Nee die snappen het totaal niet en gaan dan maar lachenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef Funzel het volgende:
Misschien vinden andere mensen zulke dingen wel grappig.
Ik doe soms een geitje na in de bios, mag zeker ook niet?!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:33 schreef Gatsby het volgende:
Hallo FOKKERS,
In de bios zijn er altijd van die mensen die tijdens een scène waar iets vreselijks gebeurd moeten lachen.
Groet,
Gatsby
Mja ik snap welk volk je bedoeld ja. Kan soms wel storend zijn ja, maar het valt mij eigenlijk nooit op als ik goed in de film zit.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef Gatsby het volgende:
[..]
Nee die snappen het totaal niet en gaan dan maar lachen
Haha daar zou ik ook wel om kunnen lachen in de bios.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef LostFormat het volgende:
Ik moest in de bios lachen toen er een kerel z'n eigen arm opraapte in de openingsscene van saving private ryan.
Ik werd verontwaardigd aangekeken.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef Funzel het volgende:
[..]
Haha daar zou ik ook wel om kunnen lachen in de bios.
Mag meesterberen wel?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Erger zijn mensen die tijdens de film steeds praten. Super irritant.
En dan, in order: popcornvreters, whatsappers (steeds het oplichten van die mobieltjes), weer popcornvreters, kuchers, giegelaars, bewegers, mompelaars en popcornvreters.
quote:
Een film kan tegenvallen, dat weet je van te voren ook niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
Gewoon stil zitten, is dat nu teveel gevraagd? Als je er steeds doorheen praat interesseert die film je dus blijkbaar geen ruk, waarom ga je dan heen? Nu ben je alleen andere mensen tot last met je geleuter. Daar betaal je geen 15 euro voor.
Voor de sfeer kun je het wel doen. 't heeft wel wat, die algehele bioscoopbeleving: het 10 minuten in de rij bij de kassa moeten wachten en je ergeren aan de voordringers, de zaal met supermooi dolby surround, mooi groot beeld, de kutstoelen, de peperdure cola en popcorn, en het gekloot in de parkeergarage natuurlijk, waar nooit plek is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |