abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134422520
Naar aanleiding van een topic waarbij iemand aangaf dat ze pas na 1,5 maand van de man in kwestie had gehoord, vroeg ik mij af hoe lang de mannen hier maximaal hebben gewacht tot ze een vrouw uit hebben gevraagd en waarom. Verder vroeg ik mij af of je ook bewust wacht met daten tot bijv. kerst/nieuwjaar voorbij is.

En hoe zit het met iemand die je alleen van social media kent en verder niet irl? zou je die zomaar uitvragen?

[ Bericht 14% gewijzigd door MangoLotion op 18-12-2013 21:35:17 ]
pi_134422868
Als het je te lang duurt vraag je het toch zelf :|W
pi_134422927
Ik zal nooit een vrouwtje mee uit kunnen vragen in verband met mijn selectief mutisme.
pi_134423102
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef jatochneetoch het volgende:
Als het je te lang duurt vraag je het toch zelf :|W
Ik heb al een relatie, dus hoef niks aan niemand te vragen ;)

Als ik niet in een relatie zou zitten, dan weet ik niet of ik het durf om zomaar een man mee uit te vragen. Want als het lang duurt, zou ik denken dat hij geen interesse heeft.
  woensdag 18 december 2013 @ 21:31:13 #5
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_134423114
Als ik met iemand wil daten vraag ik het zelf wel ;)
Ik ga echt geen 1,5 maand op een man wachten totdat hij iets vraagt.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_134423198
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:31 schreef Luxuria het volgende:
Echt? :D
Respect voor jouw lef dan! Ben je tot nu toe succesvol geweest?
  woensdag 18 december 2013 @ 21:36:25 #7
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134423508
Vanaf welk moment bedoel je dat. Vanaf het eerste chatcontact of ontmoeting in de bar dus? En dan hoelang totdat je vraagt of ze een drankje willen drinken dus? Weet wel dat het bij een ex minimaal 3 maanden heeft geduurd maar die had nog een vriend toen. Voor de rest over het algemeen vrij vlot volgens mij wel. Misschien een keer een maand als ze verder weg woonde. Of tijdens het uitgaan dat het langer duurde voordat ik haar weer zag daar.
we dan
pi_134423618
Ik ben echt slecht in het opvangen van signalen en ik vind het moeilijk als ik een relatie zou aangaan met een lekkere collega. Not Sure if i would take the risk...

Bij sommige vrouwen duurt het ook soms ook maanden zelfs jaren voordat ze verliefd worden omdat ze de betreffende persoon dan beter kennen.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
  woensdag 18 december 2013 @ 21:37:55 #9
206580 Luxuria
pi_134423629
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Echt? :D
Respect voor jouw lef dan! Ben je tot nu toe succesvol geweest?
Ja ik heb nog nooit een afwijzing daarop gehad :) maar ik heb ook altijd goed in de gaten of de ander me leuk vindt of niet.

Ik weet nog een paar maanden geleden had ik een date gehad met iemand, wat ik had gevraagd, daarop wilde ik afwachten of hij mij voor een tweede keer zou vragen. Maar na een week had ik al geen geduld meer en heb ik het zelf maar weer gevraagd :P
pi_134423643
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Vanaf welk moment bedoel je dat. Vanaf het eerste chatcontact of ontmoeting in de bar dus? En dan hoelang totdat je vraagt of ze een drankje willen drinken dus? Weet wel dat het bij een ex minimaal 3 maanden heeft geduurd maar die had nog een vriend toen. Voor de rest over het algemeen vrij vlot volgens mij wel. Misschien een keer een maand als ze verder weg woonde. Of tijdens het uitgaan dat het langer duurde voordat ik haar weer zag daar.
Nou in principe maakt het niet uit, al was ik wel nieuwsgierig naar het uitvragen van volstrekt vreemden op social media als facebook, linkedin etc :P
pi_134423709
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ja ik heb nog nooit een afwijzing daarop gehad :) maar ik heb ook altijd goed in de gaten of de ander me leuk vindt of niet.

Ik weet nog een paar maanden geleden had ik een date gehad met iemand, wat ik had gevraagd, daarop wilde ik afwachten of hij mij voor een tweede keer zou vragen. Maar na een week had ik al geen geduld meer en heb ik het zelf maar weer gevraagd :P
Haha echt goed! :D
pi_134423770
Je kunt ook aan de man vragen om iets leuks te gaan doen. Het hoeft niet steeds van een kant te komen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  woensdag 18 december 2013 @ 21:41:25 #13
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134423899
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Nou in principe maakt het niet uit, al was ik wel nieuwsgierig naar het uitvragen van volstrekt vreemden op social media als facebook, linkedin etc :P
Volstrekt vreemden heb ik alleen via paiq en vroeger via een chatprogramma aangesproken en uitgevraagd. Nooit via facebook e.d., dan was dat contact er al als ze daar wel in stonden. Maar het is gewoon het simpele riedeltje meestal van: kijken of hij/zij interesse heeft en als dat zo lijkt dan gewoon redelijk direct vragen. En als dat niet zo is dan kijken of dat nog kan omslaan en anders afhaken imo. Via internet is zoiets juist heel simpel. Of kan simpel zijn in ieder geval.
we dan
  woensdag 18 december 2013 @ 21:42:10 #14
206580 Luxuria
pi_134423955
En op je tweede vraag, ik heb wel met iemand contact gezocht via Facebook, die ik in het echt wel eens gezien had maar nooit gesproken.
Heb in een bericht o.a. gezegd dat hij me een leuke vent leek. Dat was wederzijds en na 1 of 2 weken contact had ik gevraagd of hij een keer wilde afspreken.

Ik vind dat zelf juist erg leuk om te doen als ik echt interesse in iemand heb.
Met iemand afspreken van internet die ik nog nooit in het echt gezien heb zal ik niet snel doen.

En jij dan?
  woensdag 18 december 2013 @ 21:46:11 #15
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_134424222
Zojuist iemand uitgevraagd (via Facebook) die ik ooit 8 jaar geleden op een feestje heb ontmoet en dat is gelukt.

Hij likete wel veel van mijn posts...
pi_134424632
Vraag het zelf, opgelost
  woensdag 18 december 2013 @ 21:52:26 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_134424736
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_134425278
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:42 schreef Luxuria het volgende:
En op je tweede vraag, ik heb wel met iemand contact gezocht via Facebook, die ik in het echt wel eens gezien had maar nooit gesproken.
Heb in een bericht o.a. gezegd dat hij me een leuke vent leek. Dat was wederzijds en na 1 of 2 weken contact had ik gevraagd of hij een keer wilde afspreken.

Ik vind dat zelf juist erg leuk om te doen als ik echt interesse in iemand heb.
Met iemand afspreken van internet die ik nog nooit in het echt gezien heb zal ik niet snel doen.

En jij dan?
Nee, heb het nooit zelf direct gevraagd, te schijterig en vaak denk ik: als hij zoveel interesse heeft dan vraagt hij het zelf wel en anders heeft hij geen interesse... :@

Bij mijn huidige vriend (ken ik via via) stuurde ik het juiste berichtje op facebook op het juiste moment (Ik stelde hem een vraag over iets) en vanaf toen raakte we aan de praat en toen vroeg hij het zelf. :P
pi_134425903
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:31 schreef Luxuria het volgende:
Dit :D! :')
Ja doei.
  woensdag 18 december 2013 @ 22:11:12 #20
206580 Luxuria
pi_134426091
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:59 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Nee, heb het nooit zelf direct gevraagd, te schijterig en vaak denk ik: als hij zoveel interesse heeft dan vraagt hij het zelf wel en anders heeft hij geen interesse... :@

Bij mijn huidige vriend (ken ik via via) stuurde ik het juiste berichtje op facebook op het juiste moment (Ik stelde hem een vraag over iets) en vanaf toen raakte we aan de praat en toen vroeg hij het zelf. :P
Haha dat vind ik altijd wel mooi dat laatste, het juiste bericht op het juiste moment :P

Ik heb altijd zoiets van: nee heb je, ja kun je krijgen. En ik vraag het alleen als ik iemand echt leuk vind. Mocht diegene nee zeggen, is dat wel duidelijk, dan weet ik waar ik aan toe ben en kan ik hem loslaten.
pi_134434614
Dus stereotypen jegens vrouwen zijn seksistisch en achterhaald, maar de man moet zich nog wel steeds aan het klassieke rolmodel houden?

*iets met hypocrisie enzo*
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_134434726
Ik raak in paniek wanneer een vrouw me uitvraagt :')
  donderdag 19 december 2013 @ 00:28:31 #23
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_134434975
ik vroeg mijn.vriendin die ik via social media ken al na een week uit. na een maand hadden we officieel iets.
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
pi_134435884
Zo lang ze geen duidelijke interesse toont durf ik het niet.
sd
  donderdag 19 december 2013 @ 02:53:07 #25
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_134438251
Toen ik in een dating fase zat, chatte ik een uurtje, max. anderhalf, en daarna vroeg ik of ze zin hadden om af te spreken. Ik denk dat driekwart dan zei: nee, ik ken je niet goed genoeg. Die kapte ik af, en wenste ze succes verder. Met de rest sprak ik af.

Ik wil gewoon zo snel mogelijk een vrouw zien, kan met een biertje of koffie, na het werk of zo. Want ik wil snel weten of het klikt of niet.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')