Leuke UI trouwens, tijd voor een winterversie?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:26 schreef Oerbeer het volgende:
Straks gaan die stugge Friezen nog alles verpesten.
Ik ben er serieus een beetje bang voor.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:26 schreef Oerbeer het volgende:
Ach, het kan nooit erger dan dooie Hagenezenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:26 schreef Oerbeer het volgende:
Het is nog herfstquote:Op woensdag 18 december 2013 19:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Leuke UI trouwens, tijd voor een winterversie?
Ja inderdaad. Moet Hean maar weer fixen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Leuke UI trouwens, tijd voor een winterversie?
Het is een bullshit stelling, daar doelde ik eigenlijk op.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:26 schreef asco het volgende:
[..]
Ooooh, het gaat niet koud worden. Das kut.
HANDJES!!!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:27 schreef Pandaplint het volgende:
Tsja, ik denk dat Danny panadero nog wel langskomt
[ afbeelding ]
Ik weet het. Dan is mijn persoonlijke ervaring gewoon fout.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
Het is een bullshit stelling, daar doelde ik eigenlijk op.
Meteorologisch gezien niet.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 18 december 2013 19:27 schreef asco het volgende:
[..]
Ik ben er serieus een beetje bang voor.
Dat is dan ook wel weer zo ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ach, het kan nooit erger dan dooie Hagenezen
Jijquote:
Ik heb er laatst een paar geschoten met de buks.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:29 schreef IPA het volgende:
Over Serious Request gesproken, leven De Kraaien eigenlijk nog? Vorig jaar kon je er niet omheen, dit jaar heb ik er nog niks van gehoord.
quote:
Dames en heren, huiscabaretier alorsquote:Op woensdag 18 december 2013 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb er laatst een paar geschoten met de buks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |