Jammer dat ik ze niet kan versjtaeeen en andersom. Alhoewel, dat geldt voor iedere regio hè Uc?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel een stuk goedkoper om te wonen.
jeroen_12quote:
Ned 3quote:
mehhhhhhhquote:Op woensdag 18 december 2013 19:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ze doen het niet meer zoals voorheen.
Wat?!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer dat ik ze niet kan versjtaeeen en andersom. Alhoewel, dat geldt voor iedere regio hè Uc?
Moshje?quote:
Leeuwarden.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
waar staat glazen huis dit jaar?>
Texel!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
Leeuwardenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
Noord-Burgum.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
Ik zat 'braaf' op de cam te kijkenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ned 3
Ik zat nog op het Ziggo Eventkanaalmaar die zenden de radio uit.
Daar hebben ze een cursus Fries voor uitgevonden. Maar zoveel Fries wordt er niet gesproken hoor, je kunt best zonder.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer dat ik ze niet kan versjtaeeen en andersom. Alhoewel, dat geldt voor iedere regio hè Uc?
Jaquote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef Vogeltje88 het volgende:
Is dit nou de muziek die ze hele dag op 3FM draaien?
Twitteraar en die-hard 3FM die elk jaar zit te zanniken en maar loopt te zeiken dat het Glazen Huis altijd weer zo ver isquote:
Stel je voor dat het aanstekelijk zou gaan werken!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Was maar een paar seconden in beeld gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |