abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134490248
Ik heb een vriendin gevraagd of ik met haar mee mocht naar haar vereniging. Ze zei dat dat misschien niet zo leuk voor me zou zijn omdat iedereen daar elkaar al kent en ze niet zo sociaal zijn naar nieuwe mensen maar ze wilde we naar een ander feest met mij :) Zo lief! We hebben nog een aantal feestjes waar we samen heen kunnen maar dat heb ik bij haar gelaten. Als ze toch met haar vereniging mee wil, ga ik gewoon mee maar ik krijg het idee dat ze zelf ook liever naar een ander feest gaat. Dus ik ben blij!
pi_134490414
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:02 schreef Eline92 het volgende:
Ik heb een vriendin gevraagd of ik met haar mee mocht naar haar vereniging. Ze zei dat dat misschien niet zo leuk voor me zou zijn omdat iedereen daar elkaar al kent en ze niet zo sociaal zijn naar nieuwe mensen maar ze wilde we naar een ander feest met mij :) Zo lief! We hebben nog een aantal feestjes waar we samen heen kunnen maar dat heb ik bij haar gelaten. Als ze toch met haar vereniging mee wil, ga ik gewoon mee maar ik krijg het idee dat ze zelf ook liever naar een ander feest gaat. Dus ik ben blij!
^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_134493900
Waar ik me een paar dagen geleden al ingesteld had op een avond alleen thuis zijn met NYE, kreeg ik van een kameraad van me een enorm aardig aanbod om lekker met hem mee te gaan naar een huisfeest waar veel bekenden van mij zullen zijn. Kan het goed met die gasten vinden, maar behoren niet echt tot m'n directe vriendenkring. Dat ze aanbieden of ik ook wil komen vind ik echt top van die gasten, en vooral gezien dat ik het de laatste week met het eindigen van m'n relatie niet allemaal echt top had. Ik had er allemaal niet zo heel veel zin meer in, dat hele Kerst en Oud&Nieuw gebeuren, maar dit is wel echt een opvrolijker.
Toch mooi om te zien dat kameraden en kennissen waar je het niet van verwacht op zo'n moment toch daadwerkelijk voor je klaarstaan enzo. :) Dus ik denk dat ik toch maar een feestje ga bouwen op het nieuwe jaar.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_134516834
Nog tien dagen en iedereen die ik heb gevraagd heeft andere plannen. Het lijkt er dus dus op dat ik echt alleen ga zijn. :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')