Leef jezelf vooral uit!quote:Op donderdag 5 december 2013 19:09 schreef Nemeosis het volgende:
Als TS zo over zijn zusje praat, dan is het helemaal niet erg als we zeggen dat ze een jong klein sletje is toch?
Ik moet haar toch van achtergrondinformatie verschaffen over activiteiten die volgende week plaatsvinden.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:09 schreef Blondje_93 het volgende:
Mocht dit wel echt zijn, wie gaat zijn zusje nou uitleg over seks geven.. -_-
Nee, niks moetquote:Op donderdag 5 december 2013 19:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Leef jezelf vooral uit!
[..]
Ik moet haar toch van achtergrondinformatie verschaffen over activiteiten die volgende week plaatsvinden.
Moet jij wetenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Ik ben een man van normen en waarden.
Ik wou dat ik het wist.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:20 schreef BlueMagic het volgende:
heb je hem niet geleerd hoe het moest?
Haha nice. Wel dikke neus vriendquote:Op donderdag 5 december 2013 17:56 schreef wickedmen het volgende:
TS fantaseert over zijn zusje die iemand anders pijpt.
[ afbeelding ]
Ben jij ditquote:Op donderdag 5 december 2013 17:56 schreef wickedmen het volgende:
TS fantaseert over zijn zusje die iemand anders pijpt.
[ afbeelding ]
Als jij dat knap noemt..quote:Op donderdag 5 december 2013 19:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ben jij dit? Zo ja, knappe modderfokker.
Wow, dan kunnen we elkaar de hand schudden!quote:Op donderdag 5 december 2013 19:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ben een stuk lelijker, kan ik weinig aan doen!
Jij bent ook erg lelijk zie ik net op je fobo ja! Helaas ga ik alleen met blonde snollen >16 & <21 zonder lichamelijke beperking.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:27 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wow, dan kunnen we elkaar de hand schudden!
Nou, die komt hard aan!quote:Op donderdag 5 december 2013 19:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij bent ook erg lelijk zie ik net op je fobo ja! Helaas ga ik alleen met blonde snollen >16 & <21 zonder lichamelijke beperking.
Het is geen sneer, gewoon een constateringquote:
Tja, het is wel waar.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het is geen sneer, gewoon een constatering. Lelijke mensen als jij en ik hebben het niet makkelijk, maar daardoor zijn we wel hard aan het eind van de rit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |