Waarom? Je kan toch net zo goed niks typen, balhaarquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
Iemand anders openen als ik lapo heb, mobiel yolo
Als ie al balhaar heeft tenminste.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom? Je kan toch net zo goed niks typen, balhaar
Ik werk gewoon bij een winkel in my hometown jwz.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan dat je daar zo ver voor moet reizen?
je balhaartjes?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Haartjes zijn weer lekker kort
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:12 schreef Bitterlemon het volgende:
Zes uur in de auto gezeten voor een halfuurtje 020, jeweet.
Je woont in België?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:12 schreef Bitterlemon het volgende:
Zes uur in de auto gezeten voor een halfuurtje 020, jeweet.
Ohja ik was nog langs jou gereden met de treinquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
"een of andere uithoek genaamd Groningen".
Heb het over heen en weer, hè.
Wat ging je doen dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Eigenlijk 20 minuten, maar de parkeermeter werkte niet, dus dat was 10 minuten extra.
Kan wel kloppen, hij komt er inderdaad vaak langs.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja ik was nog langs jou gereden met de treinOf iig dat vertelde mono hehe
"hier woont Bitterlemon" "ok"
Maar 3 uur naar Amsterdam?
Ede is volgens mij verder en da's 2:15/2:30
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja ik was nog langs jou gereden met de treinOf iig dat vertelde mono hehe
"hier woont Bitterlemon" "ok"
Maar 3 uur naar Amsterdam?
Ede is volgens mij verder en da's 2:15/2:30
achsoja uiteraardquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, hij komt er inderdaad vaak langs.
En die drie uur is inclusief bijbehorende files.
Goede reden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Was nog nooit in Amsterdam geweest, en ik heb toch niets te doen.
Ja wat moet ik dan doenquote:
Was het wel leuk?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Was nog nooit in Amsterdam geweest, en ik heb toch niets te doen.
Ik zou Bl opzoekenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan doenZwaaien?
Ben wel ergens in een of ander Gronings kakdorp keihard op de toetert gaan staan midden in de nacht (perongeluk)Mja toen heb ik treintje gereden en voelde ik me weer baas.
Ja maar kan niet zomaar vanuit een rijdende trein stappen of op het station uitstappen en dan die trein gewoon de hele tijd laten staan met mensen die ergens heen moeten enzoquote:
Dat is zó niet waarquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat wel. Grappig dat je in 20 minuten elke bezienswaardigheid in Amsterdam kunt zien.
Heb de hoeren, Nemo en de Dam gezien. En een scala aan bontkraagjes.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is zó niet waar
Ga je schamen, cultuurbarbaar
Beter doe je gewoon een keer een lang weekend.
Oh, ja. Dat was het eigenlijk wel, ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Heb de hoeren, Nemo en de Dam gezien. En een scala aan bontkraagjes.
Dat is het ook wel.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat wel. Grappig dat je in 20 minuten elke bezienswaardigheid in Amsterdam kunt zien.
Rooksignalen, gegraveerde boodschappen in dildo's.quote:
Als we het over Pokémon gaan hebben komt 'ie misschien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rooksignalen, gegraveerde boodschappen in dildo's.
Gegraveerde boodschappen in dode pokémon.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als we het over Pokémon gaan hebben komt 'ie misschien.
Gegraveerde boodschappen in dildo's in dode pokémon die rooksignalen afgeven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gegraveerde boodschappen in dode pokémon.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gegraveerde boodschappen in dildo's in dode pokémon die rooksignalen afgeven.
Ik schat de kans erg klein in.quote:
Jammerquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik schat de kans erg klein in.
Ik heb meer dan 2 miljoen keys nog open staan op m'n Whatpulse.Telkens als ik jou zie posten wil ik gaan pulsen, maar ik houd me in.
Jaquote:
Nette achtergrond wel, die van mij is wat drukkerquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaKleurt mee met m'n achtergrond.
Daar pakt ie nu toevallig roze van.
[ afbeelding ]
Mijn achtergrond verandert elk uur willekeurig.
Proost broeder van één andere moeder!quote:
Bazenachtergrondquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nette achtergrond wel, die van mij is wat drukker
[ afbeelding ]
[..]
Proost broeder van één andere moeder!
Ik ben nog niet aan het bierquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Proost broeder van één andere moeder!
Boh, marketing is wel nicequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben nog niet aan het bierben nog bezig met een marketingcommunicatieplan voor een project van school
Nicequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel nice, had ik voorheen ook, maar met twee displays heb je nog wel eens wat open staan (links staat vaak open, want dwergen in tonnen vind ik minder erotisch dan een gouden harnas)quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice
Mijn achtergrond verandert elk uur, download 'ie een nieuwe voor me.
Ik zie m'n achtergrond ook nooit, dus ach.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is wel nice, had ik voorheen ook, maar met twee displays heb je nog wel eens wat open staan (links staat vaak open, want dwergen in tonnen vind ik minder erotisch dan een gouden harnas)
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit.
Dit krijg ik dus uit een Windows Action Center update._
Best wel prima, ik kan alleen niet meer lopenquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Best wel prima, ik kan alleen niet meer lopenEr was dus toch een reden waarom ik geen alcohol meer dronk
hehehe, vond je 'm goed, ja?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yish, alleen die tweede helft he?quote:
oh hallon daarquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Best wel prima, ik kan alleen niet meer lopenEr was dus toch een reden waarom ik geen alcohol meer dronk
hee hallo is al weer ff geleden ik bedoel zon dag of .. kweenie zegquote:
Je bedoelt de laatste 1/3e?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yish, alleen die tweede helft he?
Mono had niets gehad uiteindelijk trouwens? Dan ga ik opnieuw sturen. Kutpost
he oh okequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:58 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
hee hallo is al weer ff geleden ik bedoel zon dag of .. kweenie zeg
Ja datquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je bedoelt de laatste 1/3e?
Sowieso had dit gewoon één lange film moeten zijnniet 3 stukjes
![]()
quote:Nee iddIk begin mijn vraagtekens te zetten bij Hoornse postbodes
Hij weet overigens de content nog niet.
Dat dacht ik ook bij jouw postquote:
Volgende keer doen we track and trace code shitquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dat
Gewoon 1 film, gewoon alles uit het boek: klaar. Fini. Resolvé.
[..]kak, maar mooi dat hij de content nog niet weet
Shit was duurquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgende keer doen we track and trace code shit
Okee. Ik stink dus ik ga in bad lobi check je straxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij jouw post
Maar hey ik ben stoned dus ik snap wel meer dingen niet.
Fucking faggotery daar in Hoorn bij TNT watquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Shit was duurmoet wel opnieuw halen, dus kan even duren enzuks.
___!
oe mi boy jij hebt die swag ik voel jequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:03 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Okee. Ik stink dus ik ga in bad lobi check je straxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Switch dan naar linuxquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Windows blijft me keer op keer weer meer teleurstellen.
Nooit gehad, zal wel het tussenstation zijn geweest ofzo (Amsterdam ofzo?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fucking faggotery daar in Hoorn bij TNT wat
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nooit gehad, zal wel het tussenstation zijn geweest ofzo (Amsterdam ofzo?)
Als ik een mod was zou ik dit weg editten omwille van wat er nog van de verrassing over isquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alsof ze daar nog niet genoeg grote paarse dildo's hadden
Ey nigguhquote:
Alsof die vuige slet het nog niet heeft gegoktquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik een mod was zou ik dit weg editten omwille van wat er nog van de verrassing over is
Gegokt wel, bevestigd nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alsof die vuige slet het nog niet heeft gegokt
Dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:12 schreef Klojo120 het volgende:
Ik was vergeten dat ik in bad gewoon kan FOK!en.
Hoera technologie.
Ik FOK! wel eens onder de douchequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:12 schreef Klojo120 het volgende:
Ik was vergeten dat ik in bad gewoon kan FOK!en.
Hoera technologie.
Winehq.comquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan nietZoveel dingen die ik nodig heb die niet fatsoenlijk op linux draaien
Heb jij zo'n waterdichte?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik FOK! wel eens onder de douche
wine is niet perfect geoptimaliseerd, maar steamOS belooft dat wel. Ook Linux yayquote:
Nee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hmmm, maar kan ik dan nog wel fatsoenlijk programmeren?
Dit versta ik nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Totdat je tools wil gebruiken die beheer van SQL-servers makkelijker maken
Oh.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee.
Gr gr van onze lead-developer
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
BBQ wel, niets voor ons "nerds" als je Windows tools nodig hebt die wat meer vragen
Beetje zwaar gamen is al funest, zelfs Minecraft deed hier moeilijk (op een i5 met 8gb geheugenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja.Kan zijn dat 't voor thuis wel iets is, maar dan moet ik heel goed kijken naar de mogelijkheden.
Ja, maar op mijn WinXP ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beetje zwaar gamen is al funest, zelfs Minecraft deed hier moeilijk (op een i5 met 8gb geheugen)
Ik heb dan ook maar 3,25.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die kan dan ook niet omgaan met 4+ gb geheugen.
Nice.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Wat vinden jullie van mijn UI trouwens? [/aandacht]
Oh, da's wel jammer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beetje zwaar gamen is al funest, zelfs Minecraft deed hier moeilijk (op een i5 met 8gb geheugen)
Wine zuipt geheugen en kan niet omgaan met knappe CPU's. Laat staan met GPU's.quote:
Hmm, dat is wel jammer ja.. OSX vind ik nog altijd niet ideaal om op te programmeren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wine zuipt geheugen en kan niet omgaan met knappe CPU's. Laat staan met GPU's.
Enige knappe alternatief is OSX omdat daar sommige dingen nog wel eens op gecode zijn(vandaar dat ik een tijdje een Mac had
)
Ohquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Iets met databases die dan niet meer fatsoenlijk beheerd kunnen worden.
Nee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
https://www.facebook.com/bestevanhyves
Kennen jullie deze facebookpagina al?
nicequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar van welke FOK!ker is die pagina dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar van welke FOK!ker is die pagina dan?
Wotquote:
quote:
quote:
quote:
Etiquette op het internet willen hanteren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:40 schreef FL_Freak het volgende:
rez jij groet nooit terug. Best wel onbeschoft eigenlijk.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Etiquette op het internet willen hanteren.
Will & Gracequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ga ik mijn rechterhand vaker vertellen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Minder verslavend dan Mokka Sticksquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
weetje welke pas verslavend zijn? Gangmakers
Zijn er nu al grotere maps dan? En is het gedrag van de Sims realistischer?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
5.
Cities of Tomorrow ziet er geniaal uit![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:43 schreef Rezania het volgende:
ieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ga ik mijn rechterhand vaker vertellen.
Wat dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
He sv, had je klasgenoot verteld?
Gedrag wel, verkeer is gefixed, realistischer gemaakt, en er zijn volgens mij ook een aantal grotere maps.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn er nu al grotere maps dan? En is het gedrag van de Sims realistischer?
Zo goed als 4 wordt het toch nooit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gedrag wel, verkeer is gefixed, realistischer gemaakt, en er zijn volgens mij ook een aantal grotere maps.
Ben 't nu aan het installeren, eens even kijken.
DAT ZIJN TWEE MANNEN JA! WTF IS DAAR WTF AAN? WTF MAN!quote:
Hehe nicequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ken je klasgenoot. Draagt ook een bril, begint met een D.
De repressor eraf halen en de promotor erop zetten.quote:
Ik vind seks überhaupt een raar voorval (contaminatie, ik weet), maar dat ben ik héquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
DAT ZIJN TWEE MANNEN JA! WTF IS DAAR WTF AAN? WTF MAN!
Whatquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik vind seks überhaupt een raar voorval, maar dat ben ik hé
quote:
Wat een kutkoter, beter trappen ze hem hard in de maag.quote:
compability op W xp zetten?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Oh.
Gekut met W8 dus.
Is seks leuk?quote:
origin zou gewoon goed moeten werken met windows 8 trouwens. Ik heb gekanker met battlefield 3 en 4quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
W7 werkt ook blijkbaar, tenzij hij nu alsnog crashedDan maar even XP proberen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik zou alleen seks hebben voor het nageslacht, anders lijkt het me gewoon nutteloos.
Je fapt ook niet?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik zou alleen seks hebben voor het nageslacht, anders lijkt het me gewoon nutteloos.
Raar, ik kreeg 'm niet werkend.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
origin zou gewoon goed moeten werken met windows 8 trouwens. Ik heb gekanker met battlefield 3 en 4
Mwah, relatie waar je tijd, geld en moeite insteekt weegt er gewoon niet tegen op. Komen = komen, of dat nu op een rave is of bij je verloofde.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:55 schreef Rezania het volgende:
Ik snap dus niet hoe mensen geen seks willen hebben, is toch fijn?
Totdat je iemand tegenkomt die je echt leuk vindt, dan boeit het niet meer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Mwah, relatie waar je tijd, geld en moeite insteekt weegt er gewoon niet tegen op. Komen = komen, of dat nu op een rave is of bij je verloofde.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Mwah, relatie waar je tijd, geld en moeite insteekt weegt er gewoon niet tegen op. Komen = komen, of dat nu op een rave is of bij je verloofde.
Wat heeft een relatie hier nou mee te maken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dit ook ja, gewoon een fuckbuddy kan ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heeft een relatie hier nou mee te maken?Voor seks hoef je geen relatie te hebben
Als je het bij een ander doet wel volgens pandapunt.nlquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit ook ja, gewoon een fuckbuddy kan ook.
Jouw pener gisteravond.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:58 schreef FL_Freak het volgende:
rez hoe weet jij nou of sex fijn is?
Dat is het punt dat ik probeer te maken, alleen fuckbuddy's zijn onmogelijk te vinden, dan wel schaars.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heeft een relatie hier nou mee te maken?Voor seks hoef je geen relatie te hebben
Onmogelijk te vinden? Oh?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat is het punt dat ik probeer te maken, alleen fuckbuddy's zijn onmogelijk te vinden, dan wel schaars.
Dan ligt het probleem bij jou dus in het hebben van een relatie, niet bij het hebben van seks.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat is het punt dat ik probeer te maken, alleen fuckbuddy's zijn onmogelijk te vinden, dan wel schaars.
19 jaar en dan al zo pessimistisch.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Alle venten van TV zijn raar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
En het kan nooit zo erg als die rare vent van TV.
Rare vent van TV?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
En het kan nooit zo erg als die rare vent van TV.
Voor een vrouw lijkt het me niet moeilijk nee.quote:
Klopt, maar het een leidt vaak tot het ander, je zou zelfs kunnen zeggen dat het gepaard gaat.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan ligt het probleem bij jou dus in het hebben van een relatie, niet bij het hebben van seks.
Ik maak me geen zorgenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
19 jaar en dan al zo pessimistisch.
Dude, relax, komt vanzelf allemaal wel.
Nee, er was zo'n programma op SBS6, in de trant van 'Help, ik heb nog nooit seks gehad.'quote:
Waarom je angst eigenlijk dat je er wel eens een relatie aan kan overhouden?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
Klopt, maar het een leidt vaak tot het ander, je zou zelfs kunnen zeggen dat het gepaard gaat.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:43 schreef Rezania het volgende:
link naar filmpje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ga ik mijn rechterhand vaker vertellen.Fuck the EBU.
Dus jij wilt geen relatie, maar wel seks?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Klopt, maar het een leidt vaak tot het ander, je zou zelfs kunnen zeggen dat het gepaard gaat.
Gebrek aan interesse lijkt me. Het komt zelden voor dat een dame me genoeg kan interesseren meer dan een drietal gesprekken met haar te houden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom je angst eigenlijk dat je er wel eens een relatie aan kan overhouden?
Oh.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, er was zo'n programma op SBS6, in de trant van 'Help, ik heb nog nooit seks gehad.'
En dan was er ook zo'n vent van in de 40 die van paarden hield, en z'n huis was lelijk, en hij had een eenpersoonsbed, en zo.
Gelukkig ben ik geen maagd meer, vliesje is weg enzo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, er was zo'n programma op SBS6, in de trant van 'Help, ik heb nog nooit seks gehad.'
En dan was er ook zo'n vent van in de 40 die van paarden hield, en z'n huis was lelijk, en hij had een eenpersoonsbed, en zo.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen maagd meer, vliesje is weg enzo.
Mexicanobakkerquote:
En nu?quote:
Dat is al jaren bij meerdere een standaard SR UI hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |