Ik heb al een relatie, dus hoef niks aan niemand te vragenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef jatochneetoch het volgende:
Als het je te lang duurt vraag je het toch zelf
Echt?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:31 schreef Luxuria het volgende:
Als ik met iemand wil daten vraag ik het zelf wel
Ik ga echt geen 1,5 maand op een man wachten totdat hij iets vraagt.
Ja ik heb nog nooit een afwijzing daarop gehadquote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Echt?![]()
Respect voor jouw lef dan! Ben je tot nu toe succesvol geweest?
Nou in principe maakt het niet uit, al was ik wel nieuwsgierig naar het uitvragen van volstrekt vreemden op social media als facebook, linkedin etcquote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Vanaf welk moment bedoel je dat. Vanaf het eerste chatcontact of ontmoeting in de bar dus? En dan hoelang totdat je vraagt of ze een drankje willen drinken dus? Weet wel dat het bij een ex minimaal 3 maanden heeft geduurd maar die had nog een vriend toen. Voor de rest over het algemeen vrij vlot volgens mij wel. Misschien een keer een maand als ze verder weg woonde. Of tijdens het uitgaan dat het langer duurde voordat ik haar weer zag daar.
Haha echt goed!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja ik heb nog nooit een afwijzing daarop gehadmaar ik heb ook altijd goed in de gaten of de ander me leuk vindt of niet.
Ik weet nog een paar maanden geleden had ik een date gehad met iemand, wat ik had gevraagd, daarop wilde ik afwachten of hij mij voor een tweede keer zou vragen. Maar na een week had ik al geen geduld meer en heb ik het zelf maar weer gevraagd
Volstrekt vreemden heb ik alleen via paiq en vroeger via een chatprogramma aangesproken en uitgevraagd. Nooit via facebook e.d., dan was dat contact er al als ze daar wel in stonden. Maar het is gewoon het simpele riedeltje meestal van: kijken of hij/zij interesse heeft en als dat zo lijkt dan gewoon redelijk direct vragen. En als dat niet zo is dan kijken of dat nog kan omslaan en anders afhaken imo. Via internet is zoiets juist heel simpel. Of kan simpel zijn in ieder geval.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nou in principe maakt het niet uit, al was ik wel nieuwsgierig naar het uitvragen van volstrekt vreemden op social media als facebook, linkedin etc
Nee, heb het nooit zelf direct gevraagd, te schijterig en vaak denk ik: als hij zoveel interesse heeft dan vraagt hij het zelf wel en anders heeft hij geen interesse...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:42 schreef Luxuria het volgende:
En op je tweede vraag, ik heb wel met iemand contact gezocht via Facebook, die ik in het echt wel eens gezien had maar nooit gesproken.
Heb in een bericht o.a. gezegd dat hij me een leuke vent leek. Dat was wederzijds en na 1 of 2 weken contact had ik gevraagd of hij een keer wilde afspreken.
Ik vind dat zelf juist erg leuk om te doen als ik echt interesse in iemand heb.
Met iemand afspreken van internet die ik nog nooit in het echt gezien heb zal ik niet snel doen.
En jij dan?
Ditquote:Op woensdag 18 december 2013 21:31 schreef Luxuria het volgende:
Als ik met iemand wil daten vraag ik het zelf wel
Ik ga echt geen 1,5 maand op een man wachten totdat hij iets vraagt.
Haha dat vind ik altijd wel mooi dat laatste, het juiste bericht op het juiste momentquote:Op woensdag 18 december 2013 21:59 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nee, heb het nooit zelf direct gevraagd, te schijterig en vaak denk ik: als hij zoveel interesse heeft dan vraagt hij het zelf wel en anders heeft hij geen interesse...![]()
Bij mijn huidige vriend (ken ik via via) stuurde ik het juiste berichtje op facebook op het juiste moment (Ik stelde hem een vraag over iets) en vanaf toen raakte we aan de praat en toen vroeg hij het zelf.
Awwquote:Op donderdag 19 december 2013 00:22 schreef tjoptjop het volgende:
Ik raak in paniek wanneer een vrouw me uitvraagt
Het ergste is nog dat sommige vrouwen het schattig vondenquote:Op donderdag 19 december 2013 11:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
AwwGeen keihard rationeel financieel besef wat er binnenkomt om te beseffen dat dat een goed iets is?
Op zich is het bij mij niet echt een kwestie van niet durven, als ik een vrouw zie waar ik echt direct een wow gevoel van krijg, dan zal het me worst wezen en stap ik gewoon op haar af. Maar meestal is dat dan wel iemand die ik niet ken. Dan boeit het allemaal niet zo, blauwtje lopen, jammer dan. Been there, done that. Echter is het iemand uit mijn (directe) omgeving, dan wordt het toch een ander verhaal. Dan wil ik toch liever eerst de kat uit de boom kijken, voordat ik een stap zet. Maar dat is dan dus meer om bijvoorbeeld awkward situaties in de toekomst te vermijden, als je diegene regelmatig ziet. Als ik in zo'n geval het idee heb dat de interesse niet geheel wederzijds is dan hou ik het gewoon voor me.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:51 schreef sausagin het volgende:
Zo lang ze geen duidelijke interesse toont durf ik het niet.
Zolang het maar een goede afloop heeftquote:Op donderdag 19 december 2013 13:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat sommige vrouwen het schattig vonden
Niet significant anders dan wanneer ik het initiatief neem. Dus in zoverre maakt het niet zoveel uit neequote:Op donderdag 19 december 2013 16:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zolang het maar een goede afloop heeft.
neequote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef jatochneetoch het volgende:
Als het je te lang duurt vraag je het toch zelf
Ik zeg niet dat vrouwen dat niet behoren te doen, maar dat ik het niet DURF te doenquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee
want vrouwen "behoren dat niet te doen"_______________________________________!
Tja als hij er ook zo over denkt dan heb je een vicieuze cirkel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:00 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat vrouwen dat niet behoren te doen, maar dat ik het niet DURF te doen
Christ 2 jaar lamg dagelijks contact, waar geb je het al die tijd over gehad?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:42 schreef BenX_95 het volgende:
Nou TS, anderhalve maand is niet erg lang hoor. Ik heb er 2 jaar over gedaan voordat ik mijn crush uit durfde te vragen. In de tussentijd hadden we dagelijks enkele uren contact via whatsapp, deden we allerlei dingen samen, waren we hele goede vrienden, we knuffelden vaak en lang en op een gegeven moment zoenden we ook. Toch durfde ik het pas 3 maanden geleden aan om haar uit te vragen. Gelukkig zei ze ja.
Volgens mij heb jij het over een ander soort uitvragen dan TS. Je hebt in die twee jaar toch met haar afgesproken?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:42 schreef BenX_95 het volgende:
Nou TS, anderhalve maand is niet erg lang hoor. Ik heb er 2 jaar over gedaan voordat ik mijn crush uit durfde te vragen. In de tussentijd hadden we dagelijks enkele uren contact via whatsapp, deden we allerlei dingen samen, waren we hele goede vrienden, we knuffelden vaak en lang en op een gegeven moment zoenden we ook. Toch durfde ik het pas 3 maanden geleden aan om haar uit te vragen. Gelukkig zei ze ja.
Van alles en nog wat, dat weet ik echt niet meer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Christ 2 jaar lamg dagelijks contact, waar geb je het al die tijd over gehad?
Niet echt, weleens winkelen ofzo, maar dat was op haar initiatief.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:36 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het over een ander soort uitvragen dan TS. Je hebt in die twee jaar toch met haar afgesproken?
Maar is dat ook de man waar jij wat van wil moet je jezelf afvragen.quote:Op zondag 22 december 2013 17:40 schreef vera166 het volgende:
Ik zou nooit zelf een man mee uitvragen, zou wel overduidelijke hints geven maar nooit zelf vragen.
Te lui voor, te onzeker voor, weet ik veel waar het aan ligt. Vooral als ik zelf toch nog niet echt verliefd ben en hij onderneemt maar niks, voor hem duizend anderen. En dit bedoel ik niet arrogantik ben een vrouw en vrouwen ontbreekt het nooit aan aandacht geloof ik. Er is altijd wel een man die wat wil.
Ja klopt.quote:Op zondag 22 december 2013 17:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar is dat ook de man waar jij wat van wil moet je jezelf afvragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |