Heus wel.quote:
Dat doe ik je niet aan Donnie.quote:
Of gecopypastequote:Op woensdag 18 december 2013 19:34 schreef Klojo120 het volgende:
Oh shit, LB!Nu kan ze lezen dat ik hetzelfde verhaal nogmaals getypt heb
Ik zou jou eens slaanquote:Op woensdag 18 december 2013 19:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heus wel.
[..]
Dat doe ik je niet aan Donnie.
Neen, dat is niet goed. Als je last hebt van frustraties moet je dat op een andere manier zien te uiten.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 18 december 2013 19:36 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem oprecht zelf bedacht.
Te weinig.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je geeft klojo teveel credits, heus.
Ohquote:Op woensdag 18 december 2013 19:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen, dat is niet goed. Als je last hebt van frustraties moet je dat op een andere manier zien te uiten.
Waarom dat nou.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
flikkers, ik ga nooit meer lief doen tegen Myreaealeiaea
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:36 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem oprecht zelf bedacht.
Ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Misschien wat nieuws verzinnen
Wees blij, anders zou je klappen van m'n vriend krijgen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik gaf je mijn hart, maar je negeerde het aanbod.
Daar heb ik Rez voor, hij geeft z'n hart aan je vriend.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wees blij, anders zou je klappen van m'n vriend krijgen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Daar heb ik Rez voor, hij geeft z'n hart aan je vriend.
HUUU ga hard to get spele ofzo ga gwn natte visse likke en daar bedoel haring ofzo mee gene kute maar gewoon heujdoegquote:
me boi klojo snaptquote:Op woensdag 18 december 2013 19:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
HUUU ga hard to get spele ofzo ga gwn natte visse likke en daar bedoel haring ofzo mee gene kute maar gewoon heujdoeg
Geen idee, maar het voelde gewoon goed om dat te zeggen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hoezo? Ik geef netjes aan wat er verbeterd kan worden.
Flauwe kerel ben je, surge.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen idee, maar het voelde gewoon goed om dat te zeggen.
Moet ik er wat zout op doen?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Flauwe kerel ben je, surge.
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:42 schreef Monopoly het volgende:
Vrinden. Rond de klok van 21.00 uur trap ik er weer eens een ouderwetse radio uitzending in.
Luisteren is op eigen risico. Er zijn fraaie prijsjes te winnen.
Beetje neerkijken op onsquote:Op woensdag 18 december 2013 20:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Rez praat wel vaak over school
I am so in.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:42 schreef Monopoly het volgende:
Vrinden. Rond de klok van 21.00 uur trap ik er weer eens een ouderwetse radio uitzending in.
Ga je mijn naam noemen?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:42 schreef Monopoly het volgende:
Ja ;squote:
quote:
Als ik mee luister wil ik wel gegarandeerd kunnen fappen op meerdere dolfijnen en alpacageluiden.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb de geile pauw nog wel ergens in de krochten van mijn pc staanquote:Op woensdag 18 december 2013 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als ik mee luister wil ik wel gegarandeerd kunnen fappen op meerdere dolfijnen en alpacageluiden.
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb de geile pauw nog wel ergens in de krochten van mijn pc staan
Dit vragen ze toch ook bij een inburgeringscursus?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bent een Star Wars nerd of je bent het niet.
In Mos Eisley wel jaquote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dit vragen ze toch ook bij een inburgeringscursus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |