Ik heb al een relatie, dus hoef niks aan niemand te vragenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef jatochneetoch het volgende:
Als het je te lang duurt vraag je het toch zelf
Echt?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:31 schreef Luxuria het volgende:
Als ik met iemand wil daten vraag ik het zelf wel
Ik ga echt geen 1,5 maand op een man wachten totdat hij iets vraagt.
Ja ik heb nog nooit een afwijzing daarop gehadquote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Echt?![]()
Respect voor jouw lef dan! Ben je tot nu toe succesvol geweest?
Nou in principe maakt het niet uit, al was ik wel nieuwsgierig naar het uitvragen van volstrekt vreemden op social media als facebook, linkedin etcquote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Vanaf welk moment bedoel je dat. Vanaf het eerste chatcontact of ontmoeting in de bar dus? En dan hoelang totdat je vraagt of ze een drankje willen drinken dus? Weet wel dat het bij een ex minimaal 3 maanden heeft geduurd maar die had nog een vriend toen. Voor de rest over het algemeen vrij vlot volgens mij wel. Misschien een keer een maand als ze verder weg woonde. Of tijdens het uitgaan dat het langer duurde voordat ik haar weer zag daar.
Haha echt goed!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja ik heb nog nooit een afwijzing daarop gehadmaar ik heb ook altijd goed in de gaten of de ander me leuk vindt of niet.
Ik weet nog een paar maanden geleden had ik een date gehad met iemand, wat ik had gevraagd, daarop wilde ik afwachten of hij mij voor een tweede keer zou vragen. Maar na een week had ik al geen geduld meer en heb ik het zelf maar weer gevraagd
Volstrekt vreemden heb ik alleen via paiq en vroeger via een chatprogramma aangesproken en uitgevraagd. Nooit via facebook e.d., dan was dat contact er al als ze daar wel in stonden. Maar het is gewoon het simpele riedeltje meestal van: kijken of hij/zij interesse heeft en als dat zo lijkt dan gewoon redelijk direct vragen. En als dat niet zo is dan kijken of dat nog kan omslaan en anders afhaken imo. Via internet is zoiets juist heel simpel. Of kan simpel zijn in ieder geval.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nou in principe maakt het niet uit, al was ik wel nieuwsgierig naar het uitvragen van volstrekt vreemden op social media als facebook, linkedin etc
Nee, heb het nooit zelf direct gevraagd, te schijterig en vaak denk ik: als hij zoveel interesse heeft dan vraagt hij het zelf wel en anders heeft hij geen interesse...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:42 schreef Luxuria het volgende:
En op je tweede vraag, ik heb wel met iemand contact gezocht via Facebook, die ik in het echt wel eens gezien had maar nooit gesproken.
Heb in een bericht o.a. gezegd dat hij me een leuke vent leek. Dat was wederzijds en na 1 of 2 weken contact had ik gevraagd of hij een keer wilde afspreken.
Ik vind dat zelf juist erg leuk om te doen als ik echt interesse in iemand heb.
Met iemand afspreken van internet die ik nog nooit in het echt gezien heb zal ik niet snel doen.
En jij dan?
Ditquote:Op woensdag 18 december 2013 21:31 schreef Luxuria het volgende:
Als ik met iemand wil daten vraag ik het zelf wel
Ik ga echt geen 1,5 maand op een man wachten totdat hij iets vraagt.
Haha dat vind ik altijd wel mooi dat laatste, het juiste bericht op het juiste momentquote:Op woensdag 18 december 2013 21:59 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nee, heb het nooit zelf direct gevraagd, te schijterig en vaak denk ik: als hij zoveel interesse heeft dan vraagt hij het zelf wel en anders heeft hij geen interesse...![]()
Bij mijn huidige vriend (ken ik via via) stuurde ik het juiste berichtje op facebook op het juiste moment (Ik stelde hem een vraag over iets) en vanaf toen raakte we aan de praat en toen vroeg hij het zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |