KLB is gewoon een grote baggerplek geworden, het wordt tijd dat er eens iets gebeurt daar.quote:
Hetzelfde geldt voor ONZ hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 18:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
KLB is gewoon een grote baggerplek geworden, het wordt tijd dat er eens iets gebeurt daar.
Maar ik kom nooit meer in KLB ik heb daar geen zeggenschapquote:Op woensdag 18 december 2013 18:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij moet op me stemmen, dan ben ik de enige met 2 stemmen voor beste user. Hier dus: KLB / KLB-verkiezingen 2014
Hee hee, een aantal users proberen nog kwaliteit te behouden en parels te maken.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor ONZ hoor.
Ik zal eens een kloon aanmaken en wat positieve energie brengen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
KLB is gewoon een grote baggerplek geworden, het wordt tijd dat er eens iets gebeurt daar.
Nee, vind ik niet. Daar vind ik het geleidelijk beter gaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor ONZ hoor.
Nee hoor, lekker zichzelf op laten eten en toekijken vanuit de normale fora.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
De hamvraag is nu of het lekker beft.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:29 schreef Faux. het volgende:
En anders maken we gewoon een nieuw forum aan. FAU. Dat bekt wel lekker toch?
Dit, ze zijn veel te streng. Topics die KLB KLB maken worden gesloten.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
Dat komt door dat gehuil om verzonnen topics, terwijl cliché 13 in een dozijn bullshit over het OV wel mag.
mja, Afsluitdijk hé.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit, ze zijn veel te streng. Topics die KLB KLB maken worden gesloten.
Mja, de bijbehorende rellen zijn wat minder.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee hoor, lekker zichzelf op laten eten en toekijken vanuit de normale fora.
Rellen op een internetforumquote:Op woensdag 18 december 2013 18:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mja, de bijbehorende rellen zijn wat minder.
Lekker laten gaan. Sinds FOK! is er gezeik in KLB. Het hoort er nou eenmaal bijquote:Op woensdag 18 december 2013 18:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, je hebt een vriend.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:37 schreef Myraela het volgende:
Vriend is laat thuis, eten is al bijna klaar. Godverdomme
/huisvrouw
Rellen maken het juist leuk.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
leuke ui sirquote:
Dank u!quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik bedoel er niks mee, maar je had me best op de hoogte kunnen stellen. Was ik nooit begonnen met het flirten.
Was je aan het flirten?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik bedoel er niks mee, maar je had me best op de hoogte kunnen stellen. Was ik nooit begonnen met het flirten.
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
Veel succes met deze ijskoningin, ik krijg er niks in. Letterlijk en figuurlijk.
Mijn UI is eeuwig. Hoewel m'n oude het ook lang heeft volgehoudenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dank u!
Ik heb er lang over moeten denken, maar het is gelukt!
En die van u ook, al...altijd?
Klopt jaquote:Op woensdag 18 december 2013 18:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
Mijn UI is eeuwig. Hoewel m'n oude het ook lang heeft volgehouden
Hoe?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klopt ja![]()
Heb jij ooit veel CS1.6 gedaan? o.o
Hey Myraela,quote:
Ik heb het geprobeerd,quote:Op woensdag 18 december 2013 18:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
Veel succes met deze ijskoningin, ik krijg er niks in. Letterlijk en figuurlijk.
Godverdommequote:Op woensdag 18 december 2013 18:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hey Myraela,
Ik was laatst 's nachts naar huis aan het fietsen, en ik wilde een ster voor ons uitkiezen, dat vond ik wel zo romantisch. Dus ik keek naar de lucht, maar ik zag geen sterren... dus ik maar turen en turen, en ik besloot maar de maan te kiezen, want die was er altijd...toch? Nee, zelfs de maan zag ik niet. Ik begreep het niet, het was helemaal donker en ik wist niet waarom...
Maar toen begreep ik het, alles was donker, omdat jij het licht in mijn leven bent.
gr
Je bent zelf een wat hierboven staat.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:48 schreef Rezania het volgende:
¤650,- voor een plastic bak met wat elektroden eraan. Vind je het logisch dat onderzoek zo duur is.
Een plastic bak waar je stroom op kunt zetten? kquote:Op woensdag 18 december 2013 18:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je bent zelf een wat hierboven staat.
haha ja en niet alleen dat maar je bent ook een sponsquote:Op woensdag 18 december 2013 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een plastic bak waar je stroom op kunt zetten? k
HEE REZANIA KLIK HIERquote:Op woensdag 18 december 2013 18:48 schreef Rezania het volgende:
¤650,- voor een plastic bak met wat elektroden eraan. Vind je het logisch dat onderzoek zo duur is.
FOK!rellen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Rellen op een internetforum. Kom op man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |