Sinds 3 weken zijn ouders weg en zit ik alleen in huis met m'n zusje van 15, heel leuk, zolang gesprekken niet vaker dat éénmaal weeks plaatsvinden. Afgelopen dinsdag had ik dus een gesprek met m'n zusje over anatomie (ik geef haar bijles, weet ook niet meer hoe we bij dat onderwerp beland raakten), waarin ik haar wijsmaakte dat sperma in het gezicht een stinkende vagina voorkomt. Ik dacht dat ze wel doorhad dat het een grapje was, ik zei er zelfs bij dat het komt doordat 'je lichaam zo meer in balans is in het ontvangen van extra stoffen'. Nou, niet dus. Gisteravond liep ik de badkamer binnen om even een snel fapje te plegen (wat ik niet meer in m'n kamer doe, omdat ik de boel juist even wil laten luchten), zie ik haar haar vriendje pijpen en laat hem net op dat moment zijn lading in haar bek lozen

! Vervolgens slikt ze het gauw door en trekt K. Fed (ja, daar lijkt hij op) zijn broek op en doet alsof er niks aan de hand is. Heb de snol aan de arm meegetrokken en gevraagd wat de neuq ze daar zaten te doen, zegt ze 'voorkomen dat haar vagina gaat rotten'.
Klacht: Zusje slikt alles