Mensen die badkamers op slot doenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:39 schreef eend112 het volgende:
Ja man, ik neuk mijn vriendin ook altijd met de deur open als er mensen thuis zijn
Weet niet! Ik ben volgende week aan de beurt.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
De echte vraag is natuurlijk: hoe groot was de piemel van haar vriendje?
wel baby gurl trust me kquote:
Bullshit, pics or it didnt happen jij kan toch niks bewijzen of welquote:Op donderdag 5 december 2013 17:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De OP is op waarheid gebaseerd, de posts eronder zijn ingekleurd.
Waar moet ik precies foto's van maken dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:48 schreef Hekwerk het volgende:
[..]
Bullshit, pics or it didnt happen jij kan toch niks bewijzen of wel
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wacht, dus dat verhaal is niet waar??
Godver
van haar stinkende kutquote:Op donderdag 5 december 2013 17:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waar moet ik precies foto's van maken dan?
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]Ik weet zeker dat het er hartstikke goed uitziet hoor.
Je bedoelt dus je eigen zusje?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
De antiklacht is natuurlijk dat ik hun dochter straks keihard ga neuken.
Waarom zou ze anders haar vrienden zo fierig bevredigen tenzij haar kut als de dood stinktquote:Op donderdag 5 december 2013 17:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]Ik weet zeker dat het er hartstikke goed uitziet hoor.
Nee, de dochter van m'n zusje. En met straks bedoel ik over een aantal jaar. Hopelijk niet te lang, ik ben net een shotgun.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:53 schreef practics het volgende:
[..]
[..]
Je bedoelt dus je eigen zusje?
Je hoort zelf in de ''afdeling sterke verhalen''quote:Op donderdag 5 december 2013 17:53 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Deze hoort in de "afdeling sterke verhalen''
De beoordeling is op waarnemingen gebaseerd hoor. Weet niet, misschien houdt die kerel niet van vagijn en doet hij alsof het een kerel is.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:54 schreef aequus het volgende:
[..]
Waarom zou ze anders haar vrienden zo fierig bevredigen tenzij haar kut als de dood stinkt
Ik ga m'n neef toch niet de nek omdraaienquote:Op donderdag 5 december 2013 17:55 schreef Hekwerk het volgende:
Ik haar vriendje z'n nek omgedraait, beetje shit doen terwijl ik een verdieping lager zit met de deur open :s
Wacht wat?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ga m'n neef toch niet de nek omdraaien!
Of misschien wilde ze spermazoiden in haar gezicht om die kut hihi geur te verminderenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De beoordeling is op waarnemingen gebaseerd hoor. Weet niet, misschien houdt die kerel niet van vagijn en doet hij alsof het een kerel is.
Werkt dat danquote:Op donderdag 5 december 2013 17:57 schreef aequus het volgende:
[..]
Of misschien wilde ze spermazoiden in haar gezicht om die kut [hihi] geur te verminderen
Oké muil houden nu!!!quote:
waarom niet?quote:
Vertel mij hier eens meer over.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:58 schreef aequus het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, daarom moet ik mijn vriendin ook elke dag een facial geven
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee, de dochter van m'n zusje. En met straks bedoel ik over een aantal jaar. Hopelijk niet te lang, ik ben net een shotgun.
Vraag het aan je vriendin of zusje aangezien je toch op haar geiltquote:Op donderdag 5 december 2013 17:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vertel mij hier eens meer over.
Ik zet geen foto's op internet.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:03 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Dit schreeuwt natuurlijk om pics, van je zusje.
Per post mag natuurlijk ook. Ik DM je m'n adres wel even.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zet geen foto's op internet.
Per DM dan... liefst met telefoon gegeven enzulksquote:Op donderdag 5 december 2013 18:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zet geen foto's op internet.
Ik heb haar telefoonnummer niet eensquote:Op donderdag 5 december 2013 18:06 schreef practics het volgende:
[..]
Per DM dan... liefst met telefoon gegeven enzulks![]()
Heb ook nog wel wat anti stink kut middelen in huis
Vind wel dat ze het postuur heeft voor stoelendans! Mits m'n vader haar heeft aangeleerd wat m'n moeder kan, zou het helemaal goed moeten komenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:20 schreef HSG het volgende:
Je zusje heeft in ieder geval talent.
En pics van je zusje.
Als zij die postuur heeft.... laat maar zitten dan.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vind wel dat ze het postuur heeft voor stoelendans! Mits m'n vader haar heeft aangeleerd wat m'n moeder kan, zou het helemaal goed moeten komen.
Ik kan geen foto's op internet zetten, daarvoor heb ik er niet genoeg van.
Oh jammer, ik vond jou een prominente zwager!quote:Op donderdag 5 december 2013 18:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Als zij die postuur heeft.... laat maar zitten dan.
Sorry maar hou niet van zware relaties.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh jammer, ik vond jou een prominente zwager!
Jij bent toch ook echt een downpatientje he, tering.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:56 schreef wickedmen het volgende:
TS fantaseert over zijn zusje die iemand anders pijpt.
[ afbeelding ]
Nou, ze dacht dat ik het meende toen ik zei dat je vagijn daardoor niet gaat stinken.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:29 schreef HulkHeld het volgende:
Je zusje pijpt jouw neef, wat is er mis met haar?
Dus anders had haar neef haar effe geneukt, wtf is er mis met jullie familie ?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nou, ze dacht dat ik het meende toen ik zei dat je vagijn daardoor niet gaat stinken.
snitches get stitchesquote:Op donderdag 5 december 2013 18:31 schreef GhpH het volgende:
Verzonnen. Anders aangifte want ze is 15.
helemaal niks! Mijn broer en zijn vrouw (tevens mijn tante) kunnen dit beamen. Zij zitten sporadisch op FOK!quote:Op donderdag 5 december 2013 18:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dus anders had haar neef haar effe geneukt, wtf is er mis met jullie familie ?
ehm. dankje?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:43 schreef Tijgerprint92 het volgende:
Ts strooit mindfucks zoals Roadtrip kuttopics strooit
Je raakt opgewonden van een verhaalquote:Op donderdag 5 december 2013 18:44 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Ik ben 16 dus ik mag dit nog legaal geil vinden.
* TS gaat over op de fapfantasiemodusquote:Op donderdag 5 december 2013 17:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
Sinds 3 weken zijn ouders weg en zit ik alleen in huis met m'n zusje van 15, heel leuk, zolang gesprekken niet vaker dat éénmaal weeks plaatsvinden. Afgelopen dinsdag had ik dus een gesprek met m'n zusje over anatomie (ik geef haar bijles, weet ook niet meer hoe we bij dat onderwerp beland raakten), waarin ik haar wijsmaakte dat sperma in het gezicht een stinkende vagina voorkomt. Ik dacht dat ze wel doorhad dat het een grapje was, ik zei er zelfs bij dat het komt doordat 'je lichaam zo meer in balans is in het ontvangen van extra stoffen'. Nou, niet dus. Gisteravond liep ik de badkamer binnen om even een snel fapje te plegen
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
zie ik haar haar vriendje pijpen en laat hem net op dat moment zijn lading in haar bek lozen! Vervolgens slikt ze het gauw door en trekt K. Fed (ja, daar lijkt hij op) zijn broek op en doet alsof er niks aan de hand is. Heb de snol aan de arm meegetrokken en gevraagd wat de neuq ze daar zaten te doen, zegt ze 'voorkomen dat haar vagina gaat rotten'.
Klacht: Zusje slikt alles
Gaan we schelden?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het is niet verzonnen, gewoon opgeschreven!
[..]
Bok op!
Retorische*quote:Op donderdag 5 december 2013 19:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Is dat een retardische vraag?
Leef jezelf vooral uit!quote:Op donderdag 5 december 2013 19:09 schreef Nemeosis het volgende:
Als TS zo over zijn zusje praat, dan is het helemaal niet erg als we zeggen dat ze een jong klein sletje is toch?
Ik moet haar toch van achtergrondinformatie verschaffen over activiteiten die volgende week plaatsvinden.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:09 schreef Blondje_93 het volgende:
Mocht dit wel echt zijn, wie gaat zijn zusje nou uitleg over seks geven.. -_-
Nee, niks moetquote:Op donderdag 5 december 2013 19:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Leef jezelf vooral uit!
[..]
Ik moet haar toch van achtergrondinformatie verschaffen over activiteiten die volgende week plaatsvinden.
Moet jij wetenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Ik ben een man van normen en waarden.
Ik wou dat ik het wist.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:20 schreef BlueMagic het volgende:
heb je hem niet geleerd hoe het moest?
Haha nice. Wel dikke neus vriendquote:Op donderdag 5 december 2013 17:56 schreef wickedmen het volgende:
[ afbeelding ]
Ben jij ditquote:Op donderdag 5 december 2013 17:56 schreef wickedmen het volgende:
[ afbeelding ]
Als jij dat knap noemt..quote:Op donderdag 5 december 2013 19:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ben jij dit? Zo ja, knappe modderfokker.
Wow, dan kunnen we elkaar de hand schudden!quote:Op donderdag 5 december 2013 19:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ben een stuk lelijker, kan ik weinig aan doen!
Jij bent ook erg lelijk zie ik net op je fobo ja! Helaas ga ik alleen met blonde snollen >16 & <21 zonder lichamelijke beperking.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:27 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wow, dan kunnen we elkaar de hand schudden!
Nou, die komt hard aan!quote:Op donderdag 5 december 2013 19:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij bent ook erg lelijk zie ik net op je fobo ja! Helaas ga ik alleen met blonde snollen >16 & <21 zonder lichamelijke beperking.
Het is geen sneer, gewoon een constateringquote:
Tja, het is wel waar.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het is geen sneer, gewoon een constatering. Lelijke mensen als jij en ik hebben het niet makkelijk, maar daardoor zijn we wel hard aan het eind van de rit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |