Waarom? Je kan toch net zo goed niks typen, balhaarquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
Iemand anders openen als ik lapo heb, mobiel yolo
Als ie al balhaar heeft tenminste.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom? Je kan toch net zo goed niks typen, balhaar
Ik werk gewoon bij een winkel in my hometown jwz.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan dat je daar zo ver voor moet reizen?
je balhaartjes?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Haartjes zijn weer lekker kort
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:12 schreef Bitterlemon het volgende:
Zes uur in de auto gezeten voor een halfuurtje 020, jeweet.
Je woont in België?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:12 schreef Bitterlemon het volgende:
Zes uur in de auto gezeten voor een halfuurtje 020, jeweet.
Ohja ik was nog langs jou gereden met de treinquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
"een of andere uithoek genaamd Groningen".
Heb het over heen en weer, hè.
Wat ging je doen dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Eigenlijk 20 minuten, maar de parkeermeter werkte niet, dus dat was 10 minuten extra.
Kan wel kloppen, hij komt er inderdaad vaak langs.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja ik was nog langs jou gereden met de treinOf iig dat vertelde mono hehe
"hier woont Bitterlemon" "ok"
Maar 3 uur naar Amsterdam?
Ede is volgens mij verder en da's 2:15/2:30
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja ik was nog langs jou gereden met de treinOf iig dat vertelde mono hehe
"hier woont Bitterlemon" "ok"
Maar 3 uur naar Amsterdam?
Ede is volgens mij verder en da's 2:15/2:30
achsoja uiteraardquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, hij komt er inderdaad vaak langs.
En die drie uur is inclusief bijbehorende files.
Goede reden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Was nog nooit in Amsterdam geweest, en ik heb toch niets te doen.
Ja wat moet ik dan doenquote:
Was het wel leuk?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Was nog nooit in Amsterdam geweest, en ik heb toch niets te doen.
Ik zou Bl opzoekenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan doenZwaaien?
Ben wel ergens in een of ander Gronings kakdorp keihard op de toetert gaan staan midden in de nacht (perongeluk)Mja toen heb ik treintje gereden en voelde ik me weer baas.
Ja maar kan niet zomaar vanuit een rijdende trein stappen of op het station uitstappen en dan die trein gewoon de hele tijd laten staan met mensen die ergens heen moeten enzoquote:
Dat is zó niet waarquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat wel. Grappig dat je in 20 minuten elke bezienswaardigheid in Amsterdam kunt zien.
Heb de hoeren, Nemo en de Dam gezien. En een scala aan bontkraagjes.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is zó niet waar
Ga je schamen, cultuurbarbaar
Beter doe je gewoon een keer een lang weekend.
Oh, ja. Dat was het eigenlijk wel, ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Heb de hoeren, Nemo en de Dam gezien. En een scala aan bontkraagjes.
Dat is het ook wel.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat wel. Grappig dat je in 20 minuten elke bezienswaardigheid in Amsterdam kunt zien.
Rooksignalen, gegraveerde boodschappen in dildo's.quote:
Als we het over Pokémon gaan hebben komt 'ie misschien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rooksignalen, gegraveerde boodschappen in dildo's.
Gegraveerde boodschappen in dode pokémon.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als we het over Pokémon gaan hebben komt 'ie misschien.
Gegraveerde boodschappen in dildo's in dode pokémon die rooksignalen afgeven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gegraveerde boodschappen in dode pokémon.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gegraveerde boodschappen in dildo's in dode pokémon die rooksignalen afgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |