paniek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |