serieus? Dat zou ik echt heel naar vinden.quote:Op zondag 8 december 2013 11:03 schreef Juicyhil het volgende:
Nou en? Ik ben altijd alleen met oud en nieuw.
Dat bekrompen gedoe ook altijd met die feestdagenquote:Op zondag 8 december 2013 11:18 schreef Eline92 het volgende:
Ja sorry dat jullie het niet interessant vinden maar voor mij is dit wel belangrijk en ik moest dit even kwijt. Voor mij is oud en nieuw een dag/nacht die je viert met vrienden of familie. Net zoals kerst is dit een dag/nacht waarop ik absoluut niet alleen wil zijn.
Je bent geïndoctrineerd door de tv met zijn filmpjes van gezellige avondjes met de gehele familie en grote feesten met vrienden tijdens de feestdagen en iedereen die het niet zo viert moet wel alleen, eenzaam en vooral heel erg zielig zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 11:18 schreef Eline92 het volgende:
Ja sorry dat jullie het niet interessant vinden maar voor mij is dit wel belangrijk en ik moest dit even kwijt. Voor mij is oud en nieuw een dag/nacht die je viert met vrienden of familie. Net zoals kerst is dit een dag/nacht waarop ik absoluut niet alleen wil zijn.
nieuwjaarsfipo scorenquote:Op zondag 8 december 2013 14:34 schreef TNA het volgende:
Wees blij! Het is heel onrustig FOK!ken in gezelschap.
Of TS is gewend aan leuke feestdagen met familie en vrienden en vindt het confronterend dat hij dit jaar alleen is. TV hoeft er niks mee te maken te hebben.quote:Op zondag 8 december 2013 14:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Je bent geïndoctrineerd door de tv met zijn filmpjes van gezellige avondjes met de gehele familie en grote feesten met vrienden tijdens de feestdagen en iedereen die het niet zo viert moet wel alleen, eenzaam en vooral heel erg zielig zijn.
Kunnen jullie niet gewoon samen gaan DM-en tijdens oud en nieuw dan?quote:Op zondag 8 december 2013 14:37 schreef AMangold het volgende:
Ik zit waarschijnlijk ook eenzaam en alleen met oud en nieuw, dus je bent niet de enige
of op stap gaan?quote:Op zondag 8 december 2013 15:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon samen gaan DM-en tijdens oud en nieuw dan?
hoezo dan, heb je geen Fam. Of vrienden?quote:Op zondag 8 december 2013 11:03 schreef Juicyhil het volgende:
Nou en? Ik ben altijd alleen met oud en nieuw.
oh...quote:
Daarnaast wilt TS geen nieuwe mensen leren kennen, want dan zou ze mee gaan met die vrienden waar ook nieuwe mensen bij zijn..quote:
Ik bedoel maar!quote:
Meeste mensen zijn hier vroeg bij (misschien ook uit angst om alleen te vallen?)quote:Op zondag 8 december 2013 17:43 schreef MCH het volgende:
Het is pas over 23 dagen O&N. Wie heeft er überhaupt nu al plannen waar hij/zij het op dat moment gaat vieren.
Duh, dat is het hele probleem. Net zoals de meest sneue mensen op Facebook altijd het hardst bezig zijn met toffe foto's plaatsen op hun tijdlijn zodat iedereen denkt dat ze een tof leven hebben.quote:Op zondag 8 december 2013 18:00 schreef sausagin het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn hier vroeg bij (misschien ook uit angst om alleen te vallen?)
Ik heb mijn Loveland kaartjes al een paar weken geleden gekocht..quote:Op zondag 8 december 2013 17:43 schreef MCH het volgende:
Het is pas over 23 dagen O&N. Wie heeft er überhaupt nu al plannen waar hij/zij het op dat moment gaat vieren.
Boeiend!quote:Op zondag 8 december 2013 18:52 schreef ClaudeFiolle het volgende:
[..]
Ik heb mijn Loveland kaartjes al een paar weken geleden gekocht..
LOL, dat had ik dus dit jaar...quote:Op zondag 8 december 2013 17:25 schreef VRIDZ het volgende:
Om 0:00 zitten schijten, terwijl buiten het vuurwerk losbarst bijv.
maar je kan helemaal niet winnenquote:Op zondag 8 december 2013 17:32 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Ik bedoel maar!'Jammer genoeg' dat ik dit jaar uitgenodigd ben door vrienden om te komen gourmetten..
Al kan het misschien toch nog een goed verhaal worden, mocht ik winnen met mn oudejaarslot(ik denk ik doe ook maar eens een keertje mee met die onzin)
Iets met feesten en uitverkocht raken.quote:Op zondag 8 december 2013 17:43 schreef MCH het volgende:
Vraag of je mee mag en leer nieuwe mensen kennen.quote:Op zondag 8 december 2013 10:55 schreef Eline92 het volgende:
anderen vieren oud en nieuw met vrienden die ik niet ken.
Precies. Dan is het probleem toch ook opgelost?quote:Op maandag 9 december 2013 19:06 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Vraag of je mee mag en leer nieuwe mensen kennen.
Dan ga je die vrienden maar leren kennen. Doe niet zo autistisch zeg!quote:Op zondag 8 december 2013 10:55 schreef Eline92 het volgende:
Veel vrienden van mij zitten met oud en nieuw in het buitenland met familie en anderen vieren oud en nieuw met vrienden die ik niet ken.
Dit dus. Ik heb het zelf in het verleden weleens bij vrienden van vrienden gevierd. Andere keren als ik het vierde met mijn eigen vrienden kwamen ook altijd 'vrienden van vrienden' of broers/zussen mee. Dat is heel normaal en tenzij de groep vrienden sociaal spastisch zijn is het een leuke kans om weer veel nieuwe mensen te leren kennen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan ga je die vrienden maar leren kennen. Doe niet zo autistisch zeg!
Misschien is het probleem dat zij niet is uitgenodigd bij die onbekende vrienden?quote:Op maandag 9 december 2013 20:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan ga je die vrienden maar leren kennen. Doe niet zo autistisch zeg!
quote:Op zondag 8 december 2013 10:55 schreef Eline92 het volgende:
Nooo mijn ergste nachtmerrie begint bijna uit te komen! Veel vrienden van mij zitten met oud en nieuw in het buitenland met familie en anderen vieren oud en nieuw met vrienden die ik niet ken. Ik ben dus nergens voor uitgenodigd en als ik iemand vraag om wat leuks te gaan doen, heeft hij/zij al plannen. Ik maak me zorgen..
Wij hebben die van volgend jaar al vastgezet, we zijn populair. Lijkt me naar als je 23 dagen voor het gebeuren nog steeds niet gevraagd bent.quote:Op zondag 8 december 2013 17:43 schreef MCH het volgende:
Vet, mag ik met jou mee dan in 2014 ik ben nog door niemand gevraagd namelijk?quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wij hebben die van volgend jaar al vastgezet, we zijn populair. Lijkt me naar als je 23 dagen voor het gebeuren nog steeds niet gevraagd bent.
2015 is nog open.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:50 schreef MCH het volgende:
t jou mee dan in 2014 ik ben nog door niemand g
Precies, lijkt me niet dat iemand daar moeilijk over doet. Ik vier het zo vaak met mensen die dan wat lui meenemen die ik ook niet ken, gezellig toch. Er is toch wel IEMAND die het op een huisfeestje ergens viert waar 90% onbekend voor elkaar is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:21 schreef rhubarbje het volgende:
Dat wil niet zeggen dat je niet gewoon aan kunt geven dat je graag mee zou gaan
misschien is dat niet uitnodigen helemaal niet bewust geweest
Zeker zeker en ik heb een blonde vriendin die je misschien wel even mag lenen, okay?quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:37 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ben je wel 18+? Dit in verband met de alcoholische versnaperingen.
Puh, denk dat maar! Ik ga voor de hoofdprijs iig, wat jullie dan winnen interesseert me verder nietquote:Op maandag 9 december 2013 16:22 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
maar je kan helemaal niet winnen.. dat gaan wij namelijk al doen met ons oudejaarslot
![]()
Jezus, wat een slachtofferrol.quote:Op zondag 15 december 2013 14:52 schreef saucer het volgende:
Ik heb dit probleem dus ook.
Ik heb het erg moeilijk met het idee dat NIEMAND van mijn vrienden het idee heeft gehad om mij ergens voor te vragen. Zelfs niet als ze weten dat ik nog niks te doen heb. En zelfs niet als ze weten dat ik vorig jaar ook alleen was.
Als ik zelf wist dat een vriend alleen zou zijn met oud en nieuw zou ik me enorm schuldig voelen als ik diegene niet zou uitnodigen. Ik voel me nu ontzettend in de steek gelaten.
Ik geef je vrienden geen ongelijk. Jezus christus.quote:Op zondag 15 december 2013 14:52 schreef saucer het volgende:
Ik heb dit probleem dus ook.
Ik heb het erg moeilijk met het idee dat NIEMAND van mijn vrienden het idee heeft gehad om mij ergens voor te vragen. Zelfs niet als ze weten dat ik nog niks te doen heb. En zelfs niet als ze weten dat ik vorig jaar ook alleen was.
Als ik zelf wist dat een vriend alleen zou zijn met oud en nieuw zou ik me enorm schuldig voelen als ik diegene niet zou uitnodigen. Ik voel me nu ontzettend in de steek gelaten.
En ondertussen nooit wat bij zichzelf zoeken hequote:Op zondag 15 december 2013 17:16 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik geef je vrienden geen ongelijk. Jezus christus.
Dat heb ik wel gedaan. Ik heb bijvoorbeeld een vriend van me gevraagd of hij zin had om bij me te komen, maar hij zei dat hij het al "met vrienden" gaat vieren.quote:Op zondag 15 december 2013 17:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jezus, wat een slachtofferrol.
Jij doet alleen dingen als je ervoor wordt uitgenodigd? Je kunt toch ook zélf dingen ondernemen, zélf mensen uitnodigen, zélf vragen of je ook mag komen, zélf erop uit gaan?
Fuck.![]()
Bedankt voor deze opbeurende woorden. Precies wat ik nodig heb.quote:Op zondag 15 december 2013 17:16 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik geef je vrienden geen ongelijk. Jezus christus.
Ik zou het dan bij jezelf zoeken en kijken waaróm ze je niet uitnodigen. Want als ze je nou echt zo tof vinden en ze willen je er graag bij hebben omdat je zo'n prettig gezelschap bent, dan maakt het echt niet uit of andere mensen jou kennen of niet, want dan léren ze je wel kennen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:16 schreef saucer het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gedaan. Ik heb bijvoorbeeld een vriend van me gevraagd of hij zin had om bij me te komen, maar hij zei dat hij het al "met vrienden" gaat vieren.
Aan een andere vriend vroeg ik of ik me misschien bij zijn vriendengroep kan voegen, daarop kreeg ik het antwoord: "Maar die kennen jou allemaal niet, dus die vinden dat niet zo leuk".
Ik ga me in zo'n situatie niet verder opdringen, dat heeft toch geen zin?
Leuke 'vriend' is dat zeg! Nogal een eikel. Een goede vriend laat je niet (alleen) zitten.quote:Op zondag 15 december 2013 20:16 schreef saucer het volgende:
[..]
Aan een andere vriend vroeg ik of ik me misschien bij zijn vriendengroep kan voegen, daarop kreeg ik het antwoord: "Maar die kennen jou allemaal niet, dus die vinden dat niet zo leuk".
Werk? Vrienden? Stamkroeg? Eigen familie?quote:Op zondag 15 december 2013 19:07 schreef Europees het volgende:
Heeel herkenbaar, zie dan ook erg op tegen Oud en Nieuw. Vrienden gaan naar schoonfamilie en die burgerlijke dingen. Als vrijgezel heb ik geen schoonfamilie (toch nog een voordeel) maar ziet het er ook naar uit dat ik alleen ben tijdens het aftellen...
Beste post van dit topic tot nu toe (vind ik dan).quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:05 schreef Roovers het volgende:
[..]
Dit dus. Ik heb het zelf in het verleden weleens bij vrienden van vrienden gevierd. Andere keren als ik het vierde met mijn eigen vrienden kwamen ook altijd 'vrienden van vrienden' of broers/zussen mee. Dat is heel normaal en tenzij de groep vrienden sociaal spastisch zijn is het een leuke kans om weer veel nieuwe mensen te leren kennen.
Mocht het toch gebeuren dat je alleen O&N viert, weet dan dat er genoeg mensen om allerlei redenen dat ook doen. Soms tegen hun zin, soms door praktische redenen en soms uit eigen keuze. Maak die ene avond/nacht ook niet belangrijker dan het werkelijk is: een redelijk willekeurig gekozen dag, waarop gevierd wordt dat er een nieuw jaar begint.
Deze baas weet! Vaak genoeg oud en nieuw alleen door gebracht. Ook een keer op de plee, en toen ging plots het vuurwerk al afquote:Op zondag 8 december 2013 17:25 schreef VRIDZ het volgende:
Al vaker O&N in mn eentje doorgebracht. Kan soms ook weer ervaringen opleveren die niet veel mensen met je kunnen delen. (Daar doe je het voor, jwt!)
Om 0:00 zitten schijten, terwijl buiten het vuurwerk losbarst bijv.
Of last-minute toch nog met bekenden afspreken in de stad, dat je om 0:00 op een nagenoeg verlaten snelweg rijdt, zo'n 60 per uur, naar het vuurwerk kijkend. En dan richting het centrum van de stad overal vuurwerk-potten op straat moet ontwijken. True story!
Probeer je reet af te vegen met je handen ipv wcpapier zoals iedereen. Wel wat voor jou.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb sowieso een hekel aan dingen die zo commercial zijn. Ik ga liever dineren met vrienden tijdens een normale dag ipv met kerst. Of in Februari en Mei in vakantie gaan in plaats van in de zomer zoals iedereen.
Zuur figuurquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:14 schreef seasushi het volgende:
Lekker hoor. Vroeg naar bed, laptop mee. In slaap sukkelen en om 12 uur van het vuurwerk even wakker worden, je omdraaien in je warme bed en denken:
"Heerlijk, bij dat gedoe hoef ik niet bij te zijn"
Niet kleumen buiten naar mislukte vuurpijlen kijken in je veel te dunne feestjurkje, geen ranzige koude oliebollen eten, geen flauwe cabaret op tv, geen links rechts links gezoen,Geen maagzuur van goedkope champagne, of gezellig triviant spelen. geen feest waar iedereen voor 12 uur al opgepompt dronken is.
Gutohgut. Als iemand zich sneu voelt omdat 'ie niet wordt uitgenodigd, is het niet goed. Als iemand het wel prima vindt om zo'n avond alleen door te brengen, is iemand 'zuur'.quote:
Dat is niet wat ik zei. Als iemand alleen wil zijn en daar gelukkig van wordt, vooral doenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gutohgut. Als iemand zich sneu voelt omdat 'ie niet wordt uitgenodigd, is het niet goed. Als iemand het wel prima vindt om zo'n avond alleen door te brengen, is iemand 'zuur'.
Je hebt wel overal kaartjes voor nodig natuurlijk. Moet ik dan maar in mijn eentje een kaartje gaan kopen in de hoop dat ik in de drukte iemand tegenkom?quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Werk? Vrienden? Stamkroeg? Eigen familie?
Als ik niet hoefde te werken 1 januari 2014 dan kon ik op 3 uitnodigingen ingaan...
En als dat allemaal niet op mij was afgekomen, ging ik gewoon naar mijn stamkroeg. Kom ik meestal wel een bekende tegen, zo niet worden ze wel die avond bekend
Valt wel mee hoor, gewone kroegen heb je geen kaartjes voor nodig. Als het te druk is, is het te druk en kan je verder kijken. Maar goed, ik had meer keuzeopties gegeven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:26 schreef saucer het volgende:
[..]
Je hebt wel overal kaartjes voor nodig natuurlijk. Moet ik dan maar in mijn eentje een kaartje gaan kopen in de hoop dat ik in de drukte iemand tegenkom?
Theo Maassen dit jaar voor het eerst.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:15 schreef Buffell het volgende:
Ik denk dat ik ook maar alleen blijf dit jaar met oud&nieuw. Het is tot nu toe niet echt een topjaar om te vieren. Ik trek mezelf wel een paar flesjes bier los, vermaak me wel met een oudejaarsconference ofzo.
Ik ken nog wel iemand voor je. Ze weegt alleen 180 kg, maar dan is er vlees genoeg nietwaar?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:37 schreef Aeqvitas het volgende:
Ik heb nog ruimte voor 1 vrouwelijk persoon 15-20 in Tilburg
Dat telt als 1.5quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand voor je. Ze weegt alleen 180 kg, maar dan is er vlees genoeg nietwaar?
Nah, in je eentje uitgaan lijkt mij sowieso al vrij moeilijk en al helemaal met NYEquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:06 schreef Wootism het volgende:
Heb een keer oud en nieuw gevierd met vrienden die ik halverwege de avond kwijtraakte in het uitgaansleven. Het was toen 11:55 en ik was dus alleen.
Toen ben ik naar een groep mensen toegestapt die er wel gezellig uitzag en ze verteld dat ik iedereen kwijt was en over 5 minuten niet alleen wilde zijn. Ik kreeg toen meteen een arm om mij heen en een glas bier in mijn handen gedrukt
Was uiteindelijk een geweldige avond.
Dus TS, gewoon het volk opzoeken. Iedereen is elkaars vriend met Oud en Nieuw
Dat klinkt al heel anders!quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:19 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zei. Als iemand alleen wil zijn en daar gelukkig van wordt, vooral doenStruikelde alleen een beetje over dat denigrerende en negatieve toontje a la goedkope champagne, ranzige oliebollen, flauw cabaret etc etc.
Er voor kiezen om alleen te zijn wil niet perse zeggen dat al het andere dan maar meteen kut is.
Inderdaad, te ongemakkelijk. Als je helemaal niemand tegenkomt is het kut maar als je die vrienden tegenkomt die jou niet hebben uitgenodigd is het ook kut.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:37 schreef eight het volgende:
[..]
Nah, in je eentje uitgaan lijkt mij sowieso al vrij moeilijk en al helemaal met NYE
Alsof er feesten zijn waar ik voor 12 uur nog niet bezopen benquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:14 schreef seasushi het volgende:
geen feest waar iedereen voor 12 uur al opgepompt dronken is.
Zo kun je het leven ook bekijken.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:31 schreef 123dudeguys het volgende:
ach vrienden en familie steken je toch alleen maar in de rug. jaren gaat alles goed en opeens verraden ze je. je wordt tijdelijk ziek en weg zijn ze. je kan niemand vertrouwen behalve jezelf. zelfs je partner, kun je niet vertrouwen, je hoort altijd verhalen van de echtgenoot/note die je vermoord of je scheidt en de kinderen meeneemt en je leven is dan verrot.
blijf gewoon alleen, dan is er geen risico om gekwetst te worden.
Gewoon dan een Fok!meet toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:37 schreef eight het volgende:
[..]
Nah, in je eentje uitgaan lijkt mij sowieso al vrij moeilijk en al helemaal met NYE
quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:02 schreef Eline92 het volgende:
Ik heb een vriendin gevraagd of ik met haar mee mocht naar haar vereniging. Ze zei dat dat misschien niet zo leuk voor me zou zijn omdat iedereen daar elkaar al kent en ze niet zo sociaal zijn naar nieuwe mensen maar ze wilde we naar een ander feest met mijZo lief! We hebben nog een aantal feestjes waar we samen heen kunnen maar dat heb ik bij haar gelaten. Als ze toch met haar vereniging mee wil, ga ik gewoon mee maar ik krijg het idee dat ze zelf ook liever naar een ander feest gaat. Dus ik ben blij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |