Zei meneer 'Oh nee, ik moet om half 2 al op school zijn.quote:
Om 1 uur opstaan is stroggles a mattiequote:Op woensdag 18 december 2013 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zei meneer 'Oh nee, ik moet om half 2 al op school zijn.'
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef Faux. het volgende:
[..]
lang niet gesproken man. hoe gaat het leven?
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:31 schreef Faux. het volgende:
weggestuurd uit donnie's topic dus
[..]
[..]
Kleding een optie?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef Faux. het volgende:
ik vries dood trouwens. maar dat terzijde.
het gaat er echt dwars doorheen lijkt net. straks maar lekker in badquote:
Ik wil ook een badquote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
het gaat er echt dwars doorheen lijkt net. straks maar lekker in bad
ik ben verhuisd. we hebben er nu een met bubbels en verlichting.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik ben verhuisd. we hebben er nu een met bubbels en verlichting.Goeie hosselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij was subtiel hequote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik ben verhuisd. we hebben er nu een met bubbels en verlichting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ben je dik?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef Faux. het volgende:
ik zit mezelf ook echt diabetes aan te eten.
ik weet nog een betere, kijkquote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze doorhad wat je bedoelt nee.
nee gelukkig niet. eten zonder aan te komenquote:
Baasquote:Op woensdag 18 december 2013 21:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
nee gelukkig niet. eten zonder aan te komen
Jaquote:
seequote:
Ik hanteer dat protocol al jaaaren...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:46 schreef Faux. het volgende:
kijk donnie zo doe je dat. leer van de meester himself.
quote:
quote:
quote:
ik dacht even dat je dat met html-rechten deedquote:Op woensdag 18 december 2013 21:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb nu wel weer genoeg van dit topic
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens wat dat isquote:Op woensdag 18 december 2013 21:49 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik dacht even dat je dat met html-rechten deed
topics verneuken als een baasquote:Op woensdag 18 december 2013 21:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat is
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
Vraag het zelf, opgelost [ afbeelding ]
Ghehequote:Op woensdag 18 december 2013 21:51 schreef Faux. het volgende:
verdomme je vindt dat plaatje wel leuk he
[..]
[..]
donniequote:
die hebben we afgeschaft. lang geleden al.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik zou mod moeten worden, niet van één forum, gewoon all-round.
ik ben spesjiaaquote:Op woensdag 18 december 2013 21:52 schreef Faux. het volgende:
[..]
die hebben we afgeschaft. lang geleden al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |