KLB is gewoon een grote baggerplek geworden, het wordt tijd dat er eens iets gebeurt daar.quote:
Hetzelfde geldt voor ONZ hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 18:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
KLB is gewoon een grote baggerplek geworden, het wordt tijd dat er eens iets gebeurt daar.
Maar ik kom nooit meer in KLB ik heb daar geen zeggenschapquote:Op woensdag 18 december 2013 18:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij moet op me stemmen, dan ben ik de enige met 2 stemmen voor beste user. Hier dus: KLB / KLB-verkiezingen 2014
Hee hee, een aantal users proberen nog kwaliteit te behouden en parels te maken.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor ONZ hoor.
Ik zal eens een kloon aanmaken en wat positieve energie brengen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
KLB is gewoon een grote baggerplek geworden, het wordt tijd dat er eens iets gebeurt daar.
Nee, vind ik niet. Daar vind ik het geleidelijk beter gaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor ONZ hoor.
Nee hoor, lekker zichzelf op laten eten en toekijken vanuit de normale fora.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
De hamvraag is nu of het lekker beft.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:29 schreef Faux. het volgende:
En anders maken we gewoon een nieuw forum aan. FAU. Dat bekt wel lekker toch?
Dit, ze zijn veel te streng. Topics die KLB KLB maken worden gesloten.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
Dat komt door dat gehuil om verzonnen topics, terwijl cliché 13 in een dozijn bullshit over het OV wel mag.
mja, Afsluitdijk hé.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit, ze zijn veel te streng. Topics die KLB KLB maken worden gesloten.
Mja, de bijbehorende rellen zijn wat minder.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee hoor, lekker zichzelf op laten eten en toekijken vanuit de normale fora.
Rellen op een internetforumquote:Op woensdag 18 december 2013 18:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mja, de bijbehorende rellen zijn wat minder.
Lekker laten gaan. Sinds FOK! is er gezeik in KLB. Het hoort er nou eenmaal bijquote:Op woensdag 18 december 2013 18:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, je hebt een vriend.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:37 schreef Myraela het volgende:
Vriend is laat thuis, eten is al bijna klaar. Godverdomme
/huisvrouw
Rellen maken het juist leuk.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
leuke ui sirquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |