serieus? Dat zou ik echt heel naar vinden.quote:Op zondag 8 december 2013 11:03 schreef Juicyhil het volgende:
Nou en? Ik ben altijd alleen met oud en nieuw.
Dat bekrompen gedoe ook altijd met die feestdagenquote:Op zondag 8 december 2013 11:18 schreef Eline92 het volgende:
Ja sorry dat jullie het niet interessant vinden maar voor mij is dit wel belangrijk en ik moest dit even kwijt. Voor mij is oud en nieuw een dag/nacht die je viert met vrienden of familie. Net zoals kerst is dit een dag/nacht waarop ik absoluut niet alleen wil zijn.
Je bent geïndoctrineerd door de tv met zijn filmpjes van gezellige avondjes met de gehele familie en grote feesten met vrienden tijdens de feestdagen en iedereen die het niet zo viert moet wel alleen, eenzaam en vooral heel erg zielig zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 11:18 schreef Eline92 het volgende:
Ja sorry dat jullie het niet interessant vinden maar voor mij is dit wel belangrijk en ik moest dit even kwijt. Voor mij is oud en nieuw een dag/nacht die je viert met vrienden of familie. Net zoals kerst is dit een dag/nacht waarop ik absoluut niet alleen wil zijn.
nieuwjaarsfipo scorenquote:Op zondag 8 december 2013 14:34 schreef TNA het volgende:
Wees blij! Het is heel onrustig FOK!ken in gezelschap.
Of TS is gewend aan leuke feestdagen met familie en vrienden en vindt het confronterend dat hij dit jaar alleen is. TV hoeft er niks mee te maken te hebben.quote:Op zondag 8 december 2013 14:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Je bent geïndoctrineerd door de tv met zijn filmpjes van gezellige avondjes met de gehele familie en grote feesten met vrienden tijdens de feestdagen en iedereen die het niet zo viert moet wel alleen, eenzaam en vooral heel erg zielig zijn.
Kunnen jullie niet gewoon samen gaan DM-en tijdens oud en nieuw dan?quote:Op zondag 8 december 2013 14:37 schreef AMangold het volgende:
Ik zit waarschijnlijk ook eenzaam en alleen met oud en nieuw, dus je bent niet de enige
of op stap gaan?quote:Op zondag 8 december 2013 15:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon samen gaan DM-en tijdens oud en nieuw dan?
hoezo dan, heb je geen Fam. Of vrienden?quote:Op zondag 8 december 2013 11:03 schreef Juicyhil het volgende:
Nou en? Ik ben altijd alleen met oud en nieuw.
oh...quote:
Daarnaast wilt TS geen nieuwe mensen leren kennen, want dan zou ze mee gaan met die vrienden waar ook nieuwe mensen bij zijn..quote:
Ik bedoel maar!quote:
Meeste mensen zijn hier vroeg bij (misschien ook uit angst om alleen te vallen?)quote:Op zondag 8 december 2013 17:43 schreef MCH het volgende:
Het is pas over 23 dagen O&N. Wie heeft er überhaupt nu al plannen waar hij/zij het op dat moment gaat vieren.
Duh, dat is het hele probleem. Net zoals de meest sneue mensen op Facebook altijd het hardst bezig zijn met toffe foto's plaatsen op hun tijdlijn zodat iedereen denkt dat ze een tof leven hebben.quote:Op zondag 8 december 2013 18:00 schreef sausagin het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn hier vroeg bij (misschien ook uit angst om alleen te vallen?)
Ik heb mijn Loveland kaartjes al een paar weken geleden gekocht..quote:Op zondag 8 december 2013 17:43 schreef MCH het volgende:
Het is pas over 23 dagen O&N. Wie heeft er überhaupt nu al plannen waar hij/zij het op dat moment gaat vieren.
Boeiend!quote:Op zondag 8 december 2013 18:52 schreef ClaudeFiolle het volgende:
[..]
Ik heb mijn Loveland kaartjes al een paar weken geleden gekocht..
LOL, dat had ik dus dit jaar...quote:Op zondag 8 december 2013 17:25 schreef VRIDZ het volgende:
Om 0:00 zitten schijten, terwijl buiten het vuurwerk losbarst bijv.
maar je kan helemaal niet winnenquote:Op zondag 8 december 2013 17:32 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Ik bedoel maar!'Jammer genoeg' dat ik dit jaar uitgenodigd ben door vrienden om te komen gourmetten..
Al kan het misschien toch nog een goed verhaal worden, mocht ik winnen met mn oudejaarslot(ik denk ik doe ook maar eens een keertje mee met die onzin)
Iets met feesten en uitverkocht raken.quote:Op zondag 8 december 2013 17:43 schreef MCH het volgende:
Vraag of je mee mag en leer nieuwe mensen kennen.quote:Op zondag 8 december 2013 10:55 schreef Eline92 het volgende:
anderen vieren oud en nieuw met vrienden die ik niet ken.
Precies. Dan is het probleem toch ook opgelost?quote:Op maandag 9 december 2013 19:06 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Vraag of je mee mag en leer nieuwe mensen kennen.
Dan ga je die vrienden maar leren kennen. Doe niet zo autistisch zeg!quote:Op zondag 8 december 2013 10:55 schreef Eline92 het volgende:
Veel vrienden van mij zitten met oud en nieuw in het buitenland met familie en anderen vieren oud en nieuw met vrienden die ik niet ken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |