Mensen die badkamers op slot doenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:39 schreef eend112 het volgende:
Ja man, ik neuk mijn vriendin ook altijd met de deur open als er mensen thuis zijn
Weet niet! Ik ben volgende week aan de beurt.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
De echte vraag is natuurlijk: hoe groot was de piemel van haar vriendje?
wel baby gurl trust me kquote:
Bullshit, pics or it didnt happen jij kan toch niks bewijzen of welquote:Op donderdag 5 december 2013 17:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De OP is op waarheid gebaseerd, de posts eronder zijn ingekleurd.
Waar moet ik precies foto's van maken dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:48 schreef Hekwerk het volgende:
[..]
Bullshit, pics or it didnt happen jij kan toch niks bewijzen of wel
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wacht, dus dat verhaal is niet waar??
Godver
van haar stinkende kutquote:Op donderdag 5 december 2013 17:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waar moet ik precies foto's van maken dan?
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]Ik weet zeker dat het er hartstikke goed uitziet hoor.
Je bedoelt dus je eigen zusje?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
De antiklacht is natuurlijk dat ik hun dochter straks keihard ga neuken.
Waarom zou ze anders haar vrienden zo fierig bevredigen tenzij haar kut als de dood stinktquote:Op donderdag 5 december 2013 17:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]Ik weet zeker dat het er hartstikke goed uitziet hoor.
Nee, de dochter van m'n zusje. En met straks bedoel ik over een aantal jaar. Hopelijk niet te lang, ik ben net een shotgun.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:53 schreef practics het volgende:
[..]
[..]
Je bedoelt dus je eigen zusje?
Je hoort zelf in de ''afdeling sterke verhalen''quote:Op donderdag 5 december 2013 17:53 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Deze hoort in de "afdeling sterke verhalen''
De beoordeling is op waarnemingen gebaseerd hoor. Weet niet, misschien houdt die kerel niet van vagijn en doet hij alsof het een kerel is.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:54 schreef aequus het volgende:
[..]
Waarom zou ze anders haar vrienden zo fierig bevredigen tenzij haar kut als de dood stinkt
Ik ga m'n neef toch niet de nek omdraaienquote:Op donderdag 5 december 2013 17:55 schreef Hekwerk het volgende:
Ik haar vriendje z'n nek omgedraait, beetje shit doen terwijl ik een verdieping lager zit met de deur open :s
Wacht wat?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ga m'n neef toch niet de nek omdraaien!
Of misschien wilde ze spermazoiden in haar gezicht om die kut hihi geur te verminderenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De beoordeling is op waarnemingen gebaseerd hoor. Weet niet, misschien houdt die kerel niet van vagijn en doet hij alsof het een kerel is.
Werkt dat danquote:Op donderdag 5 december 2013 17:57 schreef aequus het volgende:
[..]
Of misschien wilde ze spermazoiden in haar gezicht om die kut [hihi] geur te verminderen
Oké muil houden nu!!!quote:
waarom niet?quote:
Vertel mij hier eens meer over.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:58 schreef aequus het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, daarom moet ik mijn vriendin ook elke dag een facial geven
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee, de dochter van m'n zusje. En met straks bedoel ik over een aantal jaar. Hopelijk niet te lang, ik ben net een shotgun.
Vraag het aan je vriendin of zusje aangezien je toch op haar geiltquote:Op donderdag 5 december 2013 17:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vertel mij hier eens meer over.
Ik zet geen foto's op internet.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:03 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Dit schreeuwt natuurlijk om pics, van je zusje.
Per post mag natuurlijk ook. Ik DM je m'n adres wel even.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zet geen foto's op internet.
Per DM dan... liefst met telefoon gegeven enzulksquote:Op donderdag 5 december 2013 18:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zet geen foto's op internet.
Ik heb haar telefoonnummer niet eensquote:Op donderdag 5 december 2013 18:06 schreef practics het volgende:
[..]
Per DM dan... liefst met telefoon gegeven enzulks![]()
Heb ook nog wel wat anti stink kut middelen in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |