Heel Nederland bedoel je. Maar als er nu een Elfstedentocht had kunnen worden gereden dan was het niet door gegaan ivm SR.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was wel leuk geweest...gewoon nu ook een elfstedentocht, heel Friesland in paniek
Wat!?!?!!??!?!?quote:
Ik denk niet dat ik degene zou willen zijn die dat bekend moet maken.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
Heel Nederland bedoel je. Maar als er nu een Elfstedentocht had kunnen worden gereden dan was het niet door gegaan ivm SR.
Beter, anders wordt het weer zo uitgemolken net als EW.quote:
CEEquote:Op woensdag 18 december 2013 19:40 schreef Cee het volgende:
Ik ben ooit 3 uur in Friesland geweest. Zelfde geldt voor Groningen. Het gaat me gewoon te ver. Maar ik ben wel benieuwd. Soms kijk ik op google street view, dan rijd ik wat rond in Lemmer om te kijken hoe de huizen er daar uit zien en dan valt het me op dat het net is als hier.
Typte ik dit hardop?
Al tips?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:40 schreef Oerbeer het volgende:
Steeds meer vrouwmensen komen het topic binnendruipen. Fobo-tijd.
Ik vond die van Enschede ook wel goed hoor. Alleen het geluid was bagger maar dat was in Groningen ook zo!quote:
Wel een stuk goedkoper om te wonen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:40 schreef Cee het volgende:
Ik ben ooit 3 uur in Friesland geweest. Zelfde geldt voor Groningen. Het gaat me gewoon te ver. Maar ik ben wel benieuwd. Soms kijk ik op google street view, dan rijd ik wat rond in Lemmer om te kijken hoe de huizen er daar uit zien en dan valt het me op dat het net is als hier.
Typte ik dit hardop?
Wie?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Je bent toch geen jeroen_12 mag ik hopen?
Jammer dat ik ze niet kan versjtaeeen en andersom. Alhoewel, dat geldt voor iedere regio hè Uc?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel een stuk goedkoper om te wonen.
jeroen_12quote:
Ned 3quote:
mehhhhhhhquote:Op woensdag 18 december 2013 19:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ze doen het niet meer zoals voorheen.
Wat?!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer dat ik ze niet kan versjtaeeen en andersom. Alhoewel, dat geldt voor iedere regio hè Uc?
Moshje?quote:
Leeuwarden.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
waar staat glazen huis dit jaar?>
Texel!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
Leeuwardenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
Noord-Burgum.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
Ik zat 'braaf' op de cam te kijkenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ned 3
Ik zat nog op het Ziggo Eventkanaalmaar die zenden de radio uit.
Daar hebben ze een cursus Fries voor uitgevonden. Maar zoveel Fries wordt er niet gesproken hoor, je kunt best zonder.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer dat ik ze niet kan versjtaeeen en andersom. Alhoewel, dat geldt voor iedere regio hè Uc?
Jaquote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef Vogeltje88 het volgende:
Is dit nou de muziek die ze hele dag op 3FM draaien?
Twitteraar en die-hard 3FM die elk jaar zit te zanniken en maar loopt te zeiken dat het Glazen Huis altijd weer zo ver isquote:
Stel je voor dat het aanstekelijk zou gaan werken!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Was maar een paar seconden in beeld gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |