Ben er wel eens geweest ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:56 schreef Klojo120 het volgende:
Iemand van jullie ooit naar de hoeren geweest? Aan te raden/ af te raden?
ja, ligt aan je situatie.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:56 schreef Klojo120 het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ben er wel eens geweest ja.
Nooit naar binnen ofzo, maar wel langs gelopen paar keer.
Vooral naar de hoeren bij de blauwe lichten gaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:56 schreef Klojo120 het volgende:
Wat? Het is waar, en heel normaal hoor.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:56 schreef Klojo120 het volgende:
Is dat geen politie?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vooral naar de hoeren bij de blauwe lichten gaan.
Jong, onbezonnen, knap, geld in overvloede, moet in vorm blijven voor als ik de ware tegenkom. Zal ik t doen?quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jong, onbezonnen, knap, geld in overvloede, moet in vorm blijven voor als ik de ware tegenkom. Zal ik t doen?
Oke wat is het nummer van je moeder danquote:Op woensdag 18 december 2013 19:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]. Het liefst zo'n schattig oostblokhoertje.
Ik wou dat ik die hadquote:Op woensdag 18 december 2013 19:01 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oke wat is het nummer van je moeder dan
Ik hou van kapsalon.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
Veel succes met deze ijskoningin, ik krijg er niks in. Letterlijk en figuurlijk.
Ja dus? Dan blijft het zo dat ik het ook heb gedaanquote:Op woensdag 18 december 2013 19:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar jouw vriendin is een user
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hey Myraela,
Ik was laatst 's nachts naar huis aan het fietsen, en ik wilde een ster voor ons uitkiezen, dat vond ik wel zo romantisch. Dus ik keek naar de lucht, maar ik zag geen sterren... dus ik maar turen en turen, en ik besloot maar de maan te kiezen, want die was er altijd...toch? Nee, zelfs de maan zag ik niet. Ik begreep het niet, het was helemaal donker en ik wist niet waarom...
Maar toen begreep ik het, alles was donker, omdat jij het licht in mijn leven bent.
gr
LB.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja dus? Dan blijft het zo dat ik het ook heb gedaan
En over wie?DM/PM mag ook
Zolang het maar naar knoflook smaakt.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dus een combinatie van vlees en eiwitten drijvend in witte vloeistof lijkt jou wel wat?
Ze spelt lul verkeerd, dat gebeurt nu eenmaal als je op leeftijd bent. No offence.quote:
te makkelijkquote:Op woensdag 18 december 2013 19:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ze spelt lul verkeerd, dat gebeurt nu eenmaal als je op leeftijd bent. No offence.
Ja, dat kan.
Donniequote:
Pardon?quote:
Wat? Dat deden ze toch altijd bij koeien?quote:
Neequote:Op woensdag 18 december 2013 19:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat? Dat deden ze toch altijd bij koeien?
Noem jij LB nu een koe?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat? Dat deden ze toch altijd bij koeien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |