Ja nu kan ik niet meer aantonen dat het werkt!quote:
Jij kent echt veel van die shit. Baasquote:Op woensdag 18 december 2013 17:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Al ken je dat wellicht alFijne track.
Misschien ben ik jou.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Misschien kennen jij en ik elkaar van een vorig leven.
Zo flirtte ik vroeger met mensen in chatrooms. Dan vroeg ik of ik een 'DOYC' (dump on your chest) mocht nemen.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:45 schreef Klojo120 het volgende:
Ik moet poepen op wie z'n buik mag ik mijn drol deponeren?
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zo flirtte ik vroeger met mensen in chatrooms. Dan vroeg ik of ik een 'DOYC' (dump on your chest) mocht nemen.
Die krijg ik van m'n cavia wanneer ik slaapquote:Op woensdag 18 december 2013 17:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
De 'Cleveland Steamer' is in mijn omgeving erg geliefd.
Het kan zijn dat ik er mee te maken heb.
quote:Op woensdag 18 december 2013 17:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]____________________________________________
quote:
Plexiglas.quote:
Maar dat is het wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:02 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Het heet toch verdomme niet het plexiglazen huis
Goed idee!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
/vote namechange [Glazen_huis] to [Plexiglazen_Huis]
/1quote:Op woensdag 18 december 2013 18:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
/vote namechange [Glazen_huis] to [Plexiglazen_Huis]
Ja nee weet niet, kijk smegma's pohi. No offence, maar dat was gewoon een trollkloon lijkt mequote:Op woensdag 18 december 2013 18:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Toch..? o.ó
Srsly, dit klinkt zo ongeloofwaardig, dat het echt kan zijn.
Haha ik d8 al, whut?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik linkte verkeerd
Vrijwel zeker dat het waar is hoor.
Als dit waar is, dan mind is blown.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja nee weet niet, kijk smegma's pohi. No offence, maar dat was gewoon een trollkloon lijkt me
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:18 schreef Lt.Surge het volgende:
Als dit waar is, dan mind is blown.
Ik kan nooit meer normaal naar BBQ kijken o.óquote:
Jij moet op me stemmen, dan ben ik de enige met 2 stemmen voor beste user. Hier dus: KLB / KLB-verkiezingen 2014quote:Op woensdag 18 december 2013 18:22 schreef Klojo120 het volgende:
Ik snap het niet ik ben hier te nuchter voor waar hebben we het over?
Hetzelfde geldt voor ONZ hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 18:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
KLB is gewoon een grote baggerplek geworden, het wordt tijd dat er eens iets gebeurt daar.
Maar ik kom nooit meer in KLB ik heb daar geen zeggenschapquote:Op woensdag 18 december 2013 18:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij moet op me stemmen, dan ben ik de enige met 2 stemmen voor beste user. Hier dus: KLB / KLB-verkiezingen 2014
Hee hee, een aantal users proberen nog kwaliteit te behouden en parels te maken.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor ONZ hoor.
Ik zal eens een kloon aanmaken en wat positieve energie brengen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
KLB is gewoon een grote baggerplek geworden, het wordt tijd dat er eens iets gebeurt daar.
Nee, vind ik niet. Daar vind ik het geleidelijk beter gaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor ONZ hoor.
Nee hoor, lekker zichzelf op laten eten en toekijken vanuit de normale fora.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
De hamvraag is nu of het lekker beft.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:29 schreef Faux. het volgende:
En anders maken we gewoon een nieuw forum aan. FAU. Dat bekt wel lekker toch?
Dit, ze zijn veel te streng. Topics die KLB KLB maken worden gesloten.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
Dat komt door dat gehuil om verzonnen topics, terwijl cliché 13 in een dozijn bullshit over het OV wel mag.
mja, Afsluitdijk hé.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit, ze zijn veel te streng. Topics die KLB KLB maken worden gesloten.
Mja, de bijbehorende rellen zijn wat minder.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee hoor, lekker zichzelf op laten eten en toekijken vanuit de normale fora.
Rellen op een internetforumquote:Op woensdag 18 december 2013 18:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mja, de bijbehorende rellen zijn wat minder.
Lekker laten gaan. Sinds FOK! is er gezeik in KLB. Het hoort er nou eenmaal bijquote:Op woensdag 18 december 2013 18:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, je hebt een vriend.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:37 schreef Myraela het volgende:
Vriend is laat thuis, eten is al bijna klaar. Godverdomme
/huisvrouw
Rellen maken het juist leuk.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
leuke ui sirquote:
Dank u!quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik bedoel er niks mee, maar je had me best op de hoogte kunnen stellen. Was ik nooit begonnen met het flirten.
Was je aan het flirten?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik bedoel er niks mee, maar je had me best op de hoogte kunnen stellen. Was ik nooit begonnen met het flirten.
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
Veel succes met deze ijskoningin, ik krijg er niks in. Letterlijk en figuurlijk.
Mijn UI is eeuwig. Hoewel m'n oude het ook lang heeft volgehoudenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dank u!
Ik heb er lang over moeten denken, maar het is gelukt!
En die van u ook, al...altijd?
Klopt jaquote:Op woensdag 18 december 2013 18:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
Mijn UI is eeuwig. Hoewel m'n oude het ook lang heeft volgehouden
Hoe?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klopt ja![]()
Heb jij ooit veel CS1.6 gedaan? o.o
Hey Myraela,quote:
Ik heb het geprobeerd,quote:Op woensdag 18 december 2013 18:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
Veel succes met deze ijskoningin, ik krijg er niks in. Letterlijk en figuurlijk.
Godverdommequote:Op woensdag 18 december 2013 18:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hey Myraela,
Ik was laatst 's nachts naar huis aan het fietsen, en ik wilde een ster voor ons uitkiezen, dat vond ik wel zo romantisch. Dus ik keek naar de lucht, maar ik zag geen sterren... dus ik maar turen en turen, en ik besloot maar de maan te kiezen, want die was er altijd...toch? Nee, zelfs de maan zag ik niet. Ik begreep het niet, het was helemaal donker en ik wist niet waarom...
Maar toen begreep ik het, alles was donker, omdat jij het licht in mijn leven bent.
gr
Je bent zelf een wat hierboven staat.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:48 schreef Rezania het volgende:
¤650,- voor een plastic bak met wat elektroden eraan. Vind je het logisch dat onderzoek zo duur is.
Een plastic bak waar je stroom op kunt zetten? kquote:Op woensdag 18 december 2013 18:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je bent zelf een wat hierboven staat.
haha ja en niet alleen dat maar je bent ook een sponsquote:Op woensdag 18 december 2013 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een plastic bak waar je stroom op kunt zetten? k
HEE REZANIA KLIK HIERquote:Op woensdag 18 december 2013 18:48 schreef Rezania het volgende:
¤650,- voor een plastic bak met wat elektroden eraan. Vind je het logisch dat onderzoek zo duur is.
FOK!rellen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Rellen op een internetforum. Kom op man
Ben er wel eens geweest ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:56 schreef Klojo120 het volgende:
Iemand van jullie ooit naar de hoeren geweest? Aan te raden/ af te raden?
ja, ligt aan je situatie.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:56 schreef Klojo120 het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ben er wel eens geweest ja.
Nooit naar binnen ofzo, maar wel langs gelopen paar keer.
Vooral naar de hoeren bij de blauwe lichten gaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:56 schreef Klojo120 het volgende:
Wat? Het is waar, en heel normaal hoor.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:56 schreef Klojo120 het volgende:
Is dat geen politie?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vooral naar de hoeren bij de blauwe lichten gaan.
Jong, onbezonnen, knap, geld in overvloede, moet in vorm blijven voor als ik de ware tegenkom. Zal ik t doen?quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jong, onbezonnen, knap, geld in overvloede, moet in vorm blijven voor als ik de ware tegenkom. Zal ik t doen?
Oke wat is het nummer van je moeder danquote:Op woensdag 18 december 2013 19:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]. Het liefst zo'n schattig oostblokhoertje.
Ik wou dat ik die hadquote:Op woensdag 18 december 2013 19:01 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oke wat is het nummer van je moeder dan
Ik hou van kapsalon.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ja dus? Dan blijft het zo dat ik het ook heb gedaanquote:Op woensdag 18 december 2013 19:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar jouw vriendin is een user
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hey Myraela,
Ik was laatst 's nachts naar huis aan het fietsen, en ik wilde een ster voor ons uitkiezen, dat vond ik wel zo romantisch. Dus ik keek naar de lucht, maar ik zag geen sterren... dus ik maar turen en turen, en ik besloot maar de maan te kiezen, want die was er altijd...toch? Nee, zelfs de maan zag ik niet. Ik begreep het niet, het was helemaal donker en ik wist niet waarom...
Maar toen begreep ik het, alles was donker, omdat jij het licht in mijn leven bent.
gr
LB.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja dus? Dan blijft het zo dat ik het ook heb gedaan
En over wie?DM/PM mag ook
Zolang het maar naar knoflook smaakt.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dus een combinatie van vlees en eiwitten drijvend in witte vloeistof lijkt jou wel wat?
Ze spelt lul verkeerd, dat gebeurt nu eenmaal als je op leeftijd bent. No offence.quote:
te makkelijkquote:Op woensdag 18 december 2013 19:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ze spelt lul verkeerd, dat gebeurt nu eenmaal als je op leeftijd bent. No offence.
Ja, dat kan.
Donniequote:
Pardon?quote:
Wat? Dat deden ze toch altijd bij koeien?quote:
Neequote:Op woensdag 18 december 2013 19:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat? Dat deden ze toch altijd bij koeien?
Noem jij LB nu een koe?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat? Dat deden ze toch altijd bij koeien?
Heus wel.quote:
Dat doe ik je niet aan Donnie.quote:
Of gecopypastequote:Op woensdag 18 december 2013 19:34 schreef Klojo120 het volgende:
Oh shit, LB!Nu kan ze lezen dat ik hetzelfde verhaal nogmaals getypt heb
Ik zou jou eens slaanquote:Op woensdag 18 december 2013 19:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heus wel.
[..]
Dat doe ik je niet aan Donnie.
Neen, dat is niet goed. Als je last hebt van frustraties moet je dat op een andere manier zien te uiten.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 18 december 2013 19:36 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem oprecht zelf bedacht.
Te weinig.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je geeft klojo teveel credits, heus.
Ohquote:Op woensdag 18 december 2013 19:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen, dat is niet goed. Als je last hebt van frustraties moet je dat op een andere manier zien te uiten.
Waarom dat nou.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
flikkers, ik ga nooit meer lief doen tegen Myreaealeiaea
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:36 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem oprecht zelf bedacht.
Ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Misschien wat nieuws verzinnen
Wees blij, anders zou je klappen van m'n vriend krijgen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik gaf je mijn hart, maar je negeerde het aanbod.
Daar heb ik Rez voor, hij geeft z'n hart aan je vriend.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wees blij, anders zou je klappen van m'n vriend krijgen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Daar heb ik Rez voor, hij geeft z'n hart aan je vriend.
HUUU ga hard to get spele ofzo ga gwn natte visse likke en daar bedoel haring ofzo mee gene kute maar gewoon heujdoegquote:
me boi klojo snaptquote:Op woensdag 18 december 2013 19:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
HUUU ga hard to get spele ofzo ga gwn natte visse likke en daar bedoel haring ofzo mee gene kute maar gewoon heujdoeg
Geen idee, maar het voelde gewoon goed om dat te zeggen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hoezo? Ik geef netjes aan wat er verbeterd kan worden.
Flauwe kerel ben je, surge.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen idee, maar het voelde gewoon goed om dat te zeggen.
Moet ik er wat zout op doen?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Flauwe kerel ben je, surge.
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:42 schreef Monopoly het volgende:
Vrinden. Rond de klok van 21.00 uur trap ik er weer eens een ouderwetse radio uitzending in.
Luisteren is op eigen risico. Er zijn fraaie prijsjes te winnen.
Beetje neerkijken op onsquote:Op woensdag 18 december 2013 20:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Rez praat wel vaak over school
I am so in.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:42 schreef Monopoly het volgende:
Vrinden. Rond de klok van 21.00 uur trap ik er weer eens een ouderwetse radio uitzending in.
Ga je mijn naam noemen?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:42 schreef Monopoly het volgende:
Ja ;squote:
quote:
Als ik mee luister wil ik wel gegarandeerd kunnen fappen op meerdere dolfijnen en alpacageluiden.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb de geile pauw nog wel ergens in de krochten van mijn pc staanquote:Op woensdag 18 december 2013 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als ik mee luister wil ik wel gegarandeerd kunnen fappen op meerdere dolfijnen en alpacageluiden.
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb de geile pauw nog wel ergens in de krochten van mijn pc staan
Dit vragen ze toch ook bij een inburgeringscursus?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bent een Star Wars nerd of je bent het niet.
In Mos Eisley wel jaquote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dit vragen ze toch ook bij een inburgeringscursus?
Zei meneer 'Oh nee, ik moet om half 2 al op school zijn.quote:
Om 1 uur opstaan is stroggles a mattiequote:Op woensdag 18 december 2013 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zei meneer 'Oh nee, ik moet om half 2 al op school zijn.'
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef Faux. het volgende:
[..]
lang niet gesproken man. hoe gaat het leven?
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:31 schreef Faux. het volgende:
weggestuurd uit donnie's topic dus
[..]
[..]
Kleding een optie?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef Faux. het volgende:
ik vries dood trouwens. maar dat terzijde.
het gaat er echt dwars doorheen lijkt net. straks maar lekker in badquote:
Ik wil ook een badquote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
het gaat er echt dwars doorheen lijkt net. straks maar lekker in bad
ik ben verhuisd. we hebben er nu een met bubbels en verlichting.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik ben verhuisd. we hebben er nu een met bubbels en verlichting.Goeie hosselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij was subtiel hequote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik ben verhuisd. we hebben er nu een met bubbels en verlichting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ben je dik?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef Faux. het volgende:
ik zit mezelf ook echt diabetes aan te eten.
ik weet nog een betere, kijkquote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze doorhad wat je bedoelt nee.
nee gelukkig niet. eten zonder aan te komenquote:
Baasquote:Op woensdag 18 december 2013 21:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
nee gelukkig niet. eten zonder aan te komen
Jaquote:
seequote:
Ik hanteer dat protocol al jaaaren...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef Faux. het volgende:
kijk donnie zo doe je dat. leer van de meester himself.
quote:
quote:
quote:
ik dacht even dat je dat met html-rechten deedquote:Op woensdag 18 december 2013 21:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb nu wel weer genoeg van dit topic
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens wat dat isquote:Op woensdag 18 december 2013 21:49 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik dacht even dat je dat met html-rechten deed
topics verneuken als een baasquote:Op woensdag 18 december 2013 21:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat is
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
Vraag het zelf, opgelost [ afbeelding ]
Ghehequote:Op woensdag 18 december 2013 21:51 schreef Faux. het volgende:
verdomme je vindt dat plaatje wel leuk he
[..]
[..]
donniequote:
die hebben we afgeschaft. lang geleden al.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik zou mod moeten worden, niet van één forum, gewoon all-round.
ik ben spesjiaaquote:Op woensdag 18 december 2013 21:52 schreef Faux. het volgende:
[..]
die hebben we afgeschaft. lang geleden al.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:54 schreef Faux. het volgende:
in de DPS zijn nog veel meer knopjes donnie
Faux. is tantoe lekkerquote:Op woensdag 18 december 2013 21:54 schreef Bitterlemon het volgende:
Faux. kan LB gewoon minuuthosselen.
ik weet niet eens wat dit isquote:Op woensdag 18 december 2013 21:54 schreef Faux. het volgende:
in de DPS zijn nog veel meer knopjes donnie
Zullen we?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:56 schreef Myraela het volgende:
Ik zag net datende downies bij de undateables. Mijn dag is weer goed.
De DPS is de FOK!hemel der knopjes.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat dit is
Ohquote:Op woensdag 18 december 2013 21:58 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
De DPS is de FOK!hemel der knopjes.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:58 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
De DPS is de FOK!hemel der knopjes.
quote:
waddan?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:01 schreef Faux. het volgende:
Weet je wat echt hilarisch is trouwens. Faux. die een 1 april-grap uithaalt toen-ie twaalf was. Hier. Op de FP.
Link?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:01 schreef Faux. het volgende:
Weet je wat echt hilarisch is trouwens. Faux. die een 1 april-grap uithaalt toen-ie twaalf was. Hier. Op de FP.
Toen ik nog jong en onwetend was dacht ik dat het 'leuk' was om mijn eigen 1 april-grap als artikel op de FP te zetten.quote:
je gaat maar zoeken in de DPSquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
Toen ik nog jong en onwetend was dacht ik dat het 'leuk' was om mijn eigen 1 april-grap als artikel op de FP te zetten.
quote:
Zat je op je twaalfde al in de crew?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
Toen ik nog jong en onwetend was dacht ik dat het 'leuk' was om mijn eigen 1 april-grap als artikel op de FP te zetten.
Ik zoek meequote:
Ik schaam me doodquote:
quote:dit bericht kan niet worden weergegeven
Het bericht dat je probeert te bekijken is niet beschikbaar. Mogelijk is het nog niet gepubliceerd of is een verwijzende link verouderd.
Jaquote:Op woensdag 18 december 2013 22:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ben ik de enige die 'm niet kan inzien?
EAquote:Op woensdag 18 december 2013 22:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ach. EA die open source gaat, goed verzonnen wel.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:14 schreef Faux. het volgende:
Dat artikel heeft geloof ik ook echt als breaking news op elke subsite gestaan. Want vinkjes zijn er om aangevinkt te worden.
quote:
DMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |